Golf MK4 1.6 гасне при студен двигател
- tiho_madjarov
- Мнения: 214
- Регистриран на: Пет 10 окт 2008 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: гасне при студен двигател голф4 1.6
Колеги,никой ли не знае коя е гарнитурата и къде точно се намира?
- Каспър
- Мнения: 2213
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
Re: гасне при студен двигател голф4 1.6
Гарнитурата е тази която си дал на първата снимка. Другата е за 1.8. Намира се там където си описал. Трябва да свалиш всмукателния колектор за да я смениш.
- tiho_madjarov
- Мнения: 214
- Регистриран на: Пет 10 окт 2008 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: гасне при студен двигател голф4 1.6
Благодаря колега Каспър!
- vnkostadinov
- Мнения: 258
- Регистриран на: Чет 14 юли 2011 14:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Пазарджик
Re: гасне при студен двигател голф4 1.6
малко е старичка темата, но се надявам да я поглеждате чат пат. аз имам подобен проблем с оборотите и придърпване, но когато колата е загряла. когато е студена и изчакам 30ина секунди и потегля не ми придръпва/или поне не е толкова досадно, че да се усети/. мислите ли, че и аз съм за смяна на О-пръстените?
Golf 4, 1.6 APF с ГИ
Golf 4, 1.6 APF с ГИ
- tiho_madjarov
- Мнения: 214
- Регистриран на: Пет 10 окт 2008 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: гасне при студен двигател голф4 1.6
Здрашейте колеги.Вчера купих и двете гарнитури за всмукателния колектор и днес преди обяд ги смених,но проблема с паленето си остава при мен.Иначе оборотите са супер и респонса на педала като че ли стана много по добър.(двигателя е AFT).Гарнитурите ги купих от АвтоХит с отстъпка общо за 12 лв двете.Малката гарнитура беще супер,само тази откъм блока беяе доста скъсана и добре,че я смених,но пак казвам-проблема с паленето си остава.Започшам да мисля вече за нов изпарител.
- kickd0wn
- Мнения: 508
- Регистриран на: Вто 18 дек 2007 15:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: гасне при студен двигател голф4 1.6
tiho_madjarov написа:Здрашейте колеги.Вчера купих и двете гарнитури за всмукателния колектор и днес преди обяд ги смених,но проблема с паленето си остава при мен.Иначе оборотите са супер и респонса на педала като че ли стана много по добър.(двигателя е AFT).Гарнитурите ги купих от АвтоХит с отстъпка общо за 12 лв двете.Малката гарнитура беще супер,само тази откъм блока беяе доста скъсана и добре,че я смених,но пак казвам-проблема с паленето си остава.Започшам да мисля вече за нов изпарител.
На газ ли палиш, че мислиш за нов изпарител?
Температурния датчик за охладителната течност проверявал ли си?
- tiho_madjarov
- Мнения: 214
- Регистриран на: Пет 10 окт 2008 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: гасне при студен двигател голф4 1.6
Паля винаги на бензин,а температурния датчик го смених преди 3 мес.Аз си реших проблема-карам на бензин,само като тръгна на дълъг път минавам на газ,което не е решение ама ми писна да не мога да запаля сутрин и да въртя ключа 2 мин. всеки път.То е ясно,че смесва бензин и газ някъде ама майстора газаджия нещо не иска да го разбере,всеки път ми повтаря,че всичко е наред,а то очевидно не е.Най-лошото от цялата работа е,че тоя бензин много взе да ми бърка в джоба
- Каспър
- Мнения: 2213
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
Re: гасне при студен двигател голф4 1.6
Искам да питам всички колеги с такъв проблем, който се е появил след слагането на ГИ дали при каране на бензин два-три дена се е оправял проблема със студеното палене или не ? Защото ако се е оправял значи няма логика проблема да е в О-пръстените. Ако обаче дори и след стотина километра на бензин пак гасне при студено палене значи е много вероятно да са О-пръстените. Може ли да се тества дали смуче въздух от там със дезодорант вместо старт спрей ?
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: Вто 16 дек 2008 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: гасне при студен двигател голф4 1.6
Здравейте колеги.От няколко дни и аз имам проблем с оборотите.При мене те са нестабилни в смисъл има промяна варират от 800-1000 при студен мотор без да има придърпване или притрисане след което(30-40сек) се нормализират и от там нататък нямам никакъв проблем.Мотора е 1.6 АКЛ ...колата е с газов инжекцион.При достигната оптимална температура проблема изчезва и не го прави нито на газ нито на бензин...Незнам от бензина ли е от авт.смукач ли е или проблема е друг ?
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: Вто 16 дек 2008 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: гасне при студен двигател голф4 1.6
помагайте бе хора
- houzeboy
- Мнения: 349
- Регистриран на: Пет 03 окт 2008 18:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: гасне при студен двигател голф4 1.6
И аз благодаря на всеки допринесъл, за развоя на темата! Който има проблем със студения старт, да бяга с 200 при първия човек с две десни ръце и да сменя О-пръстените на всмукателните колектори. Мерси още веднъж.
- vanesto
- Мнения: 6176
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
- Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
- Местоположение: Varna
Re: гасне при студен двигател голф4 1.6
техо7 написа:Здравейте колеги.От няколко дни и аз имам проблем с оборотите.При мене те са нестабилни в смисъл има промяна варират от 800-1000 при студен мотор без да има придърпване или притрисане след което(30-40сек) се нормализират и от там нататък нямам никакъв проблем.Мотора е 1.6 АКЛ ...колата е с газов инжекцион.При достигната оптимална температура проблема изчезва и не го прави нито на газ нито на бензин...Незнам от бензина ли е от авт.смукач ли е или проблема е друг ?
По-добре дай 20-30лв за диагностика. Много неща може да са. Температурен датчик, датчик на кол. вал, дебитомер, зацапана дросел клапа, стъпково моторче, да смуче въздух от някой маркуч...
- stan4o12
- Мнения: 23
- Регистриран на: Чет 05 мар 2009 23:24
- Автомобил: Sharan 1998
- Двигател: бензин-газ 2i 115k
- Местоположение: Shumen
Re: гасне при студен двигател голф4 1.6
Здравейте, понеже не намерих подобна тема в моя раздел и пуснах тема там, но никой не ми отговаря пиша тук.
От 5 год. карам Шаран 2.0 бензин/газ, 1997год., а от 1-1,5 год имам следния проблем.
Когато я запаля на бензин сутрин държи ниски обороти и имам чуството, че се дави, като тръгна и спра след няколко метра гасне веднага. После трудно пали, като задавена е. Това го прави само на бензин, на газ работи перфектно. Иначе като загрее 5 минути на място няма грешка. Мислех да я карам на диагностика, защото ми казаха, че може да е от ламбда сондата.
Забелязах, че борд компютъра в първите 5-10 минути ми показва някакъв невероятен разход. Тази сутрин тръгна от 75-76л/100км и докато стигна да работа, след изминати 10-15 км. ми показваше 15л/100км.
А колата в действителност, не гори толкова много. От къде идва този проблем?
Сменял съм свещи кабели, почистих дроселната клапа, но без да се усети.
Даже мислех тези дни да направя едно видео сутрин на студен двигател и да го кача във форума да го видят колегите.
Ако някой има и друг съвет, моля да го сподели.
Аз съм от Шумен, ще съм благодарен ако и сервиз ми препоръчате.
От 5 год. карам Шаран 2.0 бензин/газ, 1997год., а от 1-1,5 год имам следния проблем.
Когато я запаля на бензин сутрин държи ниски обороти и имам чуството, че се дави, като тръгна и спра след няколко метра гасне веднага. После трудно пали, като задавена е. Това го прави само на бензин, на газ работи перфектно. Иначе като загрее 5 минути на място няма грешка. Мислех да я карам на диагностика, защото ми казаха, че може да е от ламбда сондата.
Забелязах, че борд компютъра в първите 5-10 минути ми показва някакъв невероятен разход. Тази сутрин тръгна от 75-76л/100км и докато стигна да работа, след изминати 10-15 км. ми показваше 15л/100км.
А колата в действителност, не гори толкова много. От къде идва този проблем?
Сменял съм свещи кабели, почистих дроселната клапа, но без да се усети.
Даже мислех тези дни да направя едно видео сутрин на студен двигател и да го кача във форума да го видят колегите.
Ако някой има и друг съвет, моля да го сподели.
Аз съм от Шумен, ще съм благодарен ако и сервиз ми препоръчате.
Re: гасне при студен двигател голф4 1.6
Да се включа и аз в тази стара тема ... гледам всички сте си решили проблемите със сменя на О-пръстените както и колегата Тони с грешката от ламбдата.При мен нещата стоят така .... пала и без значение топла или студена е колата на ниски 640об/мин си тресе двигателя и мени оборотите с +/-30 и ми дава детонации в цилиндрите ... мислех,че и в движение ще ми ги дава ,но нямам (говоря както на газ така и на бензин). Като гледам програмата в полето с ламбда-регулатора както при колегата Тони отчита и коригира до един момент и после набива на 0% и край...играта свърши и ми изписва грешка Прекъсната верига и ,че е пуснала повече напрежение (5.1 волта)като моята е до 5 волта ! Явно има или проблем със ламбда сондата или ми дърпа/изпуска въздух някъде по системата та неможе да коригира в някой диапазон.Какво мислите ? Дали със смяна на тия О-пръстени ще ми заковат оборотите на 640 щото това ме мъчи страшно много ! Пък и имам съмнение,че колата ми работи на бедна смес...неможе със 130-140 и климатик да ми дава 6 на 100 бензин и сега да ми дава 6 на 100 газ ,а в същото време да нема детонации се едно всичко е наред .... еи тия обороти ще ме побъркат ! Искам да ми заковат на 640 пък после ако е заминала ламбда зор ми е ще я сменя и нея !
- bobifoto
- Мнения: 4
- Регистриран на: Съб 16 фев 2013 13:27
- Автомобил: VW golf 4
- Двигател: AKL
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: гасне при студен двигател голф4 1.6
Колеги кажете добър сервиз в София където да ми сменят О-пръстените на всмукателните колектори.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: nikname и 107 госта