Добро утро,колеги!
Моето днес започна доста неприятно - тъкмо отивайки на работа и на кръговото на 4-ти километър изведнъж при превключване на скорости и последвалото подаване на газ колата изведнъж изръмжа стабилно и се закотви на 6000 оборота?! И няма оправяне - гасих,палих - не,държи си ги и това е! Пуснах си аварийките,поставих си триъгълника (обаче не си облякох жилетката ) - и се зарових под капака.Оказа,че е заяло "палчето" на края на жилото за газта.Размърдах го и се оправи.
Та цялата предистория е за да попитам - какво да предприема,та да не бъда "изненадан приятно" отново? Проблем ли ще е ако го напръскам с някаква антикорозионна смазка от типа на WD 40? Или нещо друго?
Благодаря предварително за съдействието?
П.П. Автомобилът е VW Golf III 1.6 1994 г.
Неприятно трупане на experience в сряда сутрин :)
- Mephistofel
- Мнения: 597
- Регистриран на: Нед 03 юни 2007 18:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- Mephistofel
- Мнения: 597
- Регистриран на: Нед 03 юни 2007 18:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- Mephistofel
- Мнения: 597
- Регистриран на: Нед 03 юни 2007 18:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- Mephistofel
- Мнения: 597
- Регистриран на: Нед 03 юни 2007 18:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Mephistofel написа:Мдам,явно до смяна ще се стигне.
Наистина е така както съм ти го написал в рими...
стоманените влакънца почват да се закъсват и задират в бронята на жилото...то поне се сменя лесно....махай го да не почне да ти блокира и на път...
Освен това има и друг феномен(не видях дали си с моно,ако не си то- ва отпада) ...жилото се мърда чрез лоста на дросела от стъпковия мотор и ако заяжда това се затруднява ....съответно с последствия повишен разход....аз бях бая понатегнал жилото уж да ми реагира колата по-бързо на подаването на газ...разходът ми се качи с около 1 литър газ.....охлабих оптимално жилото така,че да се позиционира свободно и разходът ми отново падна.....
- Mephistofel
- Мнения: 597
- Регистриран на: Нед 03 юни 2007 18:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ако под "моно" се разбира моноинжекцион - да,така е,с такъв съм.
Edit: Сега като се загледах подробно,но и лаишки,все пак - не знам дали проблема е от жилото - няма нарушения на целостта,или поне не такива,видими с просто око.Всъщност не беше заклинило самото жило,ами пластмасовият накрайник накрая (което елеминира и употребата на смазки,май) - отгоре,върху главата на двигателя,не мисля,че е част от жилото,а по-скоро то се закрепва към него.Беше застанал в крайно положение.
П.П. Съжалявам за неясното обяснение,ама...
Edit: Сега като се загледах подробно,но и лаишки,все пак - не знам дали проблема е от жилото - няма нарушения на целостта,или поне не такива,видими с просто око.Всъщност не беше заклинило самото жило,ами пластмасовият накрайник накрая (което елеминира и употребата на смазки,май) - отгоре,върху главата на двигателя,не мисля,че е част от жилото,а по-скоро то се закрепва към него.Беше застанал в крайно положение.
П.П. Съжалявам за неясното обяснение,ама...
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: duspetobg1 и 53 госта