Колеги, от скоро се сдобих с кабел за ВАГ КОм и няколко пъти си чета грешките на място. Всеки път ги трия, и всеки път намирам това:
00553 - Mass Air Flow Sensor (G70)
Доколкото разбирам от четенето тук, това е дебитомера, но ми се иска да го тествам и в движение, само че да си призная не зная как...
Някой би ли обяснил накаратко къде се гледат в движение стойностите на дебитомера и в какви норми трябва да са?
Забравих да добавя, че не съм доволен от вървенето на колата особено в топло време.
Благодаря Ви предварително!
Тестване на дебитомер в движение
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Не бързай. Задръж на определени обороти и изчакай около 5-10 секунди. Тогава отчитай показанията. Няма как да се помогне така от разстояние. По-добре отиди при някой който се занимава с това. А за дебитомера - не е толкова страшно. Да не е в ред, но пък не е проблем да караш с този още малко. Губиш 2-3 коня и бензиностанцията печели 50-100грама. Не е болка за умиране.
Благодаря на всички за съветите!
Ще изчакам малко с тоя дебитомер, по принцип колата ми прекъсва когато я напъвам рязко и когато мотора е добре загрят и времето е топло. Ще чакам да стопли-какво да правя...Имам съмнения и за третата дюза, обаче я няма като грешка.Правих следния експеримент-откачих куплунга и, возих се няколко км така /колата става адски спъната/ и после пак го закачих и се повозих. После ваг ком и...грешка нямаше никаква. Някой знае ли как се тества дюзата с ваг кома и какво трябва да показва. Доколкото знам и тя като дебитомера не се поврежда тотално и изведнъж, а от време на време и по малко.
Ще изчакам малко с тоя дебитомер, по принцип колата ми прекъсва когато я напъвам рязко и когато мотора е добре загрят и времето е топло. Ще чакам да стопли-какво да правя...Имам съмнения и за третата дюза, обаче я няма като грешка.Правих следния експеримент-откачих куплунга и, возих се няколко км така /колата става адски спъната/ и после пак го закачих и се повозих. После ваг ком и...грешка нямаше никаква. Някой знае ли как се тества дюзата с ваг кома и какво трябва да показва. Доколкото знам и тя като дебитомера не се поврежда тотално и изведнъж, а от време на време и по малко.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Нед 06 ное 2011 11:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Тестване на дебитомер в движение
Колата е Ауди 1.9 Тди 90 кс *97 година от когато съм я взел имам проблем с ускорението . Турбото се усеща ,че започва да дърпа,обаче между 2500-4000 оборота педала омеква и набирането става значително по-бавно . Пътниците не го усещат само аз ,мисълта ми е че не забива муцуната ,продължава да си ускорява ,но значително по-бавно точно тогава когато трябва да се развихри . Единственото нещо ,което съм направил е ,че затиснах ЕГР-а ,а вътре в колектора си виждаше ,че има доста сажди . Когато я купих колата беше по-фрапиращо ,обаче за 2 дена навъртях 1000 км главно по-магистралата и под 130 км/ч не съм падал .Колата се отпуши и стана малко по-пъргава ,но пак си го има това омекване на педала и бавното набиране след 2500 оборота .Нямам никакви грешки по двигателя имам кабел и лаптоп на които не му държи батерията за да му гледам параметрите в движение ,но ако трябва ще намеря . Въпроса ми е от какво може да бъде дебитомер,запушен колектор,турбина,някакъв клапан преди турбото имало ??? Катализатора е махнат . Какво трябва да гледам в Measuring Blocks
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Нед 06 ное 2011 11:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Тестване на дебитомер в движение
ЕГР е затапен колекторите са изчистени при което имаше подобрение във вървежа , обаче проблема идва от дебитомера при свързване с компютър и натискане на педала точно при спада на мощността исканите единци за 850 мг ,а при мен са около 600 мг (дебитомер) . Варианта е да изчистя дебитомера ,защото ми изглежда мръсен ,може ли да ми дадете клипче как се чисти и с какво -мисля че си има специални спрейове . Ако и това не помогне ще се наложи купуването на нов дебитомер каква е цената му ?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта