Включи се в кампанията на VWclub.bg "Да помогнем на Вальо - Snejoky"!
Фолксваген България - Volkswagen Bulgaria
Дата и час: Нед 26 Окт 2014 9:41

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума

Шаблон за заглавията на теми, публикувани в този раздел!

Изображение



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 11 мнения ] 
Автор Съобщение
POST Заглавие: Компютър RP 1.8 Mono Публикувано на: Нед 15 Юли 2012 17:10 
Offline
Аватар

Регистриран на: 05.01.2011
Мнения: 172
Местожителство: София
Skype: ceki4a__
Колеги имам проблем с тоците на голфчето ( води се моно инжекция но е с 2 помпи, една в резервоара и една нагнетателна от долу. Колата не е преправяна така е купена). Като прочетох разбрах, че е рядък модел, заради помпите. Проблема ми е с компютъра и пробвах да слагам от други РП мотори и няма никаква разлика. Въпроса ми е дали има разлика в компютрите при двата модела (с една или с 2 помпи). И ако е "ДА" дали трябва номерата по Bosch и VAG на новия комп да са едни едни и същи с настоящия ми компютър ? http://alfa.kachi-snimka.info/images/arx1342368230h.jpg


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие: Re: Компютър RP 1.8 Mono Публикувано на: Нед 15 Юли 2012 18:36 
Offline
Аватар

Регистриран на: 10.10.2004
Мнения: 4366
Местожителство: София,Плевен
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
РП с две помпи не съм виждал! :shock Какъв ти е проблема с Компа,че търсиш друг?


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие: Re: Компютър RP 1.8 Mono Публикувано на: Нед 15 Юли 2012 18:55 
Offline
Аватар

Регистриран на: 15.11.2010
Мнения: 397
Аз пък не съм виждал RP с една помпа! mhihi Всички са с 2 заводско и това не ги прави редки.
Компютрите са 2 модела - с 25 и 35 пина, няма как да ги объркаш, буксите са различни.


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие: Re: Компютър RP 1.8 Mono Публикувано на: Нед 15 Юли 2012 19:07 
Offline
Аватар

Регистриран на: 05.01.2011
Мнения: 172
Местожителство: София
Skype: ceki4a__
Ами колата не иска да пали. Смених масло и гарнитури на капака на клапаните, на картера гарнитурата и тръгнах и колата ми изгасна в движение, заби муцуната и спря. Гледахме свещи, помпи, бензин стига отпред до дюзата а самата дюза не иска да отвори да пусне бензина. Като дам дирекно на дюзата ток от акумолатора и почва да пръска, и ако врътна стартера пали веднага, и работи там около 5-10 сек, докато изгори това което е впръснало и после изгасва. На всякъде стига ток , смених 2 компютъра пак от РП мотор и не става и купих и ново реле за помпите . Викнах един познат и след много ръчакане остановихме, че на релето, което подава импулс към помпите да тръгнат е разменило полюсите, на - идва + и обратното... до колкото съм запознат компютъра предава информацията на релетата кое кога да подаде импулс ?? Мисля, че някаде е дало на късо по електрониоката, защото всичко е наред. Като цяло това ми е проблема... :/ от 5 дена съм се хванал за главата


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие: Re: Компютър RP 1.8 Mono Публикувано на: Нед 15 Юли 2012 19:13 
Offline
Аватар

Регистриран на: 15.11.2010
Мнения: 397
Релето вероятно си е наред, не го ръчкайте. Като дадеш контакт помпата върти ли и кара ли бензин до моното?
Релето има - и като дадеш контакт този - става +, което е нормално. Доколкото разбирам, не ти стига ток до дюзата, за да отваря тя. Прозвъни си кабела от компа до дюзата и виж дали не е прекъснат. Вероятно си с 25-пинов комп, номер 13 ти е управление на дюзата.


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие: Re: Компютър RP 1.8 Mono Публикувано на: Нед 15 Юли 2012 19:15 
Offline
Аватар

Регистриран на: 05.01.2011
Мнения: 172
Местожителство: София
Skype: ceki4a__
Да тока който стига до дюзата е прекалено слаб за да я отвори, като цяло кабела си е наред този от дюзата до компа, гледах го


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие: Re: Компютър RP 1.8 Mono Публикувано на: Нед 15 Юли 2012 19:19 
Offline
Аватар

Регистриран на: 15.11.2010
Мнения: 397
Колко слаб, колко волта? Съпротивление мерил ли си му от пина на компа до дюзата?
Или имаш пад заради зацапани контакти някъде (букси), или компа се е предал. Аз залагам на първото. Почисти със спирт на спрей (контактен спрей) буксата на компа и буксата на моното и виж ще идва ли по-висок волтаж до дюзата.


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие: Re: Компютър RP 1.8 Mono Публикувано на: Пон 16 Юли 2012 0:34 
Offline
Аватар

Регистриран на: 05.01.2011
Мнения: 172
Местожителство: София
Skype: ceki4a__
Колко волта трябва да идва до дюзата на моното защото го мерих с крушка като цяло да вида дали идва някакъв ток до самата дюза и лампата едвам светеше и колко Ом-а трябва да идват на пин-а на компа до дюзата, и ако идват прекалено малко или повече какво да констатирам, че компа е заминал. Защо като продвах другите 2 компа тогава пак от РП мотор нямаше разлика, не ми вярва да е станало от зацапани букси защото го направи в движение докато карах с 80/90 км/ч... всичко стана изведнъж..


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие: Re: Компютър RP 1.8 Mono Публикувано на: Пон 16 Юли 2012 18:34 
Offline
Аватар

Регистриран на: 10.10.2004
Мнения: 4366
Местожителство: София,Плевен
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Cern Swiss написа:
Аз пък не съм виждал RP с една помпа! mhihi Всички са с 2 заводско и това не ги прави редки.
Компютрите са 2 модела - с 25 и 35 пина, няма как да ги объркаш, буксите са различни.



Това не го разбрах сериозно ли го мислиш?При първите Рп-та имам спомен ,че са с 6В дюза през гасящ резистор(външен),което до някъде обяснява слабото светене на лампата!Провери си датчика на Хол,защото ,ако е повреден няма да има и управление на дюзата! :idea:Комутатора и Бобината проверени ли са?


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие: Re: Компютър RP 1.8 Mono Публикувано на: Вто 17 Юли 2012 0:01 
Offline
Аватар

Регистриран на: 05.01.2011
Мнения: 172
Местожителство: София
Skype: ceki4a__
Датчика на Хол работи, както комутатора и бобината.. ток има да те утепа :? Голям филм е тази кола


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие: Re: Компютър RP 1.8 Mono Публикувано на: Сря 18 Юли 2012 11:13 
Offline
Аватар

Регистриран на: 05.01.2011
Мнения: 172
Местожителство: София
Skype: ceki4a__
Колеги, много съм зле... след 1 седмица търсене защо колата не пали... вчера разбрахме, че ни бяга маса.. и след продължително ръчкане открихме, че масата която се връзва за главата на двигателя, просто беше изпаднала facepalm facepalm


Върнете се в началото
 Профил  
 

Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 11 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: apolon, automan, bigabu, chicho, edisonov, huben, Iezekil, neel, Росен2, sesiz, The Devil, veskovi4 и 28 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

Форумът е създаден през 2004 г. от Николай Найденов и Ивайло Николов за всички фенове на VW. През годините се поддържа и обновява от Клуб на привържениците на Фолксваген в България. Специални благодарности на vasstop, ISRalien, heimdal, wili98 и др.
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
VW Club Bulgaria
mobile.bg
ODIGY WEB Design