Golf 2 1.8 16V Kr загуба на мощност при студен двигател?!?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
300ce
Мнения: 11
Регистриран на: Нед 07 окт 2007 17:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Golf 2 1.8 16V Kr загуба на мощност при студен двигател?!?

Мнениеот 300ce » Сря 23 дек 2015 18:24


Здравйте,

Имам колата от 3 години и понеже живея извън БГ я карам изключително рядко (за 2 години имам 10км :mhihi ). Песледния път когато я запалих, прекъсваше на ниски. Така...поръчах нови кабелчета NGK (220лв :eek ), оказа се обаче че и кошницата на външната горивна помпа е била лепена преди време и сега течеше гориво. След търсене из БГ намерих друга (бая трудно се оказа понеже за KR е различна). Днес я монтирахме. В момента колата върви както трябва, но само когато е топла.

На студен двигател гасне, прекъсва, трудно качва дори 3000 оборота и то само след доста усърдно помпане на педала на газта! Над 3500 покачва обороти бързо и така бързо ги губи?!? От ауспуха излиза кафяф пушек заедно с мнооого ръждиви парченца!!! В сервиз ме посъветваха да премахна катализатора но колата си е КR няма катализатор от завода. Може ли да има запушване в изпуквателната система?!? Голфът не е имал газова никога и е на 115К км.

След като загрее до 90 всичко се успокоява и колата работи перфектно все едно е друг автомобил. Нямам идея от какво може да е. Помагайте.

Изображение

Изображение




Потребителски аватар
aradovanov
Мнения: 1115
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Golf 2 1.8 16V Kr загуба на мощност при студен двигател?!?

Мнениеот aradovanov » Сря 23 дек 2015 18:47


В нет-а има много информация за инжекциона на КР
Напиши в Гугъл : k-jetronic

Вариантите са много по принцип, но основния елемент, който се грижи за смесите при студена кола е така наречения - warm-up regulator или WUR накратко.
Лошото че няма много майстори които са наясно с механичния инжекцион. Трябва да се замери какво е диференциалното налягане в главата при студен мотор, за да се разбере дали е от него.

Може за експеримент да смениш дюзите, след като колата не е карана дълго време - това е най евтиния вариант.
Смени и бензина за всеки случай - старее.

Ето един линк за принципа на работа на мех. инжекцион:
http://vwts.ru/injector/k-jetronic/gasoline_fuel_injection_system_k-jetronic_eng.pdf


300ce
Мнения: 11
Регистриран на: Нед 07 окт 2007 17:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Golf 2 1.8 16V Kr загуба на мощност при студен двигател?!?

Мнениеот 300ce » Чет 24 дек 2015 10:16


Мерси за отговора, ще търся WUR датчик.

Ако имате идея за механик който да е наясно с механичните инжекции подсказвайте.

Не мога да спя, много е дразнещо до не мога да се радвам на KR.


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: Golf 2 1.8 16V Kr загуба на мощност при студен двигател?!?

Мнениеот Stenly » Съб 26 дек 2015 15:07





Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 63 госта