Колеги и аз неска реших да си поиграя и взех 4е си опраих парното
Моя проблем беше същия
При мене нямаше нито един здрав донапрен
Изрязах ленти донапрен от гъба за миене на 4инии наврях ги на местата си и отгоре яко със силикон.
Сега ва4е си е както трябва.
Golf MK3 проблем с парното
Бързото решение
emo-gar написа:Абе като писах как става на зор тая работа миналата зима, май никой не прочете(не потърси със ...съответния уред).Тия снимки ,дето ги постнах по-нагоре са от тъдява някъде , имам и такива с бързото решение, само ако се попита , иначе е безмислено да разгъвам чаршафите
Пич ако наистина имаш по удобно решение давай го. Ще съм ти безкрайно благодарен
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Съб 28 юни 2008 9:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Сваляш първо пластмасата под жабката,после жабката като внимаваш за плафона вътре.Всичко това се държи на няколно винта.После има една мека част под пластмасата под жабката-тя е на две тапи.После отваряш предният капак на колата-от ляво,като го отвориш ще видиш 1 златист болт на купето-той държи част от въздуховода-отвиваш и него.След това има едни гадни щипцици,за да разкачиш въздуховода от към парното-махнеш ли ги,мисля че са 6 на брой,понапъваш въздуховода към теб и ще видиш прословутата клапа-бял метал на дупки. Аз я облепих от двете страни с гума-ефекта е поразителен.Размера на парчетата гума е 8/17 см
Желая ти успех-процедурата е около час .
Желая ти успех-процедурата е около час .
Re: проблем с парното на голф 3
Колеги на снимките по горе се вижда клапата на парното, която в същност представлява една метална решетка. Въпроса ми е тази решетка на цяло ли трябва да се облепи, така че след облепяне да не изглежда като решетка или само по краищата. Автомобила е Венто с климатроник. От долу ясно се вижда, че машинката движи клапата, но парното на МАХ не духа горещо, а топло, но не достатъчно. Колата си загрява нормално. Благодаря Ви предварително.
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Съб 28 юни 2008 9:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: проблем с парното на голф 3
Ne neobhodimo iztzialo...zora e dupkite da se zapulniat.
Re: проблем с парното на голф 3
Благодаря ти колега. Тези дни ще се пробвам и аз да направя твоя номер с облепянето на клапата. Притеснява ме това, че е с климатроник да не разбутам нещо, но все пак ще се пробвам.
Re: проблем с парното на голф 3
Аз имам подобен проблем, както ви карах една вечер парното ми беще на 4 и изведъж заглъхна, после пак тръгна и минаха 20 сек. и спря постояно.Питах познати и чух различни мения , термостат, антифриз, бушони и тн. но не ми се вяра да е термостата антифриз имам тези бушони ги гледах всичките са си наред, някой може ли да каже какво да направя Благодаря предварително
Re: проблем с парното на голф 3
Имах проблем с парното на голф 3 1,6 бензин,не духаше топло.
Прочетох вашити съвети и днес го направих,за което ви благодаря.
Благодаря че ви има хора.
Прочетох вашити съвети и днес го направих,за което ви благодаря.
Благодаря че ви има хора.
- specialist
- Мнения: 109
- Регистриран на: Пон 03 апр 2006 18:52
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: AFT 1997
- Местоположение: София
Re: проблем с парното на голф 3
Може ли да се стигне до клапите без да се сваля цялото табло, както е описано по горе, при положение, че голфа е с еърбег и за пасажера отдясно?
Аз имам странен проблем с клапата за краката. Средната врътка за "топло" и "студено" влияе на клапата за към краката САМО когато лявата врътка е в положение "духане в краката и тялото". При положение "духане само в краката" не влияе. Ефекта е при положение "топло" в краката не духа, при положение "студено" вече духа, което е странно.
По форума открих случаи на напълно неработеща клапата за краката, ако и е откачено жилото, но при мене случая е по-различен. Пък и си духа идеално топло, значи донапрените са добре.
Аз имам странен проблем с клапата за краката. Средната врътка за "топло" и "студено" влияе на клапата за към краката САМО когато лявата врътка е в положение "духане в краката и тялото". При положение "духане само в краката" не влияе. Ефекта е при положение "топло" в краката не духа, при положение "студено" вече духа, което е странно.
По форума открих случаи на напълно неработеща клапата за краката, ако и е откачено жилото, но при мене случая е по-различен. Пък и си духа идеално топло, значи донапрените са добре.
Re: проблем с парното на голф 3
Колеги помагайте!
Опитвам се да стигна до клапата за да е облепя, тъй като от парното духа само хладно.Успях да стигна само до тук:
1
2
3
4
5
6
Успях да намеря само 3 щипки , които ги свалих. Някой писа за 6-къде са останалите 3?
Задължително ли е да се развие болта откъм двигателя и колко точно на брой са те ?
После само издърпвам въздуховода ли, как? Заедно с вентилатора ли излиза?
В момента не помръдва.
Благодарен съм на всеки, който помогне
Опитвам се да стигна до клапата за да е облепя, тъй като от парното духа само хладно.Успях да стигна само до тук:
1
2
3
4
5
6
Успях да намеря само 3 щипки , които ги свалих. Някой писа за 6-къде са останалите 3?
Задължително ли е да се развие болта откъм двигателя и колко точно на брой са те ?
После само издърпвам въздуховода ли, как? Заедно с вентилатора ли излиза?
В момента не помръдва.
Благодарен съм на всеки, който помогне
- zdravko555
- Мнения: 642
- Регистриран на: Вто 06 май 2008 17:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Видин
Re: проблем с парното на голф 3
почти...
1 първо свали вентилатора- лесно е и няма да ти пречи.
2 щипките са найстина 6 вероятно си свалил само тия дето са отпред от към теб и ги виждаш, има и по същия начин от другата срена на въдуховода, почти до мокета се пада, с къса отверка падат лесно
3 откачи жилото на клапата от долу е.
4 след като си ги махнал всичките можеш да изкараш тоя въздуховод, малко запираше някаде, но се вади без да пипаш друго.
от тук ще имаш достъп до едната клапа тая дето е за топло-студено
успех
1 първо свали вентилатора- лесно е и няма да ти пречи.
2 щипките са найстина 6 вероятно си свалил само тия дето са отпред от към теб и ги виждаш, има и по същия начин от другата срена на въдуховода, почти до мокета се пада, с къса отверка падат лесно
3 откачи жилото на клапата от долу е.
4 след като си ги махнал всичките можеш да изкараш тоя въздуховод, малко запираше някаде, но се вади без да пипаш друго.
от тук ще имаш достъп до едната клапа тая дето е за топло-студено
успех
- ivanbl
- Мнения: 293
- Регистриран на: Пон 27 окт 2008 22:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Re:
колеги нещо не схванах... тази планка с дупките ли е клапата? и дупките ли са запушени с дунапрен фабрично? и ако са били с дунапрен фабрично за кво ги запушвате плътно... знам 4е ще си отговоря на въпросите кат си разглобя мойто... ама кат си работи защо да го барам... просто ми стана интересно...
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: rossko088 и 68 госта