дайте процедура за лесно палене в студа
дайте процедура за лесно палене в студа
сипал сьм алпин дизел но днес видех зор.ако има нещо елементарно като добавка например.
Re: дайте процедура за лесно палене в студа
Като за начало спри да сипваш скъп дизел с мисълта, че има добавка в него. Сипвай си обикновен (Ромпетрол ми е съвета) + Кастрол ТДА или Лики моли. Поне ще си сигурен, че наистина има добавка и е по-евтино. ;)
- bkunev
- Мнения: 397
- Регистриран на: Пет 09 май 2008 22:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Re: дайте процедура за лесно палене в студа
Карам с обикновенна от ОМВ, както тази така и миналата зима. Проблем никакъв. Гледам да имам поне половин резервоар. Ако ти върти сутрин тегаво акукумулатора аз използвам един трик да не е много голям шока за него при първо палене. Преди да почна да подгрявам със свещите задържам светкавицата за около 10 секунди след това подгрявам и като угасне пружината въртя и си прали без проблем. Пробвай утре сутрин и пиши...
Поздрави!
Поздрави!
- rosen79
- Мнения: 3203
- Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: дайте процедура за лесно палене в студа
Можеш да почнеш със свещи,акумулатор,стартер,дюзи.Аз също сипвам от тази нафта и никога не съм имал проблеми с паленето.
- bkunev
- Мнения: 397
- Регистриран на: Пет 09 май 2008 22:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Re: дайте процедура за лесно палене в студа
миналата зима в Габрово температурите падаха до -25 и всичко беше наред, ама незнам под тази температура как ще се представи нафтата... дано и не разбирам се моля
- stoyan0264
- Мнения: 265
- Регистриран на: Пет 26 окт 2007 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: дайте процедура за лесно палене в студа
Здравейте колеги ,
Моето мнение за успешно палене на печка през зимата:
1.Читав акомулатор
2.Изрядни подгряващи свещи
3.Да има известно количество нафта в резервоара около 1/3 +++
4.Горивото да е качествено - което в БГ е някак си пълен абсурд, или в най-големите студове
някаква добавка от известен произход .Както казват колегите аз бих заложил на ЛИКИ МОЛИ!
Аз също незнам дали този скъп Алпин дизел си струва!
Това е от мен!
Поздрави !
Моето мнение за успешно палене на печка през зимата:
1.Читав акомулатор
2.Изрядни подгряващи свещи
3.Да има известно количество нафта в резервоара около 1/3 +++
4.Горивото да е качествено - което в БГ е някак си пълен абсурд, или в най-големите студове
някаква добавка от известен произход .Както казват колегите аз бих заложил на ЛИКИ МОЛИ!
Аз също незнам дали този скъп Алпин дизел си струва!
Това е от мен!
Поздрави !
- BRUKLLIN
- Мнения: 363
- Регистриран на: Пон 15 сеп 2008 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Passat- TDI 110hp. AFN
Re: дайте процедура за лесно палене в студа
fastedy написа:сипал сьм алпин дизел но днес видех зор.ако има нещо елементарно като добавка например.
Опиши по-подробно зора си,за каква кола става въпрос,колко въртиш докато запали,пуши ли като запали?
Ей такива неща за да сме ти полезни!
- dani_94
- Мнения: 703
- Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
Re: дайте процедура за лесно палене в студа
bkunev написа:Карам с обикновенна от ОМВ, както тази така и миналата зима. Проблем никакъв. Гледам да имам поне половин резервоар. Ако ти върти сутрин тегаво акукумулатора аз използвам един трик да не е много голям шока за него при първо палене. Преди да почна да подгрявам със свещите задържам светкавицата за около 10 секунди след това подгрявам и като угасне пружината въртя и си прали без проблем. Пробвай утре сутрин и пиши...
Поздрави!
Колега, а кое е "светкавицата" и кое е "пружината" ???
-
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: дайте процедура за лесно палене в студа
Ако имате проблеми с дизелите въпреки всичко(тоест мотора е с ниска компресия)-спрей за лесно палене!Работи!!!За дизел и бензин е еднакъв!
- rosen79
- Мнения: 3203
- Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: дайте процедура за лесно палене в студа
dani_94 написа:bkunev написа:Карам с обикновенна от ОМВ, както тази така и миналата зима. Проблем никакъв. Гледам да имам поне половин резервоар. Ако ти върти сутрин тегаво акукумулатора аз използвам един трик да не е много голям шока за него при първо палене. Преди да почна да подгрявам със свещите задържам светкавицата за около 10 секунди след това подгрявам и като угасне пружината въртя и си прали без проблем. Пробвай утре сутрин и пиши...
Поздрави!
Колега, а кое е "светкавицата" и кое е "пружината" ???
Светкавицата на фотоапарата.Пружината на предно ляво колело.
Re: дайте процедура за лесно палене в студа
Колега, а кое е "светкавицата" и кое е "пружината" ???
Светкавицата е пресвяткането с дългите, само че го задържаш и светят постоянно. А за пружината (спиралата) колегата има в предвид символа (лампата) за подгревни свещи.
-
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: дайте процедура за лесно палене в студа
Нещо не виждам смисъл да си изтощаваш акумулатора преди да палиш,ама айде...Та процедурата е,пръскаш със спрея,и въртиш направо без да подгряваш...
Re: дайте процедура за лесно палене в студа
бях на диагностика за свещи не стана вьпрос. акумулатора добьр.
не разбрах кое е светкавица аз чакам да изгасне пружината няколко пьти и тогава вьртя.
но колкото е по студено толкова повече опита са нужни.
първоначално изпушва сиво черен дим и после пара
не разбрах кое е светкавица аз чакам да изгасне пружината няколко пьти и тогава вьртя.
но колкото е по студено толкова повече опита са нужни.
първоначално изпушва сиво черен дим и после пара
-
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: дайте процедура за лесно палене в студа
Значи ти остава само и единствено варианта със спрея!Ако свещите работят де...Светкавицата ти е присветкването с дългите!!
Re: дайте процедура за лесно палене в студа
lion_heart002 написа:Нещо не виждам смисъл да си изтощаваш акумулатора преди да палиш,ама айде...Та процедурата е,пръскаш със спрея,и въртиш направо без да подгряваш...
има го като похват.подгрява електролита и стартовия ток е по силен.естествено всичко си има
граници
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 130 госта