Почвам директно с проблема че ми писна на дедовия вече
Налягането на маслото е 1.0-1.5бара при около 600 оборота и 94 градуса масло и 90 вода!
Мотора е с нови биелни и основни лагери и нови прьскалки(Oil Spray Jet-проверени на 2.5ббара са затворени)
Маслената помпа е проверена по данните дадени от Vagman в неговата тема в Тунинг.бг http://www.tuning.bg/forums/index.php?/ ... ge__st__60 и е като нова сравнена с неговата(луфт между
корпусите и зьбните колела). Цедката е измита и корпуса на помпата е проверен за пукнатини.
Единственото нещо което не ми стана ясно в тази помпа е клапана за високо налягане(между буталото и пружината която нормално трябва да го натиска поне при норм.помпи има между 0.5 и 1см. луфт-демек като клатиш помпата се чува и се вижда как буталото са движи).
Уреда за налягане е проверен и работи коректно като на студен мотор показва 6 до 6.5бара при 600 об.
Приемам всякакви идеи и моля да пишат хора които са запознати с този двигател отблизо.
Проблем с налягането на маслото-ВР6
- ivo16VTI
- Мнения: 177
- Регистриран на: Съб 12 фев 2005 21:40
- Автомобил: Corrado-VR6T Golf 5 GTsport TDI
- Двигател: AAA-1991
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с налягането на маслото-ВР6
От днес мотора е с 15-50 полу-синтетика и тия дни ще се види кво е положенпието!
-
- Мнения: 178
- Регистриран на: Вто 09 авг 2011 8:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с налягането на маслото-ВР6
смени масления филтър за всеки случай тука наскоро 1 приятел прави 1 двигател ремонт и накрая го пали и нема налягане с чисто нов филтър хенгст.... къде е по скъп и от бош така че
- ivo16VTI
- Мнения: 177
- Регистриран на: Съб 12 фев 2005 21:40
- Автомобил: Corrado-VR6T Golf 5 GTsport TDI
- Двигател: AAA-1991
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с налягането на маслото-ВР6
Вече имам нова маслена помпа-ФЕБИ!Сега като сваля старата ще им правя сравнение и ще снимам.
На прьв поглед не сьм очарован но както и да е.Клапана за високото сьщо не е под напрежение.
След монтажа ще докладвам как е налягането.
На прьв поглед не сьм очарован но както и да е.Клапана за високото сьщо не е под напрежение.
След монтажа ще докладвам как е налягането.
- neiki4a
- Мнения: 551
- Регистриран на: Чет 19 апр 2007 18:14
- Автомобил: polo 6n1
- Двигател: 1.4 16V
- Местоположение: стара загора
- Контакти:
Re: Проблем с налягането на маслото-ВР6
ivo16VTI написа:Вече имам нова маслена помпа-ФЕБИ!Сега като сваля старата ще им правя сравнение и ще снимам.
На прьв поглед не сьм очарован но както и да е.Клапана за високото сьщо не е под напрежение.
След монтажа ще докладвам как е налягането.
каква и е цената колега ,че на мен за нова ми бяха казали 500 лв
- ivo16VTI
- Мнения: 177
- Регистриран на: Съб 12 фев 2005 21:40
- Автомобил: Corrado-VR6T Golf 5 GTsport TDI
- Двигател: AAA-1991
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с налягането на маслото-ВР6
319лв в Автоплюс без отстьпката.
Даже пише-made in germany
Даже пише-made in germany
- ivo16VTI
- Мнения: 177
- Регистриран на: Съб 12 фев 2005 21:40
- Автомобил: Corrado-VR6T Golf 5 GTsport TDI
- Двигател: AAA-1991
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с налягането на маслото-ВР6
Днес най накрая намерих време за колата и маслената помпа е вече сменена.Преди монтажа на новата
помпа тя беше замерена сьс старата и май нищо не праим-единствено може да има проблем в пружината
на клапана за високото,но не вярвам,а буталото е чук-цилиндьра му сьщо!
Новата помпа
помпа тя беше замерена сьс старата и май нищо не праим-единствено може да има проблем в пружината
на клапана за високото,но не вярвам,а буталото е чук-цилиндьра му сьщо!
Новата помпа
- ivo16VTI
- Мнения: 177
- Регистриран на: Съб 12 фев 2005 21:40
- Автомобил: Corrado-VR6T Golf 5 GTsport TDI
- Двигател: AAA-1991
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с налягането на маслото-ВР6
Старата помпа
Старата и новата
Фебито се отличава с доста дьрвена изработка но с леки корекции става.
Утре маслото и ще се види как сме с налягането
Старата и новата
Фебито се отличава с доста дьрвена изработка но с леки корекции става.
Утре маслото и ще се види как сме с налягането
- ivo16VTI
- Мнения: 177
- Регистриран на: Съб 12 фев 2005 21:40
- Автомобил: Corrado-VR6T Golf 5 GTsport TDI
- Двигател: AAA-1991
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с налягането на маслото-ВР6
След монтиране на новата помпа проблема с налягането остана както и очаквах-параметрите на двете помпи са
идентични 1 кьм 1.Сега мисля да сменя патрона на обтегача на веригата но едва ли ще има подобрение.
Някои ако има свежи идеи да казва че моите се изчерпаха
идентични 1 кьм 1.Сега мисля да сменя патрона на обтегача на веригата но едва ли ще има подобрение.
Някои ако има свежи идеи да казва че моите се изчерпаха
- judasss
- Мнения: 1484
- Регистриран на: Пон 29 дек 2008 2:39
- Автомобил: neshto nezakonno
- Двигател: 2.9 VR6
- Местоположение: в гаража
- Контакти:
Re: Проблем с налягането на маслото-ВР6
Приятел това са нормални стойности при тези обороти , минимума е 2бара но при 2000 оборота !
- neiki4a
- Мнения: 551
- Регистриран на: Чет 19 апр 2007 18:14
- Автомобил: polo 6n1
- Двигател: 1.4 16V
- Местоположение: стара загора
- Контакти:
Re: Проблем с налягането на маслото-ВР6
ivo16VTI написа:След монтиране на новата помпа проблема с налягането остана както и очаквах-параметрите на двете помпи са
идентични 1 кьм 1.Сега мисля да сменя патрона на обтегача на веригата но едва ли ще има подобрение.
Някои ако има свежи идеи да казва че моите се изчерпаха
замери го на 2000 оборота колко бара е
- swissmad
- Мнения: 176
- Регистриран на: Пет 07 апр 2006 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с налягането на маслото-ВР6
И на полото и на пасатора съм мерил налягането на маслото и е 6-6,5 атм на студен мотор и 2,5 атм. на топъл мотор при 7-800 оборота на двигателя.Та и при твоя мотор не би трябвало да е по-малко от 2 атм.
- prokopoff
- Мнения: 205
- Регистриран на: Нед 18 фев 2007 23:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Re: Проблем с налягането на маслото-ВР6
Минимума за почти всички бензинови мотори от тези години е 2 бара при 2000об. 1 бар на празен ход си е ок, имах коррадо с 4 ц турбо мотор при около 100гр на маслото на празен ход падаше на 0.8, като при 2000об отиваше 2.2-4. Всичко си беше ок и продължава да е щот колата се движи и в момента.
Колкото до наляганията на студен мотор при 4ц клапана за високо налягане сработва на около 4.5-5бара
Колкото до наляганията на студен мотор при 4ц клапана за високо налягане сработва на около 4.5-5бара
Върни се в “Scirocco & Corrado”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта