Въпрос за закупуване на CORRADO - КУПЕНО

Техническа и сервизна информация за най-спортните модели на VW
Потребителски аватар
Speed_Am_All
Мнения: 256
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 18:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Въпрос за закупуване на CORRADO - КУПЕНО

Мнениеот Speed_Am_All » Нед 23 дек 2007 0:37


Колеги чудя се дали да си взема корадо. Не изкам да е G60 или VR6, защото ми се струва че в София ще давам по един кашон с пари за бензин. Карам голф 2 PB мотор (112кс) и съм доволен от отношението вървене/разход. Въпросите са ми:
-корадо 115 или 139 кс (разход)
-след като мотора и окачването са идентични с тези на голф и пасат кое му е скъпото на подръжката.
-застрахователите плащат ли ламарините, фарове и други такива по реалните цени в магазините.

Последна промяна от Speed_Am_All на Пон 28 яну 2008 17:12, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Нед 23 дек 2007 0:56


Батенце взимай на боби корадото докато не са го купили още.. пича му направи пълен ребилд на мотора и всичко останало..
корадото е тежко и в сравнение с голфа ти ще върви доста по малко (ако говорим за по малък двигател) така че..

а аз даже не знам да имат ПБ като мотор на корадо но може и да бъркам


G60

Мнениеот G60 » Нед 23 дек 2007 2:03


Разбира се че няма PB на корадо мотора е 2Е и стига с тея простотии тежко било не варвяло каде е тоя КR(голф 2) дето ще ме дръпне на 400 1000 100000000 метра или квито там километри си иска ше стане ама друг път :twisted: А що се отнася до поддръжката скъпи са само ламарините фарове и т.н. моторите които те интересуват са 9А 136кс ; КR 136кс или 2Е 115кс няма нещо кои знае колко скъпо по тях а за разхода ако питаш мен мисля че ще е горе долу еднакъв и при трите мотора, за застрахователите мога да ти кажа че плащат само ако имаш каско ако чакаш на гражданската смятаи че ще получиш някакви смешни пари ако стане нещо недаи си боже


Потребителски аватар
Speed_Am_All
Мнения: 256
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 18:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Speed_Am_All » Нед 23 дек 2007 18:49


Моя Голф ми гори 6 на 100 с 100-120 км. и 6.5-7 с пуснат климатик с 120-140 до морето. В града (софия) 12-13. Поправете ме ако греша но КР, 9А или 2Е май горят повече. За КR не съм чувал нищо лошо но тая механична инжекция не се ли прави трудно ако и стане нещо. То и PB-то няма куплонг за диагностика, но за сега не съм имал никакви грижи. А G60 трудно ли се подържа. Почвам да се изкушавам нещо, но ми се струва че ще ходя с празен джоб ако взема G60.


G60

Мнениеот G60 » Нед 23 дек 2007 20:12


Ами за другите мотори немога нищо да кажа но относно Г60 разхода е долу горе като на твоя мотор на извънградско при 100-120 ми дава 6,5/100 но ако говорим за разход в града под 12/100 не пада ако ще с угасен мотор по надолнище да го караш :lol: иначе мотора е здрав като цяло поддръжката също е евтина говоря за ролка ремъци и масла единствено с компресора е малко по сложна работата щото първо като купуваш трябва да гледаш много внимателно или ако не разбираш да закараш колата при някои които си има понятие от Г-компресор също така пддръжката на Г-то е малко по скъпа обслужването се прави на 25 000 км и е към 400-500 лв влючва подмяна на семеринги уплътнения и малък ремък но пък от друга страна за колко време ще ги минеш тия км. ?! :wink:


Потребителски аватар
Speed_Am_All
Мнения: 256
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 18:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Speed_Am_All » Нед 23 дек 2007 22:35


Мерси за инфото. Не съм сигорен, но предния тампон на мотора май е също доста скъп консоматив и често се сменя. А няма ли разлика в съединителя и спирачна система (288мм дискове и наклатки на какви пари се намират). На по-малките мотори на корадо слагат ли 288мм дискове. Къде в софия мога да закарам такава кола за свесна диагностика. Много ме притеснява тая торбина. А и изказвания от сорта "отавна забравих кога моето корадо мина 10 бона".


Потребителски аватар
prokopoff
Мнения: 205
Регистриран на: Нед 18 фев 2007 23:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Мнениеот prokopoff » Пон 24 дек 2007 0:04


1 корадото кара 280мм дискове ако е G60 или vr6
2 за предния тампон не съм съгласен че често се сменя
3 съединителя е 228мм и той не се сменя особено често
4 читаво G трудно ще намериш
малко са проблем тенекиите и фарове/стопове иначе ходовата част е голф и пасат
ако не искаш точно G60 намираи някое 16v било то 1.8 или 2.0 и го подкарвай


G60

Мнениеот G60 » Пон 24 дек 2007 1:20


Speed_Em_All написа:Мерси за инфото. Не съм сигорен, но предния тампон на мотора май е също доста скъп консоматив и често се сменя. А няма ли разлика в съединителя и спирачна система (288мм дискове и наклатки на какви пари се намират). На по-малките мотори на корадо слагат ли 288мм дискове. Къде в софия мога да закарам такава кола за свесна диагностика. Много ме притеснява тая торбина. А и изказвания от сорта "отавна забравих кога моето корадо мина 10 бона".
Предния тампон е същия като на пасат 2.0л ако е нов икарва доста време струва към 65лв накладките са същите като на ауди 2.3л предните а задните са като на жсеки голф или пасат с дискови спирачки дисковете що да ги сменяш? освен ако не караш с накладки със супер феродо модел "диска свърши накладките не" :lol: за диагностика на Г-60 отиваш при Волен www.g40g60.bol.bg маи нещо такова му беше саита а и това не е турбина а механичен компресор(supercharger)демек а що се отнася до изказванията за 10-те бона :wink: така си е но не е задължително да ги вкараш просто за повечето хора това е кола която си заслужава да бъде в перфектно състояние и не жалят пари да го постигнат (примерно аз :oops: ) може да няма пари но за колата все ще се намерят :wink:


Потребителски аватар
Speed_Am_All
Мнения: 256
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 18:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Speed_Am_All » Пон 24 дек 2007 16:10


Така като гледам ще си търся някое запазено 9А или 2Е 93-94г с климатик по възможност. В София с тея задръсвания като ходя всеки ден с колата до работа това Г60 ще ми излезе през носа, а и аз обичам да си подържам колата стегната.


Потребителски аватар
prokopoff
Мнения: 205
Регистриран на: Нед 18 фев 2007 23:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Мнениеот prokopoff » Пон 24 дек 2007 19:09


2E на живо още не съм виждал, дано си намериш някое читаво
успех


Потребителски аватар
iguana
Мнения: 86
Регистриран на: Сря 16 май 2007 20:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот iguana » Пет 28 дек 2007 17:12


Щом търсиш корадо което не е VR6-G60 просто не си купувай такава кола!


Потребителски аватар
MaRsMaN
Мнения: 158
Регистриран на: Пон 09 апр 2007 20:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот MaRsMaN » Пет 28 дек 2007 20:43


:wink: така си е но не е задължително да ги вкараш просто за повечето хора това е кола която си заслужава да бъде в перфектно състояние и не жалят пари да го постигнат (примерно аз :oops: ) може да няма пари но за колата все ще се намерят :wink:[/quote]

И аз така мисля колега!Напълно сам с теб :wink:


Потребителски аватар
MaRsMaN
Мнения: 158
Регистриран на: Пон 09 апр 2007 20:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот MaRsMaN » Пет 28 дек 2007 20:45


iguana само G60 .... Олеее : vw fen


Потребителски аватар
borislava
Мнения: 41
Регистриран на: Чет 22 ное 2007 22:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот borislava » Пон 31 дек 2007 18:12


iguana написа:Щом търсиш корадо което не е VR6-G60 просто не си купувай такава кола!






Че какво им е на 16V атмосферките на Corrado-то.Идеални са си


G60

Мнениеот G60 » Пон 31 дек 2007 18:42


borislava написа:
iguana написа:Щом търсиш корадо което не е VR6-G60 просто не си купувай такава кола!






Че какво им е на 16V атмосферките на Corrado-то.Идеални са си
Хилавички са рахитични няма сила в тях :wink:



Върни се в “Scirocco & Corrado”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 143 госта