дам...
предполагам,че на всички е известен принципа на барабанните спирачки.накладките са във формата на полумесец те стоят в прибрано нормално състояние.в долната част е захванато жилото на ръчната спирачка,но става дума за горната част там е цилиндърчето което при натискане на педала упражнява натиск върху накладките и ги разтваря.при отпускане на педала е нормално цилиндърчето да се върне в предишното си положение за което му помагат и поставените за тази цел пружини.
обаче в случая на zmej явно накладките не се връщат и се чува стържене.моето мнение е ,че може би е цилиндърчето .може да са разтегнати пружините,може да задържа и от долната част,може би се нуждае от смазване на планките.така,че след няколко натискания е нормално да се раздвижи ,но докога ще се получава не се знае.
ей това само успях да намеря:
http://www.elcats.ru/audivw/vag5.asp?subm=%CF%EE%E8%F1%EA&btsnr=108-00&cid=70
няколко въпроса от един новоголфец :)
- zmej
- Мнения: 1510
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
- Автомобил: Audi 8D5 Quattro
- Двигател: AJL
- Местоположение: София
- Контакти:
Moмчета, мерси много за отговорите...
И аз си мислех, че е цилиндърчето, ама си било добре... Ама като се позамислих, няма много логика да е то, щото си спира нормално и стърже само като натисна спирачката - като я пусна, всичко си е ок...
Интересното е, че на топло практически го няма този ефект, обаче на мокро и/или студено си го има, и е доста изразен... :
И аз си мислех, че е цилиндърчето, ама си било добре... Ама като се позамислих, няма много логика да е то, щото си спира нормално и стърже само като натисна спирачката - като я пусна, всичко си е ок...
Интересното е, че на топло практически го няма този ефект, обаче на мокро и/или студено си го има, и е доста изразен... :
- bat ranbo
- Мнения: 41
- Регистриран на: Вто 27 юли 2004 11:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
ако има ръб може и бая зор да видиш докато свалиш барабана. на мен ми отне около час
по принцип майсторите препоръчват при смяна на накладки да се шлайфат барабаните. хем против ръб, хем против евентуални неравности причинени от накладките.
аз отивам да свалям предните гуми за да видя що стърже. по късно ще кажа къв е резултата. аре...
по принцип майсторите препоръчват при смяна на накладки да се шлайфат барабаните. хем против ръб, хем против евентуални неравности причинени от накладките.
аз отивам да свалям предните гуми за да видя що стърже. по късно ще кажа къв е резултата. аре...
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил: Passat B35i
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
- Контакти:
при невентилиран (плътен) спирачен диск нормата за износване давана от производителя е 20% т.е. ако диска е 12 мм. максимума е 10мм. под това производителя не поема отговорност за целоста на главите ви!
на самия диск по периферията понякога пише колко е оптимума и минимума.
и не си играйте с тия баламски стругарски истории!
за тия дето им е ясно-няма 2 струга в света с еднаква центровка и тоя дето ще ти пили дисковете със сигурност не е тоя дето ги е правил!
не се излагаите! много по важно е да можеш да спираш отколкото да можеш да вървиш!
иди и провери колко струват новите дискове-ще останеш приятно изненадан-позволяеми са-при това напълно.
НЕ СИ ИГРАЙТЕ СЪС СПИРАЧКИТЕ!
на самия диск по периферията понякога пише колко е оптимума и минимума.
и не си играйте с тия баламски стругарски истории!
за тия дето им е ясно-няма 2 струга в света с еднаква центровка и тоя дето ще ти пили дисковете със сигурност не е тоя дето ги е правил!
не се излагаите! много по важно е да можеш да спираш отколкото да можеш да вървиш!
иди и провери колко струват новите дискове-ще останеш приятно изненадан-позволяеми са-при това напълно.
НЕ СИ ИГРАЙТЕ СЪС СПИРАЧКИТЕ!
- golfer
- The Мaster of PERNIK TUNING performancе
- Мнения: 7369
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
- Автомобил: Gandalf the Grey
- Двигател: 368kw LPG
- Местоположение: oberbayern
- Контакти:
НЕ ПРАВЕТЕ ГЛУПОСТИ !
както каза vaskoto1 има допустими норми на износване.образуването на ръб по периферията на диска е абсолютно нормално.накладките не контактуват с цялата повърхност на диска.ако наистина този ръб е голям е наложителна смяна на дисковете.
при свалянето на стружка :
1.диска изтънява под допуска.
2.губи се баланса на самия диск.
3.на самият струг ще бъде идеално прав,но на колата едва ли.
4.при намаляване на дебелината се нагрява по-бързо а това води лошо спиране и до спукване!
предни дискове за голф 2 са около 40-50 лева /двата/не мисля,че това е цената на човешкия живот!
както каза vaskoto1 има допустими норми на износване.образуването на ръб по периферията на диска е абсолютно нормално.накладките не контактуват с цялата повърхност на диска.ако наистина този ръб е голям е наложителна смяна на дисковете.
при свалянето на стружка :
1.диска изтънява под допуска.
2.губи се баланса на самия диск.
3.на самият струг ще бъде идеално прав,но на колата едва ли.
4.при намаляване на дебелината се нагрява по-бързо а това води лошо спиране и до спукване!
предни дискове за голф 2 са около 40-50 лева /двата/не мисля,че това е цената на човешкия живот!
- driver
- Мнения: 2033
- Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
- Автомобил: diesel
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
При мен има следния проблем: като спирам, колата леко придърпва, но при по-голяма скорост е много кофти защото се получава биене във волана. Предполагам има крив диск. Преди 2 дни сменях лагер на главината и като свалих диска го наложих на едно стъкло за да видя дали е крив, но прилепна супер на стъклото. Или кривината не може да се хване така, или може би е крив другия диск?! Дайте някаква идея, как да разбера кой диск е кривия.
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил: Passat B35i
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
- Контакти:
ако успееш да гепиш кривина на диск на око те признавам за ебати снайпера!
човек това е въпрос на микрони(0.01мм) сега святкаш ли?
а ако е крив единия не може да го сменип само него.
ЗАДЪЛЖИТЕЛНО СЕ СМЕНЯТ ПОНЕ ПО 2 ДИСКА! предни-задни а не леви-десни....хихихихи
и е желателно да се сменят и накладките на може да се внимава около 100км градско щото няма грам кучки!
въпрос на финансова сметка все пак.
човек това е въпрос на микрони(0.01мм) сега святкаш ли?
а ако е крив единия не може да го сменип само него.
ЗАДЪЛЖИТЕЛНО СЕ СМЕНЯТ ПОНЕ ПО 2 ДИСКА! предни-задни а не леви-десни....хихихихи
и е желателно да се сменят и накладките на може да се внимава около 100км градско щото няма грам кучки!
въпрос на финансова сметка все пак.
za ban rambo
Ako ne ti pravqt problemi diskovete drugite sa pravi ne gi shlaiifai.
A skarcaneto e ot nakladkite lesno mojesh da gi poznaesh pogledni gi na svetlibata ako ferodoto e 4isto 4erno ok.(za prednite govorim)Ako ima takiva blqskavi po povyrhnosta nakladkite sa skapani imash takiva skarcaneto se opravi kato gi smenish po dobre tqsh ot kolkoto da se izqdat diskovete.
A vlizaneto na skorostite mdaaaaa 90% e ot gasto malso.
75w90 pisaha go ve4e mnogo iz foruma e dobre
A skarcaneto e ot nakladkite lesno mojesh da gi poznaesh pogledni gi na svetlibata ako ferodoto e 4isto 4erno ok.(za prednite govorim)Ako ima takiva blqskavi po povyrhnosta nakladkite sa skapani imash takiva skarcaneto se opravi kato gi smenish po dobre tqsh ot kolkoto da se izqdat diskovete.
A vlizaneto na skorostite mdaaaaa 90% e ot gasto malso.
75w90 pisaha go ve4e mnogo iz foruma e dobre
za driver
Na kydeto ti darpa tam e problema )
Tova nesto imahe li go predi da smenish lagera na glavinata??
Ako si go e imalo .....\
Q probvai slu4aino nabii spira4ki i viz sledite na asfalta dali na prednite dve gumi sledite zapo4vat ot edno i sasto mqsto
da ne bi ednoto kolelo da hvasta parvo i ot tam da e darpaneto na edna strana
Nai lesno mojesh da go proverish ---- digash na krik ma dosta visoko za da zadeistva diferenciala palish kolata i vkl. na skorost nqkoi dava malko gas da se zavarti dosta gumata izkl. dvigatela ( za da mojesh da 4uesh nesto ) i nqkoi natiska leko spira4kata ako skarcaneto na nakladkata e neravnomerno pri spiraneto - diska e kriv ))
KATO VDIGASH NA KRIK VDIGAI MAKSIMALNO KOLKOOTO MOJE KRIKA
DA NE BI DA NETI SE ZADEISTVA DIFERENCIALA I DA POTEGLI MALKO....(OTPUSKKAI LEKO GAZTA DA VIDISH DALI STE SE ZADEISTVA DIFERENCIALA)
Tova nesto imahe li go predi da smenish lagera na glavinata??
Ako si go e imalo .....\
Q probvai slu4aino nabii spira4ki i viz sledite na asfalta dali na prednite dve gumi sledite zapo4vat ot edno i sasto mqsto
da ne bi ednoto kolelo da hvasta parvo i ot tam da e darpaneto na edna strana
Nai lesno mojesh da go proverish ---- digash na krik ma dosta visoko za da zadeistva diferenciala palish kolata i vkl. na skorost nqkoi dava malko gas da se zavarti dosta gumata izkl. dvigatela ( za da mojesh da 4uesh nesto ) i nqkoi natiska leko spira4kata ako skarcaneto na nakladkata e neravnomerno pri spiraneto - diska e kriv ))
KATO VDIGASH NA KRIK VDIGAI MAKSIMALNO KOLKOOTO MOJE KRIKA
DA NE BI DA NETI SE ZADEISTVA DIFERENCIALA I DA POTEGLI MALKO....(OTPUSKKAI LEKO GAZTA DA VIDISH DALI STE SE ZADEISTVA DIFERENCIALA)
- driver
- Мнения: 2033
- Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
- Автомобил: diesel
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: za driver
waradin. написа:Na kydeto ti darpa tam e problema )
Tova nesto imahe li go predi da smenish lagera na glavinata??
Ako si go e imalo .....\
Q probvai slu4aino nabii spira4ki i viz sledite na asfalta dali na prednite dve gumi sledite zapo4vat ot edno i sasto mqsto
da ne bi ednoto kolelo da hvasta parvo i ot tam da e darpaneto na edna strana
Nai lesno mojesh da go proverish ---- digash na krik ma dosta visoko za da zadeistva diferenciala palish kolata i vkl. na skorost nqkoi dava malko gas da se zavarti dosta gumata izkl. dvigatela ( za da mojesh da 4uesh nesto ) i nqkoi natiska leko spira4kata ako skarcaneto na nakladkata e neravnomerno pri spiraneto - diska e kriv ))
KATO VDIGASH NA KRIK VDIGAI MAKSIMALNO KOLKOOTO MOJE KRIKA
DA NE BI DA NETI SE ZADEISTVA DIFERENCIALA I DA POTEGLI MALKO....(OTPUSKKAI LEKO GAZTA DA VIDISH DALI STE SE ZADEISTVA DIFERENCIALA)
Не ми дърпа на никаде, просто като спирам при по-ниска скорост колата придърпва все едно натискаш и пускаш спирачките. При по-голяма скорост обаче се получава биене във волана като натискам спирачките. И тва си го има откакто съм я купил.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта