Здравйте. Притежател съм на фолксваген голф 4 1.9 тди 110 коня. Колата има счупено ухо на блока на двигателя. Въпросът ми е дали е възможен ремонт на тази повреда и колко би струвал един такъв ремонт. От сервиза в който закарах колата ми казаха че трябва да сменям цялият блок и ми предлагат нов блок за скромната сума от 12 000 лева :roll: та тя цялата кола струва толкова :shock Все пак ако не може да се оправи това по-добре да търся блок на старо(незнам това дали е възможно и колко би струвал един блок на старо) за да ми излезе ремонта в разумни граници. Всякакви идеи са добре дошли!
Ето и малко снимки за да ви стане по-яно: http://lh6.ggpht.com/boyko.stanev/SH-sq ... 081503.jpg
http://lh3.ggpht.com/boyko.stanev/SH-sq ... 081504.jpg
http://lh3.ggpht.com/boyko.stanev/SH-sq ... 081502.jpg
Golf MK4 1.9 TDI 110hp ремонт на счупено ухо на блока?
Golf MK4 1.9 TDI 110hp ремонт на счупено ухо на блока?
Последна промяна от poyker на Нед 27 юли 2008 23:21, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
За тая глупост 12К леа?!?!? Да вървят под ягодите.
Намери читав заварчик с чугунени електроди.
Баща ми би го направил за 10-на минути,обаче ще трябва разглабяне на двигателя.
Е,все пак зависи колко е натоварено ухото,но вярвам,че заварка ще свърши работа.
Д***а и сервизите некадърни.....
Ако трябва завари планка на блока и нова дупка и нов побългарен начин на захващане.
Какво се държи на конзолата с болта?
Някоя ролка?
Намери читав заварчик с чугунени електроди.
Баща ми би го направил за 10-на минути,обаче ще трябва разглабяне на двигателя.
Е,все пак зависи колко е натоварено ухото,но вярвам,че заварка ще свърши работа.
Д***а и сервизите некадърни.....
Ако трябва завари планка на блока и нова дупка и нов побългарен начин на захващане.
Какво се държи на конзолата с болта?
Някоя ролка?
Благодаря на всички за мненията! Доколкото разбирам явно проблема ми може да бъде решен с заварка на този болт дето стърчи към блока. А пък тъпия сервиз ще ми иска 12К как ли пък не Значи остава да си намеря читав майстор да ми го направи. Ако някой знае или има някой познат който може да свърши тая работа да пише ще съм му много благодарен
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Сря 22 фев 2012 15:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Възможен ли е ремонт на счупено ухо на блок на голф 4
Колега много жадно ме интересува факта до къде стигна с това счупено ухо че и аз имам същият проблем и се чудя дали заради това да не си продам колата
Re: Възможен ли е ремонт на счупено ухо на блок на голф 4
Колега здравей !
Аз карам голф 5 и преди малко повече от месец се сблъсках с подобен проблем
Заварката е напълно възможна стига да я направят по определената за целта технология става надеждно и сигурно
Моята я правиха в Пазарджик в специализиран за целта сервиз
Драмата е че наваряването като пари излезна около 100-на лв. но за да стигнеш до нея е необходимо двигателя да излезне от коша което означава скорости полуоски ел.инсталация общо взето само гол двигател трябва отиде за заварка което в пари вече излиза доста
Но все пак пред алтернативата 12 000лв .....
Ти решаваш
Поздрави !
Аз карам голф 5 и преди малко повече от месец се сблъсках с подобен проблем
Заварката е напълно възможна стига да я направят по определената за целта технология става надеждно и сигурно
Моята я правиха в Пазарджик в специализиран за целта сервиз
Драмата е че наваряването като пари излезна около 100-на лв. но за да стигнеш до нея е необходимо двигателя да излезне от коша което означава скорости полуоски ел.инсталация общо взето само гол двигател трябва отиде за заварка което в пари вече излиза доста
Но все пак пред алтернативата 12 000лв .....
Ти решаваш
Поздрави !
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Възможен ли е ремонт на счупено ухо на блок на голф 4
Чугун се заварява след като е темпериран т.е. целия блок се загрява до дадена температура и чак след това може да се заварява така,че заварката да е здрава и качествена.Съответно за да загряваш блока,трябва да му няма всичките красоти по него - бутала,колянов вал,главата,всичките периферии по него - гол блок демек.
Иначе се заварява,изкарва някакво време и пак се разцепва точно до заварката.Пробвано е стотици пъти от кой ли не и резултата винаги е един и същи - след време се цепи точно до заварката.
Предвид,че си дизел,този ремонт ще ти излезе една кофа с пари.При дизелите нещата са по-скъпи,защото мотора работи в съвсем друг режим спрямо бензиновия и всичко е по-усилено.При едно такова разглобяване няма смисъл да не смениш сегментите,лагерите и да обслужиш главата,защото всичко е навън...само че говорим за неприятни цифри.После ще решиш да си смениш и съединителя,понеже така и така е разглобен и и там е една хубава цифра,ангренажи,ремъци,защото всичко ще е свалено...и Голф-а ти става супер позлатен...
Разбира се могат да ти го заварят,както на горния колега с 5-цата, без да вадят всичко от блока и да го темперират,както е технологията,но не е много ясно колко ще изкара.Иначе изваждането и връщането на двигателя на мястото му + разоборудването му от външните агрегати и оборудването му наново после (ако не се вадят бутала,галви и т.н.,а се извади само двигателя и се свалят външните неща от блока),не би трябвало да е повече от 300-400лв за тази кола като труд.
Иначе се заварява,изкарва някакво време и пак се разцепва точно до заварката.Пробвано е стотици пъти от кой ли не и резултата винаги е един и същи - след време се цепи точно до заварката.
Предвид,че си дизел,този ремонт ще ти излезе една кофа с пари.При дизелите нещата са по-скъпи,защото мотора работи в съвсем друг режим спрямо бензиновия и всичко е по-усилено.При едно такова разглобяване няма смисъл да не смениш сегментите,лагерите и да обслужиш главата,защото всичко е навън...само че говорим за неприятни цифри.После ще решиш да си смениш и съединителя,понеже така и така е разглобен и и там е една хубава цифра,ангренажи,ремъци,защото всичко ще е свалено...и Голф-а ти става супер позлатен...
Разбира се могат да ти го заварят,както на горния колега с 5-цата, без да вадят всичко от блока и да го темперират,както е технологията,но не е много ясно колко ще изкара.Иначе изваждането и връщането на двигателя на мястото му + разоборудването му от външните агрегати и оборудването му наново после (ако не се вадят бутала,галви и т.н.,а се извади само двигателя и се свалят външните неща от блока),не би трябвало да е повече от 300-400лв за тази кола като труд.
- kgdim
- Мнения: 401
- Регистриран на: Сря 10 дек 2008 21:29
- Автомобил: MK4 Black ...
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Възможен ли е ремонт на счупено ухо на блок на голф 4
То накрая след всички интервенции като се сумират разходите май по-добре да се вземе цял мотор и всичко за един болт
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Възможен ли е ремонт на счупено ухо на блок на голф 4
Еми...това исках да кажа и аз.А болта не си го представям къде точно е,ама ако е сложен по-дълъг,напъва в края на ухото и го отцепва така...Другия вариант е да си я е карал с разбит тампон и затова да се е откъснал (може и при преден собственик да е станало).Ама както и да е - така или иначе,вече е скъсано и трябва да се вземе решение какво да се прави...
- burn666
- Мнения: 145
- Регистриран на: Съб 04 сеп 2010 10:05
- Автомобил: VW Golf 4 Variant 2002
- Двигател: 1.9 Tdi ALH 90hp+
- Местоположение: Враца
Re: Възможен ли е ремонт на счупено ухо на блок на голф 4
Здравейте колеги. Аз имам същия проблем. Скъса ми се ухото на блока от към ангренажа там дето се държи лапата.Там са 3 болта единия се скъса, другия се откъсна ухото и мотора остана само на един болт, това стана защото според мен майстора който ми сменя агренажа е забравил да ги притегне. Смених 2-та болта с нови, а тоя третия не знам какво да го правя ???? Посъветваха ме да карам така, че няма да има проблем и аз така и правя, но малко съм на тръни.
Който се е сблъсквал с такъв проблем и е компетентен ще съм благодарен да си изкаже мнението
Който се е сблъсквал с такъв проблем и е компетентен ще съм благодарен да си изкаже мнението
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Чет 19 яну 2012 22:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: димитровград
Re: Възможен ли е ремонт на счупено ухо на блок на голф 4
здр. колегите са прави един добър заварчик даже на място ще го завари,и си карате без проблеми .поздрави
- del21
- Мнения: 63
- Регистриран на: Пет 02 апр 2010 20:49
- Автомобил: GOLF 4 TDI
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: София
Re: Възможен ли е ремонт на счупено ухо на блок на голф 4
Здравейте,колеги! Аз също имам този проблем,и когато за втори път се скъсаха болтовете на стойката едва не блокирах двигателя! Ангренажният ремък беше прехвърлил няколко зъба на помпата. В един чужд сайт ето как предлагат решение на проблема!
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: Възможен ли е ремонт на счупено ухо на блок на голф 4
Стефане в грешка си заварява се чугуна и без предварителна термо обработка
Нали спуках блока на старият мотор от стягане Та един познат ми го завари със някакви електроди по 5 евра парчето. На място без да го нагрява предварително го завари и 2г го карах така и сигурно още щеше да върви ама нали го смених.
Нали спуках блока на старият мотор от стягане Та един познат ми го завари със някакви електроди по 5 евра парчето. На място без да го нагрява предварително го завари и 2г го карах така и сигурно още щеше да върви ама нали го смених.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: tdi fen и 265 госта