голф 4 1,9 ТДИ 110 коня проблем с тихите обороти по инерция

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Dobromirski » Сря 01 окт 2008 18:48


Проблема със сигурност е от впръскването на гориво Изключването на ЕГР не влияе. При прекодирането от ръчна на автоматична кутия -ИЗЧЕЗВА. Обаче ми прави впечатление, че и при мен (ПД ARL) леко се усеща промяна в работата на двигателят на свободни обороти в зависимост от това дали колата е в покой или не.(както казах достатъчни са 3км/h).
Нека някой да погледне мап картата и да каже има ли функция на тихите обороти от скоростта на движение и каква е тя ?




Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот Dorian » Сря 01 окт 2008 21:19


Незнам воабще защо си правите експерименти с центровката на мотора като всеки знае че това е проблем с маховика,това с модването на автомат може да е само временно решение докато се смени маховика,но не и за окончателното решение на проблема :dontknow:


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Dobromirski » Чет 02 окт 2008 20:03


Dorian написа: ....като всеки знае че това е проблем с маховика,..... :dontknow:


Би ли обяснил, при проблем в маховика, каква е разликата в работата на двигателя, когато колата е в покой, и когато колата се движи по ИНЕРЦИЯ на СВОБОДНА с 5 км/ч ?
Май не всички са разбрали за какво иде реч и ще го обесня така :
Спираш колата на място. Изключваш от скорост. Палиш. Пускаш съединителят и колата работи на свободна. Двигателят работи перфектно. Отиваш зад колата и почваш да я буташ по равното, при което чуваш как двигателят почва да "дъвче". спираш да буташ, колата спира на място, и след 1 секунда работата на двигателя вече е перфектна.
Хайде сега обясни какво му е на маховика ? :lol:


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пет 03 окт 2008 1:03


имам ибиза ASV тди110 ,която отдавна не е с демпферен маховик и тоя проблем все си оставаше-НЕ е от мап картата, а от съвсем друго нещо
Добромирски когато сте зака4или Вагком на тази кола ми 4укни ,за да проверим едни стоиности;да видим дали няма да излезе същата работа като при мен-досега на над 30тди-та беше все едно и също нещо
за оправяне на тия колебания
тел. ще ти пратя на ли4ни


SACHO7803
Мнения: 434
Регистриран на: Пет 23 май 2008 9:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот SACHO7803 » Сря 15 окт 2008 16:03


а някой на който му притриса колата да е пробвал да смени температурен датчик?дали и той не играе някаква роля при това впръскване или няма общо-как мислите-ако не е много скъп може да се пробва.


Zinoto
Мнения: 1872
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот Zinoto » Сря 15 окт 2008 17:45


niks76 написа:имам ибиза ASV тди110 ,която отдавна не е с демпферен маховик и тоя проблем все си оставаше-НЕ е от мап картата, а от съвсем друго нещо
Добромирски когато сте зака4или Вагком на тази кола ми 4укни ,за да проверим едни стоиности;да видим дали няма да излезе същата работа като при мен-досега на над 30тди-та беше все едно и също нещо
за оправяне на тия колебания
тел. ще ти пратя на ли4ни

И каква се се оказва същата работа, че ми стана интересен този проблем?


Потребителски аватар
uBO_1
Мнения: 141
Регистриран на: Пон 01 сеп 2008 19:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот uBO_1 » Сря 15 окт 2008 18:37


И моя е така АХФ сложих обикновен маховик и пак си го има това и чип сложих от Брезел и пак го има като е на автоматични изчезва обаче не ми харесва как варви тогава.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Сря 15 окт 2008 19:03


Zinoto написа:
niks76 написа:имам ибиза ASV тди110 ,която отдавна не е с демпферен маховик и тоя проблем все си оставаше-НЕ е от мап картата, а от съвсем друго нещо
Добромирски когато сте зака4или Вагком на тази кола ми 4укни ,за да проверим едни стоиности;да видим дали няма да излезе същата работа като при мен-досега на над 30тди-та беше все едно и също нещо
за оправяне на тия колебания
тел. ще ти пратя на ли4ни

И каква се се оказва същата работа, че ми стана интересен този проблем?

ами ще допълня само 4е разхода падна с по4ти литър и колата върви още пове4е от преди и НИКАКЪВ пушек.аз загубих няколко месеца докато го реша това предизвикателство,като на вси4кото отгоре купих и 4исто нова нафтова помпа за да сравнявам къде и какво се променя при старата-няколко основни настроики са.......


Потребителски аватар
dinchev
Мнения: 5
Регистриран на: Съб 31 мар 2007 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Харманли

Мнениеот dinchev » Сря 15 окт 2008 21:06


преди известно време ви писах, 4е това тресене е по-голямото първона4ално впръскване, но никои не е 4ел подробно изкаването ми.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3925
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Сря 15 окт 2008 21:43


dinchev написа:преди известно време ви писах, 4е това тресене е по-голямото първона4ално впръскване, но никои не е 4ел подробно изкаването ми.


uBO_1 написа:И моя е така АХФ сложих обикновен маховик и пак си го има това и чип сложих от Брезел и пак го има като е на автоматични изчезва обаче не ми харесва как варви тогава.


А това как ще го обясниш?


Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот Dorian » Сря 15 окт 2008 21:43


Dobromirski написа:
Dorian написа: ....като всеки знае че това е проблем с маховика,..... :dontknow:


Би ли обяснил, при проблем в маховика, каква е разликата в работата на двигателя, когато колата е в покой, и когато колата се движи по ИНЕРЦИЯ на СВОБОДНА с 5 км/ч ?
Май не всички са разбрали за какво иде реч и ще го обесня така :
Спираш колата на място. Изключваш от скорост. Палиш. Пускаш съединителят и колата работи на свободна. Двигателят работи перфектно. Отиваш зад колата и почваш да я буташ по равното, при което чуваш как двигателят почва да "дъвче". спираш да буташ, колата спира на място, и след 1 секунда работата на двигателя вече е перфектна.
Хайде сега обясни какво му е на маховика ? :lol:

Първо щети дам един жокер- при гореописаната ситуация пробвай когато започне да ''дъвче'' като е поенерция колата да натиснеш съединителя и тресенето спира ли?Ако спира значи е маховик(поне при мен спира да тресе )Виж в профила ми че съм с точно този мотор за който говориш ти,аз също го имам този проблем и съм се интересувал доста от какво е и в крайна сметка всеки ми каза чее от маховика.Сега като чета внимателно ме хвърляш в съмнения данеби и моя проблем да е друг,но е малковероятно :roll:
И при мен като я пусна поенерция с малка скорост дъвче и все едно че недържи обороти,но оборотомера не мърда,а с голяма скорост като я пусна поенерция го няма това притрисане.


Zinoto
Мнения: 1872
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот Zinoto » Сря 15 окт 2008 21:51


Мисля,че се сещам за какво говори niks76, трябва доста практика и както той казва да имаш помпа с която да си правиш експерименти. Затова не може да се обясни какво трябва да се направи и всеки който има Ваг-ком да се справи със задачата. Сещам се като се занимавах с моята преди време наистина разхода пада дори под заводския в зависимост от стила на каране и в зоната на максималния въртящ момент теглителната сила се увеличава осезаемо без никакъв пушек. dinchev е прав, че е свързано с начина на впръскване, но не бих казал, че е точно с по-голямо първоначално. Начина на впръскване се променя от износването на помпата и забелязвам, че тези помпи са доста чувствителни на минимално износване. Това в никой случай не означава сменяне на помпата, просто трябват малко настройки.


SACHO7803
Мнения: 434
Регистриран на: Пет 23 май 2008 9:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот SACHO7803 » Сря 15 окт 2008 22:11


не е от маховик това а си е точно от ВПРЪСКВАНЕ НА ГОРИВО.но как се оправя ----с настройки или.......просто проблема е елементарен--някоя зацапана буксичка-по шибаните датчици или нещо такова.или просто трябва да се попрочете малко и да се помисли.па това за маховика ако ти е разбит той ша ти тропа и като тръгваш и като завиваш с газ и т.н.т стига с тия глупости осъзнайте се---аз проблема ще си го реша ама той е елементарен както беше писал никс76--оправя се за 5минути чрез ваг ком---стига да знаеш кво да буташ......


SACHO7803
Мнения: 434
Регистриран на: Пет 23 май 2008 9:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот SACHO7803 » Сря 15 окт 2008 22:17


да ви дам и аз един жокер---dinchev----;момчето го обясни стига да има кой да го чуй.това е.


Потребителски аватар
Luciano
Мнения: 8472
Регистриран на: Чет 31 авг 2006 22:16
Автомобил: Golf IV
Двигател: 1.9TDI AHF
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Luciano » Сря 15 окт 2008 22:21


Добре де...стига с жокери :lol: ...казвайте ако знаете нещо, че доста хора сме с този проблем :?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта