За невървенето (забиването), турбината, пром. геометрия, кат

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

За невървенето (забиването), турбината, пром. геометрия, кат

Мнениеот gr_kanev » Сря 13 фев 2008 14:12


Намерих при братушките събрано всичко за основните проблеми на дизелите с променлива геометрия. По принцип е от сайт за Пасат Б5, но проблемите са общи за всички турбодизели на VAG, а и има писано и за други модели. Разликата може да е само в разположението на някои елементи.
http://www.passat-b5.ru/phpBB2/kb.php?m ... icle&k=149
Ако сметнете за необходимо, направете темата "Важна", и я заключете за да няма излишен спам. Благодаря !




Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30000
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Пон 10 мар 2008 10:13


Благодарение на L&R
http://www.technologie-entwicklung.de/G ... turbo.html
Невероятно полезно инфо със снимки, за съжаление е само на английски.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта