golfmk1 написа:Тъпо е да сечеш каквото и да е.По лесно е да се свали магарето.
За последно пиша в тази тема и нямам намерение да споря,но примерно готов си да свалиш магарето,добре да ги сметнем колко са захванати за купето,така има по 3 броя болтове на страна общо 6,един махаме вече е скъсан.Така остават 5 клеясали и ръждиви болтове,дали днес имаш късмет и ще успееш да развиеш останалите 5 болта невредими и колко ще скъсаш?Ами да сложим и това че трябва да разкачиш и шарнирите от главината,да обезопасиш двигателя че и там ще свалиш болта от тампона на двигателя и на скоростната кутия също,или казано на кратко всички тампони 2 броя от магарето са аут.Ами рейката,там най добре да я свалиш от магарето че и там голяма играчка.Въобще стана един панаир при който ще ти се стъжни само ако скъсаш и един болт от 5те,ами ако скъсаш 4ри от тях,какво правим тогава?Аз не бих се замислил,най малкото зло в този случай гледам и ако няма обозначение вътре в купето меря и кълцам лекинко болното място,после една красива гайка с още по красива заварка и съм тип топ