Неприятно трупане на experience в сряда сутрин :)

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Mephistofel
Мнения: 597
Регистриран на: Нед 03 юни 2007 18:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Неприятно трупане на experience в сряда сутрин :)

Мнениеот Mephistofel » Сря 11 юли 2007 8:05


Добро утро,колеги!
Моето днес започна доста неприятно - тъкмо отивайки на работа и на кръговото на 4-ти километър изведнъж при превключване на скорости и последвалото подаване на газ колата изведнъж изръмжа стабилно и се закотви на 6000 оборота?! И няма оправяне - гасих,палих - не,държи си ги и това е! Пуснах си аварийките,поставих си триъгълника (обаче не си облякох жилетката :oops: ) - и се зарових под капака.Оказа,че е заяло "палчето" на края на жилото за газта.Размърдах го и се оправи.

Та цялата предистория е за да попитам - какво да предприема,та да не бъда "изненадан приятно" отново? Проблем ли ще е ако го напръскам с някаква антикорозионна смазка от типа на WD 40? Или нещо друго?

Благодаря предварително за съдействието? :wink:

П.П. Автомобилът е VW Golf III 1.6 1994 г.




Потребителски аватар
Mephistofel
Мнения: 597
Регистриран на: Нед 03 юни 2007 18:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Mephistofel » Сря 11 юли 2007 12:02


Някой да помогне на бедното lamer-че? :shock


Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4204
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата
Контакти:

Мнениеот nii » Сря 11 юли 2007 13:11


малко грес намажи.
ако нямаш -за начало извади пръчката на маслото и от нея накапи 2-3 капки масло там.


Потребителски аватар
Mephistofel
Мнения: 597
Регистриран на: Нед 03 юни 2007 18:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Mephistofel » Сря 11 юли 2007 13:26


Ще. А дали е необходима само смазка или и още нещо от типа на контактен спрей?

Не се смейте,бос съм. :)


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Сря 11 юли 2007 13:43


Mephistofel написа:Ще. А дали е необходима само смазка или и още нещо от типа на контактен спрей?

Не се смейте,бос съм. :)

Жило ли??? Не си играй!
И от мене нещо знай
Щом един път е заяло
по-добре смени го цяло
от стомана влакънцата
късат се и хоп...белята!


Потребителски аватар
dan40
Мнения: 428
Регистриран на: Сря 24 яну 2007 23:40
Автомобил: Alfa 156 2.0 TS
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dan40 » Сря 11 юли 2007 13:45


ахахаха


Потребителски аватар
scuba
R.I.P. Holy Diver
Мнения: 6971
Регистриран на: Вто 19 окт 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот scuba » Сря 11 юли 2007 13:45


joker написа:...


Aбе ти последно ДОКТОР ли си, или ПОЕТ? Че зех да се обръквам вече :lol: :lol:


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Сря 11 юли 2007 13:55


scuba написа:
joker написа:...


Aбе ти последно ДОКТОР ли си, или ПОЕТ? Че зех да се обръквам вече :lol: :lol:

АВТОМОТОЛИРИК!!!!


Потребителски аватар
Mephistofel
Мнения: 597
Регистриран на: Нед 03 юни 2007 18:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Mephistofel » Сря 11 юли 2007 14:09


Мдам,явно до смяна ще се стигне.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Сря 11 юли 2007 14:15


Mephistofel написа:Мдам,явно до смяна ще се стигне.

Наистина е така както съм ти го написал в рими...
стоманените влакънца почват да се закъсват и задират в бронята на жилото...то поне се сменя лесно....махай го да не почне да ти блокира и на път...
Освен това има и друг феномен(не видях дали си с моно,ако не си то- ва отпада) ...жилото се мърда чрез лоста на дросела от стъпковия мотор и ако заяжда това се затруднява ....съответно с последствия повишен разход....аз бях бая понатегнал жилото уж да ми реагира колата по-бързо на подаването на газ...разходът ми се качи с около 1 литър газ.....охлабих оптимално жилото така,че да се позиционира свободно и разходът ми отново падна.....


Потребителски аватар
Mephistofel
Мнения: 597
Регистриран на: Нед 03 юни 2007 18:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Mephistofel » Сря 11 юли 2007 14:20


Ако под "моно" се разбира моноинжекцион - да,така е,с такъв съм. :)

Edit: Сега като се загледах подробно,но и лаишки,все пак - не знам дали проблема е от жилото - няма нарушения на целостта,или поне не такива,видими с просто око.Всъщност не беше заклинило самото жило,ами пластмасовият накрайник накрая (което елеминира и употребата на смазки,май) - отгоре,върху главата на двигателя,не мисля,че е част от жилото,а по-скоро то се закрепва към него.Беше застанал в крайно положение.

П.П. Съжалявам за неясното обяснение,ама...



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: duspetobg1 и 53 госта