колата не върви след 3000 об.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
vogi
Мнения: 11
Регистриран на: Чет 12 юли 2007 21:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ботевград

колата не върви след 3000 об.

Мнениеот vogi » Вто 15 яну 2008 17:27


здравеите колата ми набира доста бажно след 3000 об.мнениа от какжо мойе да е това .двигател и турбото са здражи застото ги видяь на скоро става въпрос за 1.9 тди




Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Вто 15 яну 2008 17:29


1. Пиши на български !
2. Ползвай търсачката - за този проблем темите са почти колкото за маслото.


Потребителски аватар
theseamann
Мнения: 11
Регистриран на: Пон 22 яну 2007 11:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот theseamann » Пет 18 яну 2008 16:28


Имах такъв проблем и след почистване на турбината се оправи.
Обикновено се получава при TDI когато се кара дълго време, само на ниски обороти.
Турбината се включва едва над 2000 оборота, и това е много срещан проблем при такситата които карат Октавия с VW двигателя.

Не съм експерт и не мога да твърдя че при теб е от това, но при мен беше точно такъв проблема.
Изчистиха ми турбината и от тогава нямам такъв проблем, но превантивно си го издувам автомобила поне веднъж месечно на дълъг път - да се "прочисти" турбината

Успех


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Пет 18 яну 2008 16:46


theseamann написа:Турбината се включва едва над 2000 оборота, и това е много срещан проблем при такситата които карат Октавия с VW двигателя.

Турбината си е включена постоянно, просто след 2000 об/мин (на коляновия вал) се усеща ефекта от нея.
Няма Октавия с друг двигател освен на VAG (изключвам онези, които са по-възрастни от мен).


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Пет 18 яну 2008 23:10


juve написа: :wink: :wink: Нима въобще има Октавия по възрастна от теб ? не знаех , че още не си завършил училище :D :D :wink: ( изглеждаш доста едър за 12 годишен ) :lol:

:офф Има - както Октавия, така и Фелиция. При това доста по-възрастни от мнозинството хора в този форум. (всъщност броят се на пръсти хората във форума, връстници ило по-възрастни от въпросните първи модели). Става въпрос за 60-те години на 20 век.
Ето две такива ретро-Фелиции, които видях в Прага :
Изображение
Изображение
Ама вярно много се отнесохме от темата :oops:


Потребителски аватар
vogi
Мнения: 11
Регистриран на: Чет 12 юли 2007 21:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ботевград

Мнениеот vogi » Нед 20 яну 2008 14:59


здравеите колеги колата набира перфектно до 3000об а слет това доста по бавно та въпросът беше дали съм объркал някои вакум в което се съмнявам или катализатора е свършил напълно мисля тия дни да го избия ха мерси


Потребителски аватар
dani_94
Мнения: 703
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Мнениеот dani_94 » Нед 20 яну 2008 17:16


Махай първо катализатора и си смени горивния филтър,а ако остане проблема пиши пак...


Потребителски аватар
Радо Пеев
Мнения: 651
Регистриран на: Пет 31 авг 2007 7:10
Автомобил: Vw Golf MK3
Двигател: ABF 2.0 16v GTI
Местоположение: Варна

Мнениеот Радо Пеев » Чет 24 яну 2008 23:23


относно това и аз може да се каже имам нещо подобно моита на 3000 забива малко предницата и чак тогава се емва от кво ли може да е ?

апропо турбината как да я почистя ?


Kalin72
Мнения: 1320
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG

Re: колата не върви след 3000 об.

Мнениеот Kalin72 » Пет 25 яну 2008 18:22


vogi написа:здравеите колата ми набира доста бажно след 3000 об.мнениа от какжо мойе да е това .двигател и турбото са здражи застото ги видяь на скоро става въпрос за 1.9 тди

Колега, за диагностика с ВАГ КОМ не си ли чувал? Там си има и възможност да се направи графика, и така :) После може да пуснеш тая графика тук, и да си говорим :)
Инак от пръв поглед, не барай катализатора!, погледни си вакуум линиите, МАФ и МАП сензорите също. Но най-добре, първо ВАГ КОМ.


bobi1966
Мнения: 3
Регистриран на: Съб 16 фев 2008 14:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bobi1966 » Съб 16 фев 2008 14:57


Трябва да се исчисти горивната система за по малко сажди.Исползвай BG208 www.bgprod.com .Ето и телефона на вносителя 0887934846 Те също чистят и торбини без да ги разглобяват 140.00 лева за 20 минути и си чисто нов.Успех


Потребителски аватар
Alek
Мнения: 764
Регистриран на: Сря 12 апр 2006 14:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Alek » Съб 16 фев 2008 16:42


Пич, престани на всяка тема да правиш реклама! :evil:


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Съб 16 фев 2008 20:17


bobi1966 написа:Трябва да се исчисти горивната система за по малко сажди.Исползвай BG208 www.bgprod.com .Ето и телефона на вносителя 0887934846 Те също чистят и торбини без да ги разглобяват 140.00 лева за 20 минути и си чисто нов.Успех

пи4 просто да те осведомя ,предполагам не си виждал разглобена турбина и не знаеш за какво става въпрос,ама никакъв химикал НЯМА как да по4исти турбината без да се разглоби.смея да кажа 4е това са пълни измислици :!:
изпробвал съм какво ли не,като имам достъп и до продукти които са още в лабораторни разработки и пак един голям ядец-без механи4но деиствие турбината не се 4ИСТИ


Потребителски аватар
vogi
Мнения: 11
Регистриран на: Чет 12 юли 2007 21:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ботевград

Мнениеот vogi » Съб 08 мар 2008 18:56


здравейте колеги махнах катализатора и колата наистина се отпуши направо се реже като луда до 3000+ оборота ама на мен ми се струва че нешто пак не е добре след тези 3000+ има нешто от рода на ръмжене тръъъъ и след това пак набира по трудно турбото се чува ама уви


Потребителски аватар
vogi
Мнения: 11
Регистриран на: Чет 12 юли 2007 21:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ботевград

Мнениеот vogi » Съб 08 мар 2008 19:00


мисля дали пък не пренадува защото и тогава няма да върви ще я проверя на ваг ком и ще пиша пак


Потребителски аватар
sasho_mf
Мнения: 622
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 13:41
Автомобил: Toyota Corolla Verso
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот sasho_mf » Нед 09 мар 2008 0:17


Ако ти притурбира колата турбото изключва.Колата е в нещо като авариен режим.3000 об и до 120-130 км/ч.Дълго време бях така ама ся върви като изоглавена направо не знам кво стаа :roll:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], railfan, simo7 и 116 госта