Golf 2 - 1.6 D, 1.6 TD
Golf 3 - 1.9 TD
И с колко скорости е Golf 2 - 1.6 D с 4 или с 5 ?
Благодаря предварилетно!
Какъв дизел ще ми препоръчате ?
- Golf`mafia
- Мнения: 648
- Регистриран на: Чет 22 ное 2007 13:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Стара истина си е че за градско турбото повече пречи отколкото помага - понеже трупа яко нагар.А за извън пък без турбо си е мъка и харча се вдига.Т.е. казано с две думи зависи къде ще се кара количката.
В предвид,че за дизела е важно да е запазен и на по-малко мильона км-та по-добре да е по-новичък или пък доста запазен макар и по-стар.Зависи си от конкретния автомобил.
В предвид,че за дизела е важно да е запазен и на по-малко мильона км-та по-добре да е по-новичък или пък доста запазен макар и по-стар.Зависи си от конкретния автомобил.
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
1.6 ТД с 5 скорости.Другото е ТДИ ама там цената е друга.1.9 ТД не е добър ,а чистите дизели са куцички
Що да се е почнало бе , колеги ? Малко ли се карахме, че 1.9 ТД е най дървения двигател ..... и за ТДИ то и другата цена е верно .......и за чистите дизели - резачки сме се дърлили..... всичко си е верно
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
TD e хубав мотор. Аз много съм доволен
айде , рече и отсече ! А бе колеги , пак прецакваме темата ! Аз съм си доволен от моя ТД - добре , обаче дайте да видим - ето виждате , че определени проблеми и експлоатационни характеристики на двигателя са характерни , т.е вероятността да се случат на средностатистическия потребител е голяма - как със чисто сърце може да обявим , че нещо е добро ? защото сме имали късмет , че не се е случило ( засега ) и на нас ? Или обратното ....... затова Ви казвам - не гледайте Само своите "каляски " , гледайте по глобално преди да обявите че нещо е добро или боклук ....
п.с Аз също засега съм супер доволен от непретенциозноста и работата на моя дизеляк и си го харесвам , ама това не значи , че трябва да си затваряме очите ....
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Ама има една такава работа ,че една кола не е само мотор макар и той да е най-важния -има си купе със екстри състояние,цвят на колата ,салон и най-важното за кви пари Отделно човека изобщо не споменава ТДИ - явно отдавна е преценил ,че не му е по джоба.Според мен която и от трите да намери дето му е на сърцето няма да сгреши - лично на мен ми е фаворлит Г2 1.6 ТД /ся не ми се влиза в разсъждения защо ,ама ако някой има точни цифри за разход мощоност,устройство/мисля че са с различни предкамери/нека го сподели/.
mod edit: vasstop
mod edit: vasstop
- itan75
- Мнения: 123
- Регистриран на: Пет 01 дек 2006 10:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Добре айде по темата Оттук изброените никой не става .1.6д е само 54к.с и на скутери вече не слагат такава мощност-т.е и Ладите,ще те изпреварват и ще ти се смеят .От друга страна е толкова опростен и дуракоустойчив,че и изгоряло масло да му налееш в резервоара съм сигурен,че пак ще върви. 1.6тд си е същия умрял котор,като 1.6тд,но все пак 16к.с в повече от чистия дизел го прави маааалко по-динамичен,но не и по-надежден.Той е температурно и механично много по-натоварен и честите му изрязвания(доколкото може да се изреже един дизел със скромната кубатура от 1.6куб/см )завършват най-често с изгоряла гарнитура или пунатини в цилиндровата глава.За 1.9тд какво да кажа освен това,че трябва със закон да го забранят това извращение на гениялната немска инженерна мисъл .При него всяко едно предприето изпреварване не се измерва с хронометър,а за целта ти е необходим календар! Смело мога да твърдя,че върви на кантар в реална гонка с чистия 1.9д,а на старт изостава и то с немалка разлика.Няма такъв чадилник в автомобилната история,на която с прибавянето на цял доста проблемен агрегат като турбокомпресора да дава само 9к.с по-голяма мощност от базовия си такъв...Срам и падение за уважаваща фирма като Фолксваген. П.С-Визирам последните версии на 1Y мотор,който се слага на Сеат Толедо и е 68к.с.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Само да добавя за 1.6 ТД - тва че е 1.6 го прави доста пъргав/тва му е една страхотна черта/ до 100/смея да твърдя ,че дори гони ТДИ/ после верно във високите умира.Другото е ,че има версия с кулер 80 коня ,а тя вече е якаа.Ако има мотор с предкамерно впръскване дето да се кефя ,дори не само на ФВ тва е 1.6 ТД.За прочутото пукане на глава обаче е верно - ако взимаш такъв трябва много да си отваряш очите да не ти бутнат такъв - иначе ако знаеш за тоя проблем и си гледаш стрелката на температурата няма да имаш никви грижи.Другото което се сещам за 1.6 ТД на лекото/и надеждна/купе на Г2 дето не е обременено с климатици и али бали си пасва страхотно/разхода също му е много добър/ .Лошото спрямо Г3 е че Г2 вози доста по "каруцесто" пък макар и с еднакво окачване като него.Сещам се също ,че таблото на Г3 изглежда в пъти по-яко от на Г2/както и на Г4 спрямо Г3 - тва им правя евала на Голфовете - винаги имат най якия интерор в компактния клас/ ,ама пък сам забелязал/може и да се лъжа/,че на Г3 седалките с времето започват да изглеждат по-зле от на по-стари като година Г2/ама тва вече си е и до кола/.
ifidik написа:колата е като жената ако случиш.
Здр. колега всичко зависи с какви средства разполагаш . Brezel ти го казаTDI е най-добре, защото някои хвалят ТД но на мен косите ми побеляха с 1 голф 3 1.9ТД така,че Средства+мн. Късмет . А и огледаи се света върви напред ..... не че голф 2 е лоша кола .
Старите са казали " Всяко нещо с времето си ".
П.П. ако имаш парите помисли за TDI.
- don hose
- Мнения: 568
- Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Идвайте с TDI аз съм с 1,6тд хахаха.Сега сериозно, вече читаво 1,6тд не може да се намери.За 1,6 чист няма да говоря така че остава 1,9 но мисля че запазен примерно ще дойде на такива пари че по добре още малко и направо голф 4.
А само хора които не са карали 1,6 поне малко в час какзват че не върви.Аз на моя му налях доста пари така че е един от малкото такива с перфектни мотори и е пробван с 1,6 бензин разминавам го.Типо 16 16в до 140 вървим един до друг.Фиеста 1,4 пълна инджекция размината така че...
А само хора които не са карали 1,6 поне малко в час какзват че не върви.Аз на моя му налях доста пари така че е един от малкото такива с перфектни мотори и е пробван с 1,6 бензин разминавам го.Типо 16 16в до 140 вървим един до друг.Фиеста 1,4 пълна инджекция размината така че...
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта