Проблем празни обороти ДИЗЕЛ

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
IvanIvanov
Мнения: 8
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 10:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Проблем празни обороти ДИЗЕЛ

Мнениеот IvanIvanov » Вто 31 авг 2004 9:35


хм, нещо ме побърква тая кола - Голф 2, 1.6 ТД

на празен ход, падат оборотите и работи на 3 цилиндъра, тресе се и яко и пуши бял пушек..... мислех че е от горивото, смених горивен филтър но не би - продължава си :(((((

интересното е, че не го прави винаги, но случаите зачестяват и няма значение дали е студена или топла колата.... иначе, като и дам газ, върви съвсем нормално....


но пък има нещо друго: на дръпнат "смукач" не го прави и си работи както трябва.............. баси и случката



някой да се е сблъсквал с нещо такова че зима идва и не ми се мисли как ще я карам?




Mitko_1
Мнения: 13
Регистриран на: Вто 24 авг 2004 21:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Mitko_1 » Вто 31 авг 2004 10:32


Колега провери белезите на ремъка . Това е закъснение . А това дето го опъваш не е смукач а авансатор ( подава предварвние аако има закачена лостова система вдига и оборотите) и измества момента на впръскване и затова е така .


Потребителски аватар
pinci
Мнения: 1195
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 14:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот pinci » Вто 31 авг 2004 10:35


Колега аз съм с бензинов двигател+ГАЗ и имах същиа проблем 1:1
При мен се оказа че чукчето и наковалнята са зле, т ги правихме + това кабелите на свещите и особено този към бубината ми бяха много зле. Те не че още не са де, до сега съм сменил само този на бубината и направихме чукчето и наковалнята, за сега се държи добре ако пак нещо излезне отивам да сменям и другите кабели. Като заприказвах за кабели, някой да може да ми препоръча от къде да си купя?


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5088
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Вто 31 авг 2004 11:13


Замери си компресията при мене като започна да прави така измерих компресията и на единия цилиндър беше паднала до 10. При дизела поне не може да е от тоците. Според мене така първо компресия и ако всичко е ОК /надявам се/ ще се мисли нещо друго.


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11161
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Вто 31 авг 2004 11:46


Възможна причина е, както неизправна (запушена) дюза (разпръсквач), така и нафтовата помпа (центровка). Бих проверил първо това, чак след това мисли за проверка на компресия, че ако е от това е по-лошо.

П.П. Нищо не разбирам от дизел.


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5088
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Вто 31 авг 2004 11:52


Значи при мерене на компресията на дизела така и така свалят дюзите и могат да ги проверят и тях.


IvanIvanov
Мнения: 8
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 10:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот IvanIvanov » Вто 31 авг 2004 12:50


Mitko_1 написа:Колега провери белезите на ремъка . Това е закъснение . А това дето го опъваш не е смукач а авансатор ( подава предварвние аако има закачена лостова система вдига и оборотите) и измества момента на впръскване и затова е така .


не вярвам да е неправилно зацепен ремъка....... щеше да го прави постоянно, а не както сега от време на време..... за смукача знам, че не е точно смукач, затова го и написах в кавички...... и дюза май не е, нямаше да го прави при дръпнат "смукач" :shock: май се насочвам към помпата, ама де да търся свестен майстор в Сф?


Потребителски аватар
Varbona
El Presidente
Мнения: 7655
Регистриран на: Пон 28 юни 2004 14:31
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Varbona » Вто 31 авг 2004 13:06


"СУПЕР ДИЗЕЛ" на околовръстното
много добри но си плащаш

а "смукача" не ли обогатител?


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11161
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Вто 31 авг 2004 13:18


Чакам да ми пратят тел. и името на един добър майстор в Казичене и ще пиша пак.


Mitko_1
Мнения: 13
Регистриран на: Вто 24 авг 2004 21:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Mitko_1 » Вто 31 авг 2004 13:38


IvanIvanov написа:
Mitko_1 написа:Колега провери белезите на ремъка . Това е закъснение . А това дето го опъваш не е смукач а авансатор ( подава предварвние аако има закачена лостова система вдига и оборотите) и измества момента на впръскване и затова е така .


не вярвам да е неправилно зацепен ремъка....... щеше да го прави постоянно, а не както сега от време на време..... за смукача знам, че не е точно смукач, затова го и написах в кавички...... и дюза май не е, нямаше да го прави при дръпнат "смукач" :shock: май се насочвам към помпата, ама де да търся свестен майстор в Сф?

Щом е така провери помпата . В нея също има авансатор (автомати4ен -центробежен) ако си сипвал кофти нафта мойе да е и от там . :roll:


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил: Passat B35i
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vaskoto1 » Вто 31 авг 2004 20:25


дизела ако посмуква въздушец отнякъде ефекта е точно такъв.
обаче не ме питай откъде-това може да те вкара в лудница!!!
единствения лек са прозрачни маркучи-слагаш прозрачни маркучета навсякъде и следиш къде има мехурчета.
един приятел беше се откачил от един транспортер.
дими бяло, не върви и никой не знае какво му е...
отговора-въздух.
цепнало се едно маркученце и хоп-смукне...хоп-спре...хоп и подлудяваш...
логика-найн!


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5088
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Вто 31 авг 2004 22:50


Ей сега се сетих сменял ли си скоро горивния филтър, щото нали са ни качествени горивата и може да е позапушен, а също така и въздушния виж.


Mitko_1
Мнения: 13
Регистриран на: Вто 24 авг 2004 21:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Mitko_1 » Сря 01 сеп 2004 6:33


Ма те не само филтрите а и нафтите са хубави . Ако филтъра е парафинирал ефекта е същия.


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Сря 01 сеп 2004 9:40


колегата пише,че е сменил филтъра и ефект никакъв.
васко е прав въздух в системата .огледай хубаво уплътненията на филтъра.


IvanIvanov
Мнения: 8
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 10:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот IvanIvanov » Сря 01 сеп 2004 16:09


сам нищо не мога да оправя, след малко отивам при "помпаджия" и утре ще докладвам какво и как е било



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: petiop, thanis и 54 госта