голф 3 1.6 бензин - оборотите постоянно играят
голф 3 1.6 бензин - оборотите постоянно играят
здравейте! имам проблем с моя голф!проблема е такъв че оборотите постоянно ми играя,а съшто така колата ми е много мудна,неможе да изкачи един склон!когато тръгна да и подавам газ тя започва да се чуди да върви или да спре,точно все едно е запушена нешто,когато оабче я вкарам над 3000 об. почва да вурви!сменил съм филтрите и свештите но пробелам си остана!на какво може да се дължи това прекъсване и давене?възможно ли е да е от ламб сондата ?предварително благодаря са съветите
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: голф 3 1.6 бензин - оборотите постоянно играят
Мотор ABU(моно)?Щото има и други 1,6,съответно и други проблеми.
Re: голф 3 1.6 бензин - оборотите постоянно играят
пълна инджексия 1.6 101 коня 96 година!колате се държи сякаш е запушена зверски!
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Вто 02 ное 2010 12:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: At home
Re: голф 3 1.6 бензин - оборотите постоянно играят
коце85 написа:пълна инджексия 1.6 101 коня 96 година!колате се държи сякаш е запушена зверски!
Колега правил ли си нещо по колата и ако си правил оправи ли се ?
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: голф 3 1.6 бензин - оборотите постоянно играят
Компютърна диагноза.С оглед на вероятностите,ще си заслужи цената (20-40лв.).Ако ще се "стреля" напосоки:първи изстрел-дебитомер
- qzeN
- Мнения: 97
- Регистриран на: Нед 22 фев 2009 22:40
- Автомобил: Golf 3_Golf 6
- Двигател: AFT_CHGA
- Местоположение: Варна
Re: голф 3 1.6 бензин - оборотите постоянно играят
И аз залагам на дебитомер и може би нарушен вакуум .... натрупал съм опит с моята...
Re: голф 3 1.6 бензин - оборотите постоянно играят
компютърна диагноза ништо не показа като проблеми!това като го разбрах качих маистора да види за какво става реч! тои вика ами смени си свештите...а аз съм ги сменил преди 1 седмица :Д тогава вика смени горивен филтър...смених всички възмойни флитри и пак ништо! закарах я при друг които пак я гледа на компютър и каза,нищто и няма :Д обаче каза, че може да е топлинен датчик защтото най-много се усешта това придърпване когато е студена колата,но този датчик да не го сменям заштото не му е дошло времето :Д друк каза,че можело да е лам сондата! абе каквото и да говоря колата ми не върви за тая 2 врата кола тия 101 коня трябва да е пушка а тя се чуди да върви ли да спре ли и оборотите след като я изкл.от скорост играят извесно време и се нормализират!толкова ме изкарва извън нерви тва нешто чи ми идва да я засиля в някое дере! а колата е почти като нова на 100 000 километра е и е карана от едно чиче преди мен! незнам наистина ама чак ме е жал да я карам такава
Re: голф 3 1.6 бензин - оборотите постоянно играят
неправилна центровка(зацепване на паразитния вал за делкото),износени капачка ,палец и кабели!а може и регулатор на налягане-пробит и дави колата или нерегулиращ дебита?подобен проблем съм отстранявал при разместване на помпата в резервоара . и аз питам: преди това правено ли е нещо по колата?
- stefan4o
- Мнения: 19164
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: голф 3 1.6 бензин - оборотите постоянно играят
коце85 написа:компютърна диагноза ништо не показа като проблеми!това като го разбрах качих маистора да види за какво става реч! тои вика ами смени си свештите...а аз съм ги сменил преди 1 седмица :Д тогава вика смени горивен филтър...смених всички възмойни флитри и пак ништо! закарах я при друг които пак я гледа на компютър и каза,нищто и няма :Д обаче каза, че може да е топлинен датчик защтото най-много се усешта това придърпване когато е студена колата,но този датчик да не го сменям заштото не му е дошло времето :Д друк каза,че можело да е лам сондата! абе каквото и да говоря колата ми не върви за тая 2 врата кола тия 101 коня трябва да е пушка а тя се чуди да върви ли да спре ли и оборотите след като я изкл.от скорост играят извесно време и се нормализират!толкова ме изкарва извън нерви тва нешто чи ми идва да я засиля в някое дере! а колата е почти като нова на 100 000 километра е и е карана от едно чиче преди мен! незнам наистина ама чак ме е жал да я карам такава
Е@ати майстора. Качил си го, повозил се е и е отсякъл - свещи Спри да ходиш при такива майстори като за начало. В Аутодата има показани съпротивленията на датчика за водата, замери го, виж да не би той да прави мизерия. Но така да сменяш напосоки тая кола знатна ще ти излезе И стига с тия легенди, че е на 100 000км, те всичките са на по толкоз.
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: голф 3 1.6 бензин - оборотите постоянно играят
На служебен Пасат Б5,мисля да е същия мотор(1,6-101коня),подобно се държи.Като го вкараш над 3,500 оборота и тогава върви.На място му преиграват оборотите,не дай боже да му е включен климатика-няма тръгване ако не се "изпържи".Не съм сигурен дали точно същия мотор(AFT),но симптомите са подобни,имаше "диагноза"- MAF(демек дебитомер).
-
- Мнения: 1549
- Регистриран на: Съб 15 май 2010 16:27
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: ACDF 2019
- Местоположение: София
Re: голф 3 1.6 бензин - оборотите постоянно играят
emo-gar написа:На служебен Пасат Б5,мисля да е същия мотор(1,6-101коня),подобно се държи.Като го вкараш над 3,500 оборота и тогава върви.На място му преиграват оборотите,не дай боже да му е включен климатика-няма тръгване ако не се "изпържи".Не съм сигурен дали точно същия мотор(AFT),но симптомите са подобни,имаше "диагноза"- MAF(демек дебитомер).
Еми тоя мотор си иска обороти. Под 3000 е мъртвец. За проблеми - дебитомер, дросел. На студено е по-скоро дросел. При мен, когато имах проблем с дебитомера глъхнеше на високите.
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: голф 3 1.6 бензин - оборотите постоянно играят
Имал съм проблем с прекъсването - кабел (един от тези за свещите).
Не знам дали може да се хване с комп. диагностика, но предполагам, че да.
Моят беше прекъснат някъде вътре. Искрата обаче си прескача (е,не винаги ). Нямаше "светлинни ефекти" на тъмно. Но пък имаше безкрайно съпротивление. А съпротивлението на кабелите за свещите трябва да е малко над 6 килоома, на централния кабел - малко над 2 килоома (разсъжденията са ми по логиката, че свещните кабели на лулите имат 5 килоома съпротивление, на другия край - 1 килоом; централният има 2 конектора с по 1 килоом съпротивление). Най-добре се измерва с аналогов уред (със стрелка).
Комплектът кабели е над 150-160 лева. Около 30 - тина лева на брой.
Почисти си електродите на капачката на делкото и на палеца също. Ако е много зле (пукнатина, примерно) - купувай нови.
AFT може да се движи спокойно и без MAF. Откачи буксата, пробвай.
Иначе MAF-а може да се почисти. Със спрей за карбуратори. След процедурата изчакваш да изсъхне добре.
Принципно е самопочистващ се, защото е с нагреваема жичка. Но се цапат с годините.
Изчисти дросела.
След откачане на буксата на дросела, положението му се "нулира". След това трябват малко километри, за да се самообучи пак. През това време колата работи на малко по-богата смес и обороти.
Виж как е състоянието на пластмасовата тръба за картерната вентилация - гният с времето, разпадат се, може от там да лапка въздух и да прави номерца.
Всеки нерегламентиран и неизмерен от MAF-а въздух може да прави номера.
Температурен датчик - на мен ми се скапа, като двойката пластинки, даващи информация на компа за температурата даваха грешно съпротивление и на студен двигател температурата, която показваше Ваг-Ком беше 96 градуса. Палеше трудно. Смених - 40 лева, оригинален. Сега пали, както трябва да си пали по принцип. Иначе другите две пластинки, които дават информация за таблото си работеха нормално и показанието на таблото беше ОК.
Двигателят пали и с разкачен датчик. Тогава приема, че температурата е 50 градуса.
Естествени, при извадена букса, на кой да е датчик набива грешка в паметта на компа.
Виж кабелите един по един.
AFT пали и без датчик за положение на разпределителен вал (този в делкото). Откачи кабела, пробвай как е (няма да вдига над 5000 хил оборота обаче). Естествено пак ще се запамети грешка в компа.
Нататък - следвай съветите на колегите, писали по-горе от мен.
Не знам дали може да се хване с комп. диагностика, но предполагам, че да.
Моят беше прекъснат някъде вътре. Искрата обаче си прескача (е,не винаги ). Нямаше "светлинни ефекти" на тъмно. Но пък имаше безкрайно съпротивление. А съпротивлението на кабелите за свещите трябва да е малко над 6 килоома, на централния кабел - малко над 2 килоома (разсъжденията са ми по логиката, че свещните кабели на лулите имат 5 килоома съпротивление, на другия край - 1 килоом; централният има 2 конектора с по 1 килоом съпротивление). Най-добре се измерва с аналогов уред (със стрелка).
Комплектът кабели е над 150-160 лева. Около 30 - тина лева на брой.
Почисти си електродите на капачката на делкото и на палеца също. Ако е много зле (пукнатина, примерно) - купувай нови.
AFT може да се движи спокойно и без MAF. Откачи буксата, пробвай.
Иначе MAF-а може да се почисти. Със спрей за карбуратори. След процедурата изчакваш да изсъхне добре.
Принципно е самопочистващ се, защото е с нагреваема жичка. Но се цапат с годините.
Изчисти дросела.
След откачане на буксата на дросела, положението му се "нулира". След това трябват малко километри, за да се самообучи пак. През това време колата работи на малко по-богата смес и обороти.
Виж как е състоянието на пластмасовата тръба за картерната вентилация - гният с времето, разпадат се, може от там да лапка въздух и да прави номерца.
Всеки нерегламентиран и неизмерен от MAF-а въздух може да прави номера.
Температурен датчик - на мен ми се скапа, като двойката пластинки, даващи информация на компа за температурата даваха грешно съпротивление и на студен двигател температурата, която показваше Ваг-Ком беше 96 градуса. Палеше трудно. Смених - 40 лева, оригинален. Сега пали, както трябва да си пали по принцип. Иначе другите две пластинки, които дават информация за таблото си работеха нормално и показанието на таблото беше ОК.
Двигателят пали и с разкачен датчик. Тогава приема, че температурата е 50 градуса.
Естествени, при извадена букса, на кой да е датчик набива грешка в паметта на компа.
Виж кабелите един по един.
AFT пали и без датчик за положение на разпределителен вал (този в делкото). Откачи кабела, пробвай как е (няма да вдига над 5000 хил оборота обаче). Естествено пак ще се запамети грешка в компа.
Нататък - следвай съветите на колегите, писали по-горе от мен.
Re: голф 3 1.6 бензин - оборотите постоянно играят
колега благодаря много за инфото:):):) беше доста изчерпателно! ште я карам пак на маистор то се е видяло но вече незнам каде и аз!!отностно дистрибуторна капачка и палец съм ги сменил ! но забелязах вчера,че един от кабелите които влизат в дистрибуторната капачка е леко ступен!съшто така сега се сештам че прави и номера някои път при паленето...аз съм от хасково някои ако е от там или познава маистори от там ште съм много благодарен да ми каже!може и в Бургас ! благодаря..
Re: голф 3 1.6 бензин - оборотите постоянно играят
в Равда търсиш бай Стоян Бухалски на улица Струма 27 или 29.добър е!
в един гараж под една кооперация между блоковете .малко е затулено ,но го знаят!
в един гараж под една кооперация между блоковете .малко е затулено ,но го знаят!
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Съб 17 юни 2023 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: голф 3 1.6 бензин - оборотите постоянно играят
Здравейте, Колеги !
Карам Голф 3 1.6 101 к.с. с код на мотора АЕК с обикновена газова.
Имам следния проблем :
Независимо дали колата е топла или студена оборотите играят от 800 до 1200 на празен ход (не гасне).Когато е в движение колата върви ,но е леко спъната и когато карам с по високи обороти и върна педала на газта се получават детонации. Също когато е върната газта се усеща как придърпва и се оправя и пак така все едно си подава сама газ и след това връща газта.
Дросела е почистен , стъпковия мотор е чист и съм го сменил със същия от друга кола и нямаше проблем близо 6 месеца.
Картерните газове са изолирани ,маркуча от филтъра е направен с колена и алуминиева тръба (не дърпа въздух).Вакуумите са сменени.
Благодаря Ви предварително!
Карам Голф 3 1.6 101 к.с. с код на мотора АЕК с обикновена газова.
Имам следния проблем :
Независимо дали колата е топла или студена оборотите играят от 800 до 1200 на празен ход (не гасне).Когато е в движение колата върви ,но е леко спъната и когато карам с по високи обороти и върна педала на газта се получават детонации. Също когато е върната газта се усеща как придърпва и се оправя и пак така все едно си подава сама газ и след това връща газта.
Дросела е почистен , стъпковия мотор е чист и съм го сменил със същия от друга кола и нямаше проблем близо 6 месеца.
Картерните газове са изолирани ,маркуча от филтъра е направен с колена и алуминиева тръба (не дърпа въздух).Вакуумите са сменени.
Благодаря Ви предварително!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта