fil 79 написа:Сервез му е майката.Успех
П.П.:И не си правете експерименти да карате колите си
с свирещи зумери и светещи лампи ако не е било нужно
немеца нямаше да го сложи.Парите са си ваши.
Като го скапе, ще му го направя!
Само пари да има...
fil 79 написа:Сервез му е майката.Успех
П.П.:И не си правете експерименти да карате колите си
с свирещи зумери и светещи лампи ако не е било нужно
немеца нямаше да го сложи.Парите са си ваши.
muns61 написа:Лампа свети и пищи зумер от ниско налягане или дефектен датчик. Ако е датчик - смяна.
Ако не е, се търси причина, но тя не е от филтъра. Ако е запушен, маслото минава през разтоварващ клапан. Ако е запушена цедката на помпата, ще свети на по - високи обороти. Ако не е от това, рядко е маслото на висока температура. И накрая остана най - неприятното - големи луфтове по мотора. За щестие, най - редкият вариант. Та остава да се направи съответната диагностика.
alex26 написа:muns61 написа:Лампа свети и пищи зумер от ниско налягане или дефектен датчик. Ако е датчик - смяна.
Ако не е, се търси причина, но тя не е от филтъра. Ако е запушен, маслото минава през разтоварващ клапан. Ако е запушена цедката на помпата, ще свети на по - високи обороти. Ако не е от това, рядко е маслото на висока температура. И накрая остана най - неприятното - големи луфтове по мотора. За щестие, най - редкият вариант. Та остава да се направи съответната диагностика.
Здравеите колеги,парво искам да благодаря на всички които участваха с мнения и предположения!Проблемат вече е решен, послушах ви и премерих налягането на маслото,оказа се ,че при загрял мотор и при 2000 оборота имам 4 бара налягане а при тихите обороти ми е 1,6 бара-маисторат каза , че е супер и проблемат е от датчик! Оказа се бялиат датчик на масленият филтар,сменихме го и краи на светкането и пискането!Пиша решенеието на проблема с цел да помогна и аз на някои колеги които имат сашият проблем!Оше един пат ви благодаря !
tenko_95 написа:Изключвам двата датчика и продължава да свири и свети лампата за маслото Защо? Замервах датчиците работят и двата отваря на 1950 Оборота,вдига налягане,Смених маслото от 10W40 на 15W40 и пак продължава да свири и свети.Дайте Съвет.Голф 3 1.6 Моно Инжекцион Бензин/Газ 1994г.
muns61 написа:Лампа свети и пищи зумер от ниско налягане или дефектен датчик. Ако е датчик - смяна.
Ако не е, се търси причина, но тя не е от филтъра. Ако е запушен, маслото минава през разтоварващ клапан. Ако е запушена цедката на помпата, ще свети на по - високи обороти. Ако не е от това, рядко е маслото на висока температура. И накрая остана най - неприятното - големи луфтове по мотора. За щестие, най - редкият вариант. Та остава да се направи съответната диагностика.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта