VW Eos сериозни проблеми с филтър за твърди частици

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Kalin72
Мнения: 1320
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG

Мнениеот Kalin72 » Съб 29 сеп 2007 16:41


kamus11 написа:рено -не си спомням точно за кои модел и дизелов агрегат беше ,но са отказали офециално да вкарват този модел в българия именно заради този филтър.нафтата която се продава тук съдържала незнам си какво и греда :roll: .така че ако има вариант по добре го махни :idea:


Абе вие луди хора ли сте или приказвате колкото да не заспите??? Идете в раздел Дизели и там прочетете какво съм пуснал като линкове и данни. Проблема е в количеството сяра у нас, не на всичката нафта, но на някои бензиностанции е по Евро 4, а тоя двигател иска Евро 5 нафта. Има и такава у нас, но човек трябва да знае къде. А да се маха DPF филтъра е меко казано тъпо.




Потребителски аватар
kamus11
Мнения: 851
Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kamus11 » Съб 29 сеп 2007 16:59


ми тогава да го смени -3100лв струва -кво му плаща


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец
Контакти:

Мнениеот musura » Нед 30 сеп 2007 12:36


kamus11 написа:рено -не си спомням точно за кои модел и дизелов агрегат беше ,но са отказали офециално да вкарват този модел в българия именно заради този филтър.нафтата която се продава тук съдържала незнам си какво и греда :roll: .така че ако има вариант по добре го махни :idea:


Не са само рено, а и повечето вносители предурпреждават за възможни проблеми в БГ с такива филтри :idea:

П.П. За гръцката ЕКО говорех по-горе, лично аз съм на бензин от Лукойл 98 и съм доволен засега.


bobsan
Мнения: 38
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 10:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bobsan » Пон 01 окт 2007 7:54


Колега единствената евро 5 нафта в българия е OMV Premium diesel
с 10 пъти по-малко сяра от евро4 (за информация нафтата на лукойл и петрол е евро3 стандарт) за това ти се запушва филтъра защото количеството сяра е много високо и съответно има много сажди.
така че сипи един резервоар премиум дизел и кажи как е, мисля че няма да имаш проблем.

Успех!


Потребителски аватар
imedarov
Мнения: 1721
Регистриран на: Чет 17 мар 2005 9:26
Автомобил: Passat B8
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот imedarov » Пон 01 окт 2007 8:07


Карам само с Premium от OMV и съм много доволен.


Потребителски аватар
Dombozcho
Мнения: 21
Регистриран на: Чет 23 авг 2007 10:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич
Контакти:

Мнениеот Dombozcho » Пон 01 окт 2007 11:57


Здравей , колега nikolay_j

Моето мнение е , че трябва малко да поразлистиш форумите на Пежо за да откриеш как да си излекуваш проблема с този филтър . От това което аз съм чел е , че някои махат филтъра(шунтират) т.е. оставят двигатела да изгори тези частици направо в цилиндрите ,а други го почистват постоянно , но определено не е нормално на 200-300км да ти се запушва филтъра . Колегите от Пежо споменават към 2000-3000км преди да им се задръсти филтъра. А естествено е , че звучи абсурдно да караш колата си извън града когато не ти се налага

За това моя съвет е да поразлистиш малко форумите на Пежо - те страдат най- много от този проблем.
Аз знам зашото преди да си купя настоящата ми кола мислех да си купувам Пежо за което сега настина се радвам , че не съм направил та макар то да е 307 , 407 или 607 ......

Съжалявям , че в момента не мога да ти покажа подходящ линк , но Гоглето ще ти помогне .
Съгласен съм с мнението на колегата kamus11.
А за гориво пробвай и на Ром Петрол скоро и те ще започнат да зареждат от Евро 5 стандарт на нашите бензиностанций.

VW is the best !!!


Потребителски аватар
shenko
Мнения: 1115
Регистриран на: Сря 04 май 2005 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот shenko » Пон 01 окт 2007 14:28


Нашия бус(VW Crafter) също е оборудван с такъв филтър, вече навъртял 35000 км и няма никакви проблеми :roll: аа зарежда само и задължително от Лук Ойл


Потребителски аватар
rado_mit
Мнения: 945
Регистриран на: Сря 30 юни 2004 13:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот rado_mit » Пон 01 окт 2007 14:55


Dombozcho написа:Здравей , колега nikolay_j

......
VW is the best !!!

.. колега .. не бъркай системата на Пежо .. с тази на VW /Toyota и др./ .. при Пежо се използава добавка която се впръсква в горивото от отделен резервоар /стига за 100000-120000км./ .. при VW, Toyota и почти всички други .. изгарянето на натрупаните в катализатора става без допълнителна добавка .. в моменти които компа е счел за подходящи /оборотен диапазон, натоварване на двигателя и т.н./ .. и Германия имат проблеми с тези филтри .. но май не е измислено по добро решение от това да се покара колата 15мин. на магистрала .. :roll:
П.С. .. подобни проблеми имат и доста бензиново коли .. но в Бг масово се кара на газ и това доста редуцира тези оплаквания .. много често в града колите са карат на малки отсечки .. и дори не успяват да загреят добре .. това много задръства катализаторите .. собствениците на японски коли са имали и други проблеми /аз имам Субару/ .. Хонда, Митсубиши, Субару .. имат проблеми с ламбда сондите когато се карат 100% градско само .. започват да се подават грешни данни на компа .. и в крайна сметка колата започва да гори като змей .. проблема се решава като заредиш един резервоар с А98 .. и отидеш до Пловдив :lol: на кафе .. колегите му казват "издухване на ламбдата" .. някои са го правили и на място .. но аз лично съм предпочитал това .. пред алтернативата бръмча на 3500-4000 оборота на място 30 мин. :shock


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 01 окт 2007 15:57


Колега що просто не го махнеш тоя филтър и да го запазиш за по-добри времена когато дойде хубавата нафта.За БГ той е безмислен щото не ти дава данъчни облекчения ,а от наща нафта се запушва - всъщност те при дъртите коли като мойта катализатора се запушва пък камо ли при тебе.Иначе погледнато от екологична гледна точка всички катализатори са колкото автопройзводителите да си "измият" ръцете.


Kalin72
Мнения: 1320
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG

Мнениеот Kalin72 » Пон 01 окт 2007 16:04


Rabbit_TDI написа:Колега що просто не го махнеш тоя филтър и да го запазиш за по-добри времена когато дойде хубавата нафта.За БГ той е безмислен щото не ти дава данъчни облекчения ,а от наща нафта се запушва - всъщност те при дъртите коли като мойта катализатора се запушва пък камо ли при тебе.Иначе погледнато от екологична гледна точка всички катализатори са колкото автопройзводителите да си "измият" ръцете.


Колега, а Вие четете ли какво сме написали няколкото хора, направили си труда да се поровим в информацията за тези филтри, как работят, и дали у нас има такава нафта, която да им е по вкуса?
Като че ли не.
Извинявай за саркастичното ми начало, ама щом не ти пука за околната среда, поне си представи колко правилно и ефективно ще работи осакатен двигател.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 01 окт 2007 16:30


Доста добре прочетох какво си написал и ми пука за околната среда щото и аз живея в нея.Ама като в българия няма сигурна нафта с ниско съдържание на сяра/тая на Еко изобщо не я брое вероятно само Евро 5 на ОМВ/ освен колегата да се премести да живее в друга държава щото си е купил ЕОС :lol: Отделно за темата за катализаторите ако се разровиш по нета и видиш инфото на хората дето разбират ,а пък и као се замисилш по простите закони на физиката ще разбереш що за мехур са.Единствения начин да е екологичен един мотор е да изгаря добре и пълно горивото ,а не да му слагаш "тапа отзад" която да събира мърсотийте и при по-сатрите да го хвърляш после на боклука , а при новите да излезнеш на дълъг път далеч от газоанализаторите и да изхвърлиш всичко :idea: .Пътя към екологията е в алтернативни горива ,високо КПД,малки разходи/малки мотори,малко екстри,леки автомобилни конструкций/ ,а това което правят автопройзводителетие е да минават "тънко" покрай закона и да пускат маркетингови реклами.


Kalin72
Мнения: 1320
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG

Мнениеот Kalin72 » Пон 01 окт 2007 16:40


Напълно съм съгласен с това, което казваш относно какви трябва да са авотмобилите :) И именно затова караме дизели, нали? Щото дизеловото гориво е с високо КПД, изгаря по-добре, остатъчните вредни емисии не са толкова високи, плюс това можем да използваме 100% био гориво, което е много по-ефективно от етанола при бензиновите :)
Катализаторите...не мисля, че не вършат работа. Но пък вина за да не работят ефективно имат и българските шофьори, които ги махат, като по-ефтинко, отколкото да ги сменят и да зареждат качествено гориво. Но такова им е разбирането, за съжаление.


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3535
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Пон 01 окт 2007 16:53


Kalin72 написа:Катализаторите...не мисля, че не вършат работа. Но пък вина за да не работят ефективно имат и българските шофьори, които ги махат, като по-ефтинко, отколкото да ги сменят и да зареждат качествено гориво. Но такова им е разбирането, за съжаление.


Аз мисля, че не е до разбирането. Точно тука някой много сериозно, ще се замисли дали да даде 1000 лв. за да смени катализатора или да го изтърбуши за 20 лв. и после да си щрака с пръсти. Всички сме загрижени за околната среда и ни боли като гледаме замърсени градове, да не може да дишаме и децата ни да боледуват.


Kalin72
Мнения: 1320
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG

Мнениеот Kalin72 » Пон 01 окт 2007 16:58


Е точно това е проблема у нас - всеки го е грижа за това или онова, но се оправдава, длаи с липса на пари, дали с липса на възможност.
Щом ви боли душата от замърсяването, какво правите по тоя повод? карате коли без катализатори, щото било скъпо да ги смените. Ами тогава защо не се лишите от колите изобщо? Щото ви трябват. Хубаво, тогава, щом ви трябват, и децата ви дишат мизериите, не правете глупости, и не харчете по 500-1000 лева за модерни мобилни телефони, ами ги дайте за нещо полезно.


nikolay_j
Мнения: 8
Регистриран на: Пет 28 сеп 2007 20:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот nikolay_j » Пон 01 окт 2007 17:05


Освен, че съм голям фен на VW, започвам да ставам голя фен и на VWclub-bg :D Благодаря ви още веднъж за съветите и предложенията (които са значително повече и по-конкретни от това, което ми казаха в сервиза :twisted: )

Махането на филтъра не е вариант засега, от сервиза казаха, че по-принцип всичко е възможно, но не е препоръчително да се прави, тъй като това е свързано с "излъгване" на двигателя, който е направен да работи с DPF-филтър, а също и на електронните системи в автомобила.

Ще пробвам как ще е с OMV Premium Diesel и ще "докладвам".



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: freewaynikolay, turbogti и 172 госта