голф 4 - Вярно ли е че моторите 1.4/16в са несполучливи?
- M3ntata
- Мнения: 843
- Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
- Автомобил: Golf MK4 4motion
- Двигател: V5 AGZ
Re: голф 4 - Вярно ли е че моторите 1.4/16в са несполучливи?
Ако е на 250-300хил. км. е супер! Аз бих си взел кола и на 500 000км РЕАЛНИ, но при условие, че наистина може да се докажат км и да е поддържана/запазена. В моя случай не виждам причина AXP-то да не изкара и 500 000км, ако е в моите ръце.
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: Нед 21 юни 2015 8:26
- Автомобил: VW golf 4
- Двигател: AZD 105 2000г
Re: голф 4 - Вярно ли е че моторите 1.4/16в са несполучливи?
Има една приказка ХВАЛИ СТАРО КАРАЙ НОВО.Ако е поддържан няма причина да не е ок но ако го е карал някой мърляч, пилот-изпитател като моя А и в автокъщите знаят как да напудрят кола Моята я взех от 1 пич дето дал 6000 лв за нея на 150000 км "реални" карана от "някаква баба" до магазина и до гробищата че дядото починал и пътя бил лош та затова колата потропвала отпред след 1 година ми я даде за 2000 лв. Кола и жена на късмет се взимат Разход на масло 100 200 грама на 1000 км трудно се лови (след като са сменили свещите)освен ако не ходиш на оглед с микрокамера
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Чет 26 май 2016 17:53
- Автомобил:
- Двигател:
Re: голф 4 - Вярно ли е че моторите 1.4/16в са несполучливи?
Здравейте, карам бора 1,4 75 коня. Когато я карам с около до 100-110 масло не гори и си работи нормално. Когато я карам с над 110 тогава наистина гори масло. Живея в германия, при прибирането тази година до бг ми е изгорила за 2200км около 200-300грама масло като не е жалена колата, старал съм се да поддържам поне 110км/ч. Колата е купена на 139600-в момента е на 156000. Когато се поддържа дадена скорост няма проблем, но когато става дума за изпреварване, малко се замисля. Все пак най високата скорост която съм стигал е 150км/ч, но за мен колата е средство за предвижване, а не за състезание. Ако мога, бих и сменил двигателя с по мощен, но знам че няма смисъл, излишни разходи
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Чет 26 май 2016 17:53
- Автомобил:
- Двигател:
Re: голф 4 - Вярно ли е че моторите 1.4/16в са несполучливи?
Вчера говорих с колега който е завършил за автомонтьор и е работил около 15години в сервизите на Зиген/Германия/ Попитах го дали моторите 1,4 са скапани- отговорът беше да, скапани са, от завода излизат и горят масло. Каза че това е най лошият мотор на голф 4.
- M3ntata
- Мнения: 843
- Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
- Автомобил: Golf MK4 4motion
- Двигател: V5 AGZ
Re: голф 4 - Вярно ли е че моторите 1.4/16в са несполучливи?
Това е най слабият за G4 но не и най "калпавият" тука спора е голям. Като изключим динамиката/мощността кое е му е по лошото от 1.8, 1.8T, 2.0 и така нт. В форума има колега дори и с тема за основен ремонт на VR5 който е горяло почти 4л/10к какво сега и тези мотори ли са калпави и горят масло от завода. Има доста теми и за най хваления тук 1.8T които си горят дори и 10W40. Новите tsi и те ли са калпави като още на 100к си горят при ръчкане.
Сега вече за 2.0 115к.с. съм съгласен че си има проблеми, но това не означава че е лош. Основният ремонт му излиза колкото обслужването на някои мотори които се монтират на G4, а след това мотора става вечен...
Просто колите които караме са поне х3 това което пише на таблото и от там си мислим, че моторите са калпави. При правилна експлоатация и поддръжка всеки НОВ автомобил/мотор би изкарал достатъчно км че да си избие цената. В чужбина са му взели живота с над 500-600 000км е какво още искаш, да мърка като котенце ли? В рено форума доста хора реват от dci, а аз имам опит вече в три такива коли двата 1.5dci другия 1.9dci. Много са си добри моторите е верно под/около 300 000км (РЕАЛНИ) след още 100 000 може да почнат да се дънят. Единият 1.5дци се издъни след над 1 месец БЕЗ масло е какво мотора ли е калпав.
Истината е такава автомобил над 10г ли е ако струва 5 хил.лв бъди готов да дадеш още поне 3хил. лв до една година за "стягане" не за аксесоари (ако искаш да караш кола която ще ти служи след това без главоболия) Тоя филм всичко платено/сменено, качваш се и караш го има само по телевизията.
Аз моята я взех за 3 200лв внос от swiss и се почна: свещи, полуоска, датчици, задни дискове и накладки, ремъци, масла, течности, сега верига, по съединителя може да изкочи нещо, компресора и той трябва да се прегледа... Та груба сметка ще ми излезе към 6хил. лв още в първата година. За това си подбирайте колите добре, аз можех да си взема голф 5 (не че ми харесва) ами после какво правим (щях да рева като повечето ви) колата щеше да се троши аз само да правя ремонти, а като нямам пари понеже съм ги дал за 5-ца вместо 4-ка (не че е голяма разликата) примерно.
Сега вече за 2.0 115к.с. съм съгласен че си има проблеми, но това не означава че е лош. Основният ремонт му излиза колкото обслужването на някои мотори които се монтират на G4, а след това мотора става вечен...
Просто колите които караме са поне х3 това което пише на таблото и от там си мислим, че моторите са калпави. При правилна експлоатация и поддръжка всеки НОВ автомобил/мотор би изкарал достатъчно км че да си избие цената. В чужбина са му взели живота с над 500-600 000км е какво още искаш, да мърка като котенце ли? В рено форума доста хора реват от dci, а аз имам опит вече в три такива коли двата 1.5dci другия 1.9dci. Много са си добри моторите е верно под/около 300 000км (РЕАЛНИ) след още 100 000 може да почнат да се дънят. Единият 1.5дци се издъни след над 1 месец БЕЗ масло е какво мотора ли е калпав.
Истината е такава автомобил над 10г ли е ако струва 5 хил.лв бъди готов да дадеш още поне 3хил. лв до една година за "стягане" не за аксесоари (ако искаш да караш кола която ще ти служи след това без главоболия) Тоя филм всичко платено/сменено, качваш се и караш го има само по телевизията.
Аз моята я взех за 3 200лв внос от swiss и се почна: свещи, полуоска, датчици, задни дискове и накладки, ремъци, масла, течности, сега верига, по съединителя може да изкочи нещо, компресора и той трябва да се прегледа... Та груба сметка ще ми излезе към 6хил. лв още в първата година. За това си подбирайте колите добре, аз можех да си взема голф 5 (не че ми харесва) ами после какво правим (щях да рева като повечето ви) колата щеше да се троши аз само да правя ремонти, а като нямам пари понеже съм ги дал за 5-ца вместо 4-ка (не че е голяма разликата) примерно.
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: голф 4 - Вярно ли е че моторите 1.4/16в са несполучливи?
Не просто скапан,а мега-скапан.Не може мотор който с мъка я достигне 150 000,я не да почне да щрака,да лее като лейка и да гори по 2 кила масло на 10 000.
Това ако не е скапан мотор,то кой е?
Изобщо бензиновите при голф 4 не са от най-сполучливите.Само единствено 1.8/1.8т си заслужават.(лично мнение)
Сега сигурно ще наскачат половината притежаващи това чудо на немския гений измислил 1.4/1.6 16v а и не само от тези години
Това ако не е скапан мотор,то кой е?
Изобщо бензиновите при голф 4 не са от най-сполучливите.Само единствено 1.8/1.8т си заслужават.(лично мнение)
Сега сигурно ще наскачат половината притежаващи това чудо на немския гений измислил 1.4/1.6 16v а и не само от тези години
- M3ntata
- Мнения: 843
- Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
- Автомобил: Golf MK4 4motion
- Двигател: V5 AGZ
Re: голф 4 - Вярно ли е че моторите 1.4/16в са несполучливи?
Bai Sando/
Гарантираш ли че колата наистина е на 150 000хил. км. Също така, че през тези 15г е поддържана и карана като хората (хубави консумативи + подобаваща експлоатация). Познавам хора които на дълго поддържат "Х" скорост на 4500-5000rpm и си мислят че е по силите на моторчето. А за тези които палят и бия прекъсвач зимата до като излязат на пътя.
Колкото до новите турбо мотори е съвсем нормално да горят...
1.8/Т не горят ли масло я потърси в търсачката
Едната ми 4-ка е с този двигател 1.4 AXP винаги 10W40 Mobil (в последно време мобил) повдигачите чъткат от близо 30-40 000км, компресията е . Минавал съм и над 10к. км. с едно масло и визуално по щеката никакъв разход. Колата е на реални 280 000км и поне 8-9 години е в нас. Имам наблюдения и от polo 9n с 1.4 16v (до колкото знам същите мотори като при G4) и при половера всичко е 6 точки хем е на малко повече километри (поне по километраж) но и тя е от едно 5-6г собственост на въпросния човек.
Гарантираш ли че колата наистина е на 150 000хил. км. Също така, че през тези 15г е поддържана и карана като хората (хубави консумативи + подобаваща експлоатация). Познавам хора които на дълго поддържат "Х" скорост на 4500-5000rpm и си мислят че е по силите на моторчето. А за тези които палят и бия прекъсвач зимата до като излязат на пътя.
Колкото до новите турбо мотори е съвсем нормално да горят...
1.8/Т не горят ли масло я потърси в търсачката
Едната ми 4-ка е с този двигател 1.4 AXP винаги 10W40 Mobil (в последно време мобил) повдигачите чъткат от близо 30-40 000км, компресията е . Минавал съм и над 10к. км. с едно масло и визуално по щеката никакъв разход. Колата е на реални 280 000км и поне 8-9 години е в нас. Имам наблюдения и от polo 9n с 1.4 16v (до колкото знам същите мотори като при G4) и при половера всичко е 6 точки хем е на малко повече километри (поне по километраж) но и тя е от едно 5-6г собственост на въпросния човек.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: голф 4 - Вярно ли е че моторите 1.4/16в са несполучливи?
За поло е супер, моят е 1.4 8 клапана. Гълта ми около 300-400 грама масло до смяна. Забелязах обаче, че ако има проблем с ПЦВ клапана или клапана за картерните газове, 16В е с ЕГР, няма, какво да спира маслото при високи обороти и го качва нагоре, което съответно води до загуба на масло, гори го. Това беше миналата година, преди да открия, че някой специалист в сервиза ми е пробил вакуум клапанчето за картерните газове.
След смяната на клапанчето маслото си стои толкова, колкото съм му сипал.
В тази връзка исках да добавя, че 1.4 16В, както и 8В и други модификации имат проблем с вакуумните пътища, които прогарят, смучат въздух и това също може да е основателна причина да изчезва маслото, все пак това са 10-15 годишни коли, че и нагоре.
Ако се сменя редовно маслото и се подменят скъсаните вакуумни маркучи, чисти се сепаратора, ако има нужда, както и ЕГР клапана или там, какъвто клапан има, двигателят си е надежден и при поло специално няма никакъв проблем, поне не по-малко от други двигатели.
При голф 4 купето е малко по тежко и това предполагам , ще вдигане разхода и динамиката ще бъде по слаба, но като цяло, ако се поддържа двигателя би трябвало спокойно да изкара 400-500 хил., че и нагоре.
Щом тия голфове все още се движат, след 15 и повече години, явно цялата кола е сполучлива.
По ясно доказателство от това, здраве му кажи.
След смяната на клапанчето маслото си стои толкова, колкото съм му сипал.
В тази връзка исках да добавя, че 1.4 16В, както и 8В и други модификации имат проблем с вакуумните пътища, които прогарят, смучат въздух и това също може да е основателна причина да изчезва маслото, все пак това са 10-15 годишни коли, че и нагоре.
Ако се сменя редовно маслото и се подменят скъсаните вакуумни маркучи, чисти се сепаратора, ако има нужда, както и ЕГР клапана или там, какъвто клапан има, двигателят си е надежден и при поло специално няма никакъв проблем, поне не по-малко от други двигатели.
При голф 4 купето е малко по тежко и това предполагам , ще вдигане разхода и динамиката ще бъде по слаба, но като цяло, ако се поддържа двигателя би трябвало спокойно да изкара 400-500 хил., че и нагоре.
Щом тия голфове все още се движат, след 15 и повече години, явно цялата кола е сполучлива.
По ясно доказателство от това, здраве му кажи.
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: голф 4 - Вярно ли е че моторите 1.4/16в са несполучливи?
Аз до сега не съм видял 1.4 който да работи нормално,а съм правил поне 10 такива на газ.За мен това е абсолютен боклук,който и да ми го подаряваш няма да го взема.Е пък всичките ли са се поддържали с кофти масло и не на време е било сменяно?
Що моя таралясник с 2.0 115 коня нито тропа,нито пуши,нито бара масло?А е сигурно над 300 000,понеже го купувах отделно без въобще да знам историята на предишната кола.
Очаквах да има засегнати на болната тема 1.4/16в,понеже българина не обича да си признава когато се е набутал с нещо.
Аз спирам до тук,изводите които съм си направил за това чудо на германския инженер са за мен,няма нужда да ме убеждава който и да е колко бил хубав този двигател и как ако бил поддържан добре щял да изкара половин милион без проблеми.
Що моя таралясник с 2.0 115 коня нито тропа,нито пуши,нито бара масло?А е сигурно над 300 000,понеже го купувах отделно без въобще да знам историята на предишната кола.
Очаквах да има засегнати на болната тема 1.4/16в,понеже българина не обича да си признава когато се е набутал с нещо.
Аз спирам до тук,изводите които съм си направил за това чудо на германския инженер са за мен,няма нужда да ме убеждава който и да е колко бил хубав този двигател и как ако бил поддържан добре щял да изкара половин милион без проблеми.
-
- Мнения: 316
- Регистриран на: Пон 09 дек 2013 20:57
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AHW 2000
- Местоположение: София
Re: голф 4 - Вярно ли е че моторите 1.4/16в са несполучливи?
Тогава защо ти убеждаваш другите?
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Чет 05 май 2016 1:30
- Автомобил:
- Двигател:
голф 4 - Вярно ли е че моторите 1.4/16в са несполучливи?
Винаги може да има и по-лошо! Има и двигател 1,2TSI. Докато са нови тези двигатели проблеми няма. Като поостареят и не се поддържат качествено естествено и закономерно е да имат проблеми и двата маломерни двигателя! Това важи и за големите кубатури.
-
- Мнения: 628
- Регистриран на: Съб 27 окт 2012 20:30
- Автомобил: Polo 9N3 2008 1.4 16V
- Двигател:
- Местоположение: warna
Re: голф 4 - Вярно ли е че моторите 1.4/16в са несполучливи?
Моторите не са калпави , калпава е подръжката им или километрите са твърде много . Единствените минуси като собственик на ново поло 1.4 80 коня е че наистина не върви както би ми се искало и в града харчи много за това което предлага като мощност. Е верно че има лек за вървеж и той се появява след 4 000 оборота на мотора но кой пък кара постоянно на 5 000 оборота колата си.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7823
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: голф 4 - Вярно ли е че моторите 1.4/16в са несполучливи?
По-късните варианти нямат нищо общо, те са ок.
- Vidol Nikolov
- Мнения: 2150
- Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
- Автомобил: Jetta 1.6
- Двигател: PN
- Местоположение: ---
Re: голф 4 - Вярно ли е че моторите 1.4/16в са несполучливи?
Малък мотор с никаква мощност..75 коня мъртвец тегли купе 1300кг .Това няма как да стане без къси скорости,оттам висок разход както на масло така и на гориво.За съжаление Фауве старите мотори харчат много и вървят малко с изключение на 1.8Т който поне върви прилично и.
Един мотор е добър,когато не харчи масло,има прилична динамика, не се чудиш може ли да изпревари обязден кон.Като сложиш и космическия разход на този миксер прокто трябва да си балама ,че да си го купиш.
Както каза Бай Сандо...и да ми го подаряват няма да го взема,въпреки че за 300 лева ще го шитна в моргата .
Колегата да се насочи минимум към 1.8/Т,малките бензинки не стават.
Един мотор е добър,когато не харчи масло,има прилична динамика, не се чудиш може ли да изпревари обязден кон.Като сложиш и космическия разход на този миксер прокто трябва да си балама ,че да си го купиш.
Както каза Бай Сандо...и да ми го подаряват няма да го взема,въпреки че за 300 лева ще го шитна в моргата .
Колегата да се насочи минимум към 1.8/Т,малките бензинки не стават.
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: голф 4 - Вярно ли е че моторите 1.4/16в са несполучливи?
Чакай,чакай,ако бил обслужван редовно и с хубаво масло нямало да се скапе толкова лесно и въобще не бил толкова лош мотор.
Все едно другите 4-ки с различен мотор от 1.4 им е сменяно маслото точно на 10 000
Нали трябва да имаме оправдание за всичко,иначе как ще си признаем,че сме се набутали?
Защо на едно скапано рено (дачия) 1.4 8 клапана прави без проблем по половин милион без проблем на газ и е 75 коня,или сигурно бакшиша,му е сменял маслото на 8 000 км и за това
Все едно другите 4-ки с различен мотор от 1.4 им е сменяно маслото точно на 10 000
Нали трябва да имаме оправдание за всичко,иначе как ще си признаем,че сме се набутали?
Защо на едно скапано рено (дачия) 1.4 8 клапана прави без проблем по половин милион без проблем на газ и е 75 коня,или сигурно бакшиша,му е сменял маслото на 8 000 км и за това
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 67 госта