Да обясня какво общо има хидравликата с масления филтър- на някои двигатели масленият филтър се пада близо до хидравличната помпа или до маркучите, излизащи от нея. Случва се да не можеш да сложиш ключ за развиване за филтъра. Тогава си слагаш къс маслен филтър и проблемът го няма. За автомобилите с хидравлика височината на филтъра за двигател на Голф 1,4 АБД е 8,8 см, без хидравика- 11,8 см. Естествено, никой не те задължава да го спазваш това, но то е основната причина да има къс и дълъг филтър, а не клапани и пр.
П.с. извинявам се на колегата, че участвах в омазването на темета. Дано да си оправи колицата
Тракане на двигателя GOLF 3 1.4 моно инжекция - Решено!
-
- Мнения: 135
- Регистриран на: Чет 18 апр 2013 19:42
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: ABD 1994
- Местоположение: Ruse
Re: Тракане на двигателя GOLF 3 1.4 моно инжекция
Не бе пичове, не съм ви хванал за гушите и на сила да ми поставяте верни диагнози онлайн. Просто исках да имам някаква представа какво би могло да е, като отида при майстор да не ме хвърли на асмата.
-
- Мнения: 519
- Регистриран на: Вто 18 мар 2008 23:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Тракане на двигателя GOLF 3 1.4 моно инжекция
това вече е нещо друго за масления филтър , нямащо нищо общо с темата , дали може да отвиеш или не некви болтечта , въпреки че при този мотор го няма този проблем , даже е много вероятно изобщо да няма хидравлика ....
На темата колегата пуснал темата не е дал абсолютно никаква имформация няма как да му се даде категоричен и 100 процентов отговор ... един от въпросите ми беше изведнъж ли му се е появил този звук или постепенно ...не отговори а това е много важно за насоката за търсене на проблема ... от клипа прекалено силно се чува за тропане на клапани , което ме навежда на мислълта че може и нещо друго да се случва ...
третия въпрос за кабелите ... мисля е елементарно всеки да може на празен ход една по една да вади и слага кабелите за свещите за да сам диагностицира липса на ток искра или слаб цилиндър , още повече че тои ще тресе ако е повреден кабел , ако човек е карал тази кола и е негова само при завъртането на ключа за палене ще разбере че нещо не е наред при проблем с някой от кабелите
Без елементарна техническа грамотност и господ не може да ви помогне, не форум ... така че съвета ми е бягайте в най близкия оторизиран лицензиран сервиз за вашата марка кола
На темата колегата пуснал темата не е дал абсолютно никаква имформация няма как да му се даде категоричен и 100 процентов отговор ... един от въпросите ми беше изведнъж ли му се е появил този звук или постепенно ...не отговори а това е много важно за насоката за търсене на проблема ... от клипа прекалено силно се чува за тропане на клапани , което ме навежда на мислълта че може и нещо друго да се случва ...
третия въпрос за кабелите ... мисля е елементарно всеки да може на празен ход една по една да вади и слага кабелите за свещите за да сам диагностицира липса на ток искра или слаб цилиндър , още повече че тои ще тресе ако е повреден кабел , ако човек е карал тази кола и е негова само при завъртането на ключа за палене ще разбере че нещо не е наред при проблем с някой от кабелите
Без елементарна техническа грамотност и господ не може да ви помогне, не форум ... така че съвета ми е бягайте в най близкия оторизиран лицензиран сервиз за вашата марка кола
- Glove
- Мнения: 2044
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
Re: Тракане на двигателя GOLF 3 1.4 моно инжекция
Нека да направим така, спирам да пиша по темата на колегата, защото ако продължа ще завърши със запрани за писане за известно време.
За тези от форума който ме познават, а те не са малко, знаят колко знам и какво мога, така че няма нужда да се доказва пред новаци. Не искам да убидя никого, но в този форум си има правила и те трябва да се спазват, колкото и да не ни се иска.
Идеята на този форум е взаимопомош и съдеиствие, до тук само талаш. Ако темата продължи така ще бъде заключена.
Има достатъчно теми за проблемите по повдигачите и ка да се решават, едното от правилата е преди да се пуска тема е да се провери дали има друга такава или подобна!
Успехи на колегата с проблема по мотора, той е този който ще си взема решенията.
За тези от форума който ме познават, а те не са малко, знаят колко знам и какво мога, така че няма нужда да се доказва пред новаци. Не искам да убидя никого, но в този форум си има правила и те трябва да се спазват, колкото и да не ни се иска.
Идеята на този форум е взаимопомош и съдеиствие, до тук само талаш. Ако темата продължи така ще бъде заключена.
Има достатъчно теми за проблемите по повдигачите и ка да се решават, едното от правилата е преди да се пуска тема е да се провери дали има друга такава или подобна!
Успехи на колегата с проблема по мотора, той е този който ще си взема решенията.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19576
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Тракане на двигателя GOLF 3 1.4 моно инжекция
Лелееее... много умнотии се изписали тук!
На някои пък са и доста неграмотно изписани, но за сметка на това дълги, с последователни постинги и без нито един препинателен знак
Хвала на тия, които са имали нервите да ги изчетат, а който ги е и разбрал - смятам, че мога да го обявя за полубожество!
Пичове, ей ви един он-лайн каталог на производител на филтри.
Конкретно отворих за моя Пассат, щото така ми е кеф:
http://www.filtron.pl/en/index.php?idp=55&fd=&Typ_Pojazdu=1&Marka=8051&FC_Marka=8051&Identyfikator1=46498&TYP_SILNIKA_P=2E&Model=11012&SILNIK1=2.0&MOC=115#idn46498
Там е показана една малка разлика точно в маслените филтри според годините.
Единия филтър е до 07.'94г, а другия от 08.'94г.
'Ма разликата е малка Една наклонена чертичка и една 1.
А, да, и малко разлика в конструкцията вътре, освен размерите...
Ще оставя на вас да откриете разликите (описани са!) и да ми кажете кой филтър да ползвам аз, при положение, че 2Е-то ми е '91г.
На някои пък са и доста неграмотно изписани, но за сметка на това дълги, с последователни постинги и без нито един препинателен знак
Хвала на тия, които са имали нервите да ги изчетат, а който ги е и разбрал - смятам, че мога да го обявя за полубожество!
Пичове, ей ви един он-лайн каталог на производител на филтри.
Конкретно отворих за моя Пассат, щото така ми е кеф:
http://www.filtron.pl/en/index.php?idp=55&fd=&Typ_Pojazdu=1&Marka=8051&FC_Marka=8051&Identyfikator1=46498&TYP_SILNIKA_P=2E&Model=11012&SILNIK1=2.0&MOC=115#idn46498
Там е показана една малка разлика точно в маслените филтри според годините.
Единия филтър е до 07.'94г, а другия от 08.'94г.
'Ма разликата е малка Една наклонена чертичка и една 1.
А, да, и малко разлика в конструкцията вътре, освен размерите...
Ще оставя на вас да откриете разликите (описани са!) и да ми кажете кой филтър да ползвам аз, при положение, че 2Е-то ми е '91г.
-
- Мнения: 169
- Регистриран на: Съб 09 май 2009 13:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: софия
Re: Тракане на двигателя GOLF 3 1.4 моно инжекция
Мойте уважения към Радо , но това че някакъв производител на филтри е написал или променил нещо в свойте продукти нищо не означава.Справка в ETKA показва ,че на всички мотори 1.4 монтирани на голф 3 ,в периода 92-ра-97-ма се монтират едни и същи филтри.Като се замисли човек , работните налягания еднакви,блоковете еднакви ,повдигачите еднакви ама според Филтрон, филтрите различни (те като производители имат право на промени разбира се). Аз имам АБД от 10 години ,колата е с първа регистрация 02.92 сиреч според Филтрон трябва да съм с дълъг филтър , да ама аз от както съм я купил(така си и дойде) я карам все с къси филтри и проблеми не съм имал , къс филтър са ми предлагали винаги когато съм купувал, включително и в Порше БГ.
П.С. Сега видях , че според Филтрон няма АБД което да е 60 коня , браво на тях.
П.С. Сега видях , че според Филтрон няма АБД което да е 60 коня , браво на тях.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19576
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Тракане на двигателя GOLF 3 1.4 моно инжекция
vasko01 написа:Справка в ETKA показва ,че на всички мотори 1.4 монтирани на голф 3 ,в периода 92-ра-97-ма се монтират едни и същи филтри.
E то и според Филтрон от 08.'92 до 07.'97г. се монтират едни и същи филтри - ОР 616
-
- Мнения: 169
- Регистриран на: Съб 09 май 2009 13:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: софия
Re: Тракане на двигателя GOLF 3 1.4 моно инжекция
Да само че мойто АБД е преди 08.92 и по ETKA няма разлика във филтрите с по новите години да не говорим че никога никой не ми е предлагал дълъг филтър.Според Филтрон мотор с код ABU няма ама.....Моята цел (макар и малко спамерска) е да покажа че да се вярва на онлайн каталозите на разни производители , в някой случай е грешно.Що се отнася до колегата , според мен този фълтър не е за неговата кола но проблема надали е там най малкото ако нямаше налягане щяха да светят лампи да пищят зумери и тнт.Аз съм на мнение, че щом VW са казали че там трябва да е къс филтър значи трябва да е къс така че съветвам колегата да го смени , евтино е , бързо е и най вече ще се отхвърли фълтъра като възможен проблем.
Re: Тракане на двигателя GOLF 3 1.4 моно инжекция
Някой правилно писа ,че тук се намесва науката "Хидравлика и терм...."където е описано как налягането при постоянни параметри - налягане Р(регулирано от редуцил клапана в помпата и подържано постоянно) и дебит в една непроменлива отворена система , се променя с увеличаване или намаляване на обем последователно включен в нея ,какъвто се явява филтърът.Пример с редукторните вентили на системите за високо налягане LPG,метан кислородни бутилки и др.А и най простия -стиснете един маркуч с който си поливате градинката без да увеличавате дебита и вижте ефекта.Защо ли бързоходните двигатели са с малки филтри ,а бавноходните дизели с големи?
Тук става въпрос стриктно да се спазват препоръките на конструкторът за съответния модел!Те търговците винаги искат да си пробутат стоката и много често заблуждават клиентите.
Тук става въпрос стриктно да се спазват препоръките на конструкторът за съответния модел!Те търговците винаги искат да си пробутат стоката и много често заблуждават клиентите.
-
- Мнения: 135
- Регистриран на: Чет 18 апр 2013 19:42
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: ABD 1994
- Местоположение: Ruse
Re: Тракане на двигателя GOLF 3 1.4 моно инжекция
i3v3a3n написа:един от въпросите ми беше изведнъж ли му се е появил този звук или постепенно
Звукът се появи от нищото, паля колата сутринта и се започна. Звукът изчезна тази неделя така както се и появи.
i3v3a3n написа:третия въпрос за кабелите
Да колата тресе, няма мощност някой цилиндър не работи не съм проверил все още кой.Свещите са проверени при майстор и са ОК. Колата е "наследство" карам я от 3-4 месеца и няма как да съм запознат със цялата и история и държание. Да може да се каже, че не съм на вашето техническо ниво в тази сфера, но се уча бързо.
-
- Мнения: 135
- Регистриран на: Чет 18 апр 2013 19:42
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: ABD 1994
- Местоположение: Ruse
Re: Тракане на двигателя GOLF 3 1.4 моно инжекция
Проверих кабелите и на 2 от тях нямаше искра, при форсиране притрисаше стабилно. Купих и сложих преди малко кабели Маркюем или нещо такова - френски. За сега заработи много добре притрисането изчезна, даже започна двигателя да работи доста по-равномерно.Като се прибирам края на седмицата ще видим как ще се представи на дълго.
-
- Мнения: 300
- Регистриран на: Нед 19 авг 2012 11:37
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: ABD 1994
- Местоположение: София
Re: Тракане на двигателя GOLF 3 1.4 моно инжекция
Проблема ти е решен! Знам го, защото при мен беше същото. Обаче на снимките се вижда доста омазняване отдолу. Нашите двигатели доста често отгоре омазняват, но там няма проблеми. Отдолу обаче трябва да са сухи!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 46 госта