Не съм сигурен дали трябва да е тук тази тема но ще я побликувам.
Та въпросът ми е някой чувал ли е за такъв проект или дали е правил и съответно какво е необходимо за преправянето.
Имам приятел който кара коли от германия и каза че имало зарибени немци които слагали глава от голф 4 В6 2.8 на корадо ВР6 2.9 и се получавало доста здрав вървеж,ама човека не знае подробности,а на мен ми се въртят много неща в болната глава и реших да питам тук. Благодаря предварително.
Глава от голф 4 V6 2.8 на двигател 2,9vr6
- don_pepone
- Мнения: 71
- Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
- don_pepone
- Мнения: 71
- Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
Re: Глава от голф 4 V6 2.8 на двигател 2,9vr6
HMM ?! никой ли няма идея
- don_pepone
- Мнения: 71
- Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
Re: Глава от голф 4 V6 2.8 на двигател 2,9vr6
Благодарско колега,тъкмо си мислех че темат ще остане ей така в нищото защото не ми писа никой.
- 6ilio
- Мнения: 141
- Регистриран на: Чет 22 фев 2007 17:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Глава от голф 4 V6 2.8 на двигател 2,9vr6
и на мен ми се въртяха такива идеи но се отказах щото трябвало да се запушват някои канали на блока които не съвпадат и други простотоии пък и не си заслужава парите за конете които ще изкараш по добре турбо или компресор
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Глава от голф 4 V6 2.8 на двигател 2,9vr6
разликата в обема няма и 100кубика
разликата в 2.8 24в и 2.9 12в е 14коня
ОБАЧЕ, 24в мотор е 10.75:1, докато 12в е при 10:1. Една метална гарнитура за главата и стигаш същата степен. Ще се доближиш като мощност само от това.
Естествено че глава с повече клапани е по-добре, обаче въпроса е колко по-добре и оправдано ли е. Щото в една глава не само броя на клапаните е от значение за това дали е добра- форма на камера, портове и т.н. и т.н.
Вр-а е малко по-особен мотор знаеш. При 24в глава единия вал управлява всмукателните, а другия изпускателните клапани като при класическа двувалка. Само че мотора е В образен и в този случай, се оказва че клапаните са с различна дължина на стеблото. Което води до ограничения в максималните обороти доколко знам...
Другото е че с тази глава(и всмукателна с-ма) мотора не е и толкова темпераментен. Въртящият момент е много по-голям, но е изтеглен надолу. тръгва от 2000 и набира еднакво до 5000, нагоре обаче почва да малее... за разлика от 12в, няма го ритника на около 4000...
За същите парии(макар чее относително, може и да ти е подарък всичко) има достатъчно неща които можеш да промениш на 2.9 в главата освен сгъстяването-валове порт и клапани, има по-големи и не са много скъпи(и изобщо- като кутия, изпускателна с-ма и т.н) и ефекта ще е много по-добър, отколкото да слагаш стокова 24в глава.
разликата в 2.8 24в и 2.9 12в е 14коня
ОБАЧЕ, 24в мотор е 10.75:1, докато 12в е при 10:1. Една метална гарнитура за главата и стигаш същата степен. Ще се доближиш като мощност само от това.
Естествено че глава с повече клапани е по-добре, обаче въпроса е колко по-добре и оправдано ли е. Щото в една глава не само броя на клапаните е от значение за това дали е добра- форма на камера, портове и т.н. и т.н.
Вр-а е малко по-особен мотор знаеш. При 24в глава единия вал управлява всмукателните, а другия изпускателните клапани като при класическа двувалка. Само че мотора е В образен и в този случай, се оказва че клапаните са с различна дължина на стеблото. Което води до ограничения в максималните обороти доколко знам...
Другото е че с тази глава(и всмукателна с-ма) мотора не е и толкова темпераментен. Въртящият момент е много по-голям, но е изтеглен надолу. тръгва от 2000 и набира еднакво до 5000, нагоре обаче почва да малее... за разлика от 12в, няма го ритника на около 4000...
За същите парии(макар чее относително, може и да ти е подарък всичко) има достатъчно неща които можеш да промениш на 2.9 в главата освен сгъстяването-валове порт и клапани, има по-големи и не са много скъпи(и изобщо- като кутия, изпускателна с-ма и т.н) и ефекта ще е много по-добър, отколкото да слагаш стокова 24в глава.
- don_pepone
- Мнения: 71
- Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
Re: Глава от голф 4 V6 2.8 на двигател 2,9vr6
Благодая колеги. Аз попрочетох това-онова из нета и май наистина не си струва цялата схема- и като труд и като пари. Затова май ще се мисли за въздух под налягане
Върни се в “Scirocco & Corrado”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта