Колеги чудя се дали да си взема корадо. Не изкам да е G60 или VR6, защото ми се струва че в София ще давам по един кашон с пари за бензин. Карам голф 2 PB мотор (112кс) и съм доволен от отношението вървене/разход. Въпросите са ми:
-корадо 115 или 139 кс (разход)
-след като мотора и окачването са идентични с тези на голф и пасат кое му е скъпото на подръжката.
-застрахователите плащат ли ламарините, фарове и други такива по реалните цени в магазините.
Въпрос за закупуване на CORRADO - КУПЕНО
- Speed_Am_All
- Мнения: 256
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 18:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Въпрос за закупуване на CORRADO - КУПЕНО
Последна промяна от Speed_Am_All на Пон 28 яну 2008 17:12, променено общо 1 път.
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12508
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Батенце взимай на боби корадото докато не са го купили още.. пича му направи пълен ребилд на мотора и всичко останало..
корадото е тежко и в сравнение с голфа ти ще върви доста по малко (ако говорим за по малък двигател) така че..
а аз даже не знам да имат ПБ като мотор на корадо но може и да бъркам
корадото е тежко и в сравнение с голфа ти ще върви доста по малко (ако говорим за по малък двигател) така че..
а аз даже не знам да имат ПБ като мотор на корадо но може и да бъркам
Разбира се че няма PB на корадо мотора е 2Е и стига с тея простотии тежко било не варвяло каде е тоя КR(голф 2) дето ще ме дръпне на 400 1000 100000000 метра или квито там километри си иска ше стане ама друг път А що се отнася до поддръжката скъпи са само ламарините фарове и т.н. моторите които те интересуват са 9А 136кс ; КR 136кс или 2Е 115кс няма нещо кои знае колко скъпо по тях а за разхода ако питаш мен мисля че ще е горе долу еднакъв и при трите мотора, за застрахователите мога да ти кажа че плащат само ако имаш каско ако чакаш на гражданската смятаи че ще получиш някакви смешни пари ако стане нещо недаи си боже
- Speed_Am_All
- Мнения: 256
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 18:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Моя Голф ми гори 6 на 100 с 100-120 км. и 6.5-7 с пуснат климатик с 120-140 до морето. В града (софия) 12-13. Поправете ме ако греша но КР, 9А или 2Е май горят повече. За КR не съм чувал нищо лошо но тая механична инжекция не се ли прави трудно ако и стане нещо. То и PB-то няма куплонг за диагностика, но за сега не съм имал никакви грижи. А G60 трудно ли се подържа. Почвам да се изкушавам нещо, но ми се струва че ще ходя с празен джоб ако взема G60.
Ами за другите мотори немога нищо да кажа но относно Г60 разхода е долу горе като на твоя мотор на извънградско при 100-120 ми дава 6,5/100 но ако говорим за разход в града под 12/100 не пада ако ще с угасен мотор по надолнище да го караш иначе мотора е здрав като цяло поддръжката също е евтина говоря за ролка ремъци и масла единствено с компресора е малко по сложна работата щото първо като купуваш трябва да гледаш много внимателно или ако не разбираш да закараш колата при някои които си има понятие от Г-компресор също така пддръжката на Г-то е малко по скъпа обслужването се прави на 25 000 км и е към 400-500 лв влючва подмяна на семеринги уплътнения и малък ремък но пък от друга страна за колко време ще ги минеш тия км. ?!
- Speed_Am_All
- Мнения: 256
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 18:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Мерси за инфото. Не съм сигорен, но предния тампон на мотора май е също доста скъп консоматив и често се сменя. А няма ли разлика в съединителя и спирачна система (288мм дискове и наклатки на какви пари се намират). На по-малките мотори на корадо слагат ли 288мм дискове. Къде в софия мога да закарам такава кола за свесна диагностика. Много ме притеснява тая торбина. А и изказвания от сорта "отавна забравих кога моето корадо мина 10 бона".
- prokopoff
- Мнения: 205
- Регистриран на: Нед 18 фев 2007 23:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
1 корадото кара 280мм дискове ако е G60 или vr6
2 за предния тампон не съм съгласен че често се сменя
3 съединителя е 228мм и той не се сменя особено често
4 читаво G трудно ще намериш
малко са проблем тенекиите и фарове/стопове иначе ходовата част е голф и пасат
ако не искаш точно G60 намираи някое 16v било то 1.8 или 2.0 и го подкарвай
2 за предния тампон не съм съгласен че често се сменя
3 съединителя е 228мм и той не се сменя особено често
4 читаво G трудно ще намериш
малко са проблем тенекиите и фарове/стопове иначе ходовата част е голф и пасат
ако не искаш точно G60 намираи някое 16v било то 1.8 или 2.0 и го подкарвай
Предния тампон е същия като на пасат 2.0л ако е нов икарва доста време струва към 65лв накладките са същите като на ауди 2.3л предните а задните са като на жсеки голф или пасат с дискови спирачки дисковете що да ги сменяш? освен ако не караш с накладки със супер феродо модел "диска свърши накладките не" за диагностика на Г-60 отиваш при Волен www.g40g60.bol.bg маи нещо такова му беше саита а и това не е турбина а механичен компресор(supercharger)демек а що се отнася до изказванията за 10-те бона така си е но не е задължително да ги вкараш просто за повечето хора това е кола която си заслужава да бъде в перфектно състояние и не жалят пари да го постигнат (примерно аз ) може да няма пари но за колата все ще се намерятSpeed_Em_All написа:Мерси за инфото. Не съм сигорен, но предния тампон на мотора май е също доста скъп консоматив и често се сменя. А няма ли разлика в съединителя и спирачна система (288мм дискове и наклатки на какви пари се намират). На по-малките мотори на корадо слагат ли 288мм дискове. Къде в софия мога да закарам такава кола за свесна диагностика. Много ме притеснява тая торбина. А и изказвания от сорта "отавна забравих кога моето корадо мина 10 бона".
- Speed_Am_All
- Мнения: 256
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 18:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Върни се в “Scirocco & Corrado”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 143 госта