Тестване на дебитомер в движение

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Krasi
Мнения: 670
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ПЛЕВЕН

Тестване на дебитомер в движение

Мнениеот Krasi » Вто 29 яну 2008 18:42


Колеги, от скоро се сдобих с кабел за ВАГ КОм и няколко пъти си чета грешките на място. Всеки път ги трия, и всеки път намирам това:
00553 - Mass Air Flow Sensor (G70)
Доколкото разбирам от четенето тук, това е дебитомера, но ми се иска да го тествам и в движение, само че да си призная не зная как... :(

Някой би ли обяснил накаратко къде се гледат в движение стойностите на дебитомера и в какви норми трябва да са?

Забравих да добавя, че не съм доволен от вървенето на колата особено в топло време.

Благодаря Ви предварително!




Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 29 яну 2008 18:49


Ня някой от каналите в mesurments block има за дебитомера в mg/..... трябва в движение на 3та с газта до долу да дава 850.


Потребителски аватар
Krasi
Мнения: 670
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ПЛЕВЕН

Мнениеот Krasi » Вто 29 яну 2008 18:52


Rabbit_TDI написа:Ня някой от каналите в mesurments block има за дебитомера в mg/..... трябва в движение на 3та с газта до долу да дава 850.


Може ли малко по подробно, това: mg/..... не ми говори нищо.. :(


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 29 яну 2008 19:03


Тва е мерната единица.Не мога по подробна щото карам на спомени.Под канала си пишеш нещо air mass ..........На празен ход дава нещо от сорта на 350-450.В първата колонка има искани единици ,а във втората реално подадените.Подадените трябва да са повече като стойност.


mi_ho
Мнения: 192
Регистриран на: Вто 19 дек 2006 12:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mi_ho » Вто 29 яну 2008 20:08


На трети канал, мисля че беше.


Потребителски аватар
dani_94
Мнения: 703
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Мнениеот dani_94 » Вто 29 яну 2008 20:58


На 3-ти канал, на 3-та скорост, между 3000-3500 оборота, трябва да ти показва между 800-850 единици... Под 750 колата ти е спъната и за да ти върви повече ще трява да си смениш дебитомера за да пуска повече въздух, а съответно и гориво...


Потребителски аватар
ivoj
Мнения: 47
Регистриран на: Сря 04 апр 2007 21:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ivoj » Вто 29 яну 2008 21:46


погледни ето тука:
http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/tdi.html
и успех с дебитомера :D


Потребителски аватар
Krasi
Мнения: 670
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ПЛЕВЕН

Мнениеот Krasi » Сря 30 яну 2008 12:35


dani_94 написа:На 3-ти канал, на 3-та скорост, между 3000-3500 оборота, трябва да ти показва между 800-850 единици... Под 750 колата ти е спъната и за да ти върви повече ще трява да си смениш дебитомера за да пуска повече въздух, а съответно и гориво...



Трети канал означава група 003, така ли е?


Потребителски аватар
dani_94
Мнения: 703
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Мнениеот dani_94 » Сря 30 яну 2008 13:22


ДА


Потребителски аватар
Krasi
Мнения: 670
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ПЛЕВЕН

Мнениеот Krasi » Сря 30 яну 2008 18:23


Тествах се и не съм очарован от резултатите :(

При теста на трета и газта до края исканите еденици са 850, а реалните 750.
След 3000 оборота винаги исканите еденици са повече от реалните.
Някакъв коментар?


mi_ho
Мнения: 192
Регистриран на: Вто 19 дек 2006 12:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mi_ho » Сря 30 яну 2008 18:41


Не бързай. Задръж на определени обороти и изчакай около 5-10 секунди. Тогава отчитай показанията. Няма как да се помогне така от разстояние. По-добре отиди при някой който се занимава с това. А за дебитомера - не е толкова страшно. Да не е в ред, но пък не е проблем да караш с този още малко. Губиш 2-3 коня и бензиностанцията печели 50-100грама. Не е болка за умиране. :lol:


Потребителски аватар
Krasi
Мнения: 670
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ПЛЕВЕН

Мнениеот Krasi » Чет 31 яну 2008 10:49


Благодаря на всички за съветите!

Ще изчакам малко с тоя дебитомер, по принцип колата ми прекъсва когато я напъвам рязко и когато мотора е добре загрят и времето е топло. Ще чакам да стопли-какво да правя...Имам съмнения и за третата дюза, обаче я няма като грешка.Правих следния експеримент-откачих куплунга и, возих се няколко км така /колата става адски спъната/ и после пак го закачих и се повозих. После ваг ком и...грешка нямаше никаква. Някой знае ли как се тества дюзата с ваг кома и какво трябва да показва. Доколкото знам и тя като дебитомера не се поврежда тотално и изведнъж, а от време на време и по малко.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 04 фев 2008 15:32


Дебитомера ти е на ръба - готви се за 200-300 лева да даваш ,ама прекъсването е малко вероятно да е.


ianiovski
Мнения: 12
Регистриран на: Нед 06 ное 2011 11:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: Тестване на дебитомер в движение

Мнениеот ianiovski » Сря 01 апр 2015 19:14


Колата е Ауди 1.9 Тди 90 кс *97 година от когато съм я взел имам проблем с ускорението . Турбото се усеща ,че започва да дърпа,обаче между 2500-4000 оборота педала омеква и набирането става значително по-бавно . Пътниците не го усещат само аз ,мисълта ми е че не забива муцуната ,продължава да си ускорява ,но значително по-бавно точно тогава когато трябва да се развихри . Единственото нещо ,което съм направил е ,че затиснах ЕГР-а ,а вътре в колектора си виждаше ,че има доста сажди . Когато я купих колата беше по-фрапиращо ,обаче за 2 дена навъртях 1000 км главно по-магистралата и под 130 км/ч не съм падал .Колата се отпуши и стана малко по-пъргава ,но пак си го има това омекване на педала и бавното набиране след 2500 оборота .Нямам никакви грешки по двигателя имам кабел и лаптоп на които не му държи батерията за да му гледам параметрите в движение ,но ако трябва ще намеря . Въпроса ми е от какво може да бъде дебитомер,запушен колектор,турбина,някакъв клапан преди турбото имало ??? Катализатора е махнат . Какво трябва да гледам в Measuring Blocks


ianiovski
Мнения: 12
Регистриран на: Нед 06 ное 2011 11:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: Тестване на дебитомер в движение

Мнениеот ianiovski » Пон 01 юни 2015 16:53


ЕГР е затапен колекторите са изчистени при което имаше подобрение във вървежа , обаче проблема идва от дебитомера при свързване с компютър и натискане на педала точно при спада на мощността исканите единци за 850 мг ,а при мен са около 600 мг (дебитомер) . Варианта е да изчистя дебитомера ,защото ми изглежда мръсен ,може ли да ми дадете клипче как се чисти и с какво -мисля че си има специални спрейове . Ако и това не помогне ще се наложи купуването на нов дебитомер каква е цената му ?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта