Колеги предстои ми смяна на термостата. Днес като отидох до Ауто + да си купя един и ме изненадаха с една много приятна цена от 76лв. Оказва се, че според тях моят термостат идва с един пластмасов фланец и така си се продават заедно. Като го разгледах по обстойно на него има някаква букса, не знам за какво е.
След това наминах и при Юнитрейд. Там по каталог по номера на рамата момчето, което се занимава с частите ми каза, че оригинален струвал 65лв, а ако искам може да ми сложат и за 35лв като давали гаранция като с оригинален. Сега 35лв е къде къде по-добре от 76, но след като питах един от техниците там, той също каза, че за тоя голф (4-ка 1.6 101 коня 98г. бензинче) термостатът е със фланец и има некви електроники и струвал към 100лв.
Въпросът ми е това наистина ли е така и каква по дяволите е тази електроника? Тук по форума чета за разни термостати от по 16-20лв, къде отивам аз с тоя за 76? Накрая да го взема и да се окаже, че не работи.
Термостат Голф 4 1.6
-
- Мнения: 134
- Регистриран на: Нед 13 юли 2008 12:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Мерси но честно казано въпросната тема не ми помага особено. Аз знам, че трябва да го сменя термостата, въпросът е да взема точният модел за мойта кола. Твоят колко струваше?
Сега бях долу да го гледам моя и честно казано различен беше от този, който ми показаха в Ауто +, освен ако там не са ми показали някакъв общ такъв само за пример. Фланецът(пластмасовата част) на техният беше прав, моят е крив с две чупки и няма никакви букси или поне аз не успях да видя такива.
Сега бях долу да го гледам моя и честно казано различен беше от този, който ми показаха в Ауто +, освен ако там не са ми показали някакъв общ такъв само за пример. Фланецът(пластмасовата част) на техният беше прав, моят е крив с две чупки и няма никакви букси или поне аз не успях да видя такива.
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Значи,за твоя мотор се предлага както цялото тяло,заедно със самия термостат + тази букса,за която пишеш,така и само самото термостатче (клапата,която отваря и затваря,според температурата).Това означава,че би трябвало да може да се смени само термостата,без да се сменя пластмасата.Друг е въпроса дали така е удачно или Ханс е решил,че трябва да се сменя заедно с пластмасата.
Оригиналния VW номер на термостата(само самия термостат) е:
050 121 113 C или
050 121 113 C S или
050 121 113 C S1
както забелязваш са 3 различни номера.Може би това посочва температурата,на която различните модели отварят напълно,но това не мога да ти го кажа,защото нямам ЕТКА.
Има модели,които отварят на 82 градуса и на 87.
Също така имай впредвид,че до 10/1997 термостатът го дават с един номер,а след 10/1997 с друг.Затова трябва да разбереш кога точно ти е произведено возилото.
Цялата пластмаса с буксата е с VW номер:
06A121114
Има и втори модел на цялото тяло с номер:
06A 121 111 A
Ако питаш мен,най-хубаво иди в сервиз,да го свалят,да видят кой е точно,на колко градуса отваря (на термостата е щанповано) и със стария оригинален да отидеш в магазина да си купиш нов.
Аз бих си купил тази част от дилър на оригинални VW части,независимо,че цената ще е по-висока.
Успех.
Оригиналния VW номер на термостата(само самия термостат) е:
050 121 113 C или
050 121 113 C S или
050 121 113 C S1
както забелязваш са 3 различни номера.Може би това посочва температурата,на която различните модели отварят напълно,но това не мога да ти го кажа,защото нямам ЕТКА.
Има модели,които отварят на 82 градуса и на 87.
Също така имай впредвид,че до 10/1997 термостатът го дават с един номер,а след 10/1997 с друг.Затова трябва да разбереш кога точно ти е произведено возилото.
Цялата пластмаса с буксата е с VW номер:
06A121114
Има и втори модел на цялото тяло с номер:
06A 121 111 A
Ако питаш мен,най-хубаво иди в сервиз,да го свалят,да видят кой е точно,на колко градуса отваря (на термостата е щанповано) и със стария оригинален да отидеш в магазина да си купиш нов.
Аз бих си купил тази част от дилър на оригинални VW части,независимо,че цената ще е по-висока.
Успех.
-
- Мнения: 134
- Регистриран на: Нед 13 юли 2008 12:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Мерси.
Аз така като гледам по номерата май тия с буксите са за по-новите мотори. Както и да ще питам първо майсторът преди да купувам.
Колата инак по VIN е 1999г. но реално е октомври 1998г.
П.П.
Пластмасовата част на мойта много приличаше на тази:
http://www.aboveallmotorwerks.com/Products/FEBI-Adapter-Thermostat-to-Engine-Block-NOTE--Also-Use--(1)-038-121-119-B-Thermostat-O-Ring__FEBI_06A121121C_S.aspx - нещо не мога да го направя да излиза като линк.
Нещо такова е и не видях да има никакви букси по него, но ми пречеше отгоре кората. Все пак кабели не видях и мисля, че няма букса.
Аз така като гледам по номерата май тия с буксите са за по-новите мотори. Както и да ще питам първо майсторът преди да купувам.
Колата инак по VIN е 1999г. но реално е октомври 1998г.
П.П.
Пластмасовата част на мойта много приличаше на тази:
http://www.aboveallmotorwerks.com/Products/FEBI-Adapter-Thermostat-to-Engine-Block-NOTE--Also-Use--(1)-038-121-119-B-Thermostat-O-Ring__FEBI_06A121121C_S.aspx - нещо не мога да го направя да излиза като линк.
Нещо такова е и не видях да има никакви букси по него, но ми пречеше отгоре кората. Все пак кабели не видях и мисля, че няма букса.
-
- Мнения: 134
- Регистриран на: Нед 13 юли 2008 12:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Може, колега, но на мен много убедено ми твърдяха, че моят термостат върви с пластмасовата джаджа и това бил термостатът за мойта кола. Казах си им 1.6 101 коня 98-ма и това ми показаха. Добре че реших да не бързам ами да проверя първо как точно стоят нещата. Не, че ако трябва няма да го взема, ама да ги дам тия пари и после да си го бия у главата тоя термостат... Аз както не разбирам те така може да си ме лъжат за всякакви части баси. Питам ги не може ли само термостат - не можело. А човекът в Юнитрейд по номера на рамата като провери и за оригинален ми дава по-евтина цена, явно само за термостат.
- golf avenue
- Мнения: 359
- Регистриран на: Пон 19 фев 2007 17:53
- Автомобил: vw golf variant
- Двигател: azj 02
- Местоположение: Варна
- golf777
- Мнения: 1439
- Регистриран на: Пон 27 дек 2004 18:10
- Автомобил: mk4 gti 1999
- Двигател: 1.8T AGU
- Местоположение: Харманли
- Контакти:
golf avenue написа:много пари, моя го сменях преди 3 месеца на AKL мотор, 20лв. от елиткар - марка wahler
е кви са тези суми над 25-28 лв 1000% хиляда са % съм обеден ,моят г4 е 1.6 AKL 99г смених му термостата за 25-28 лв от Бош магазин или така наречения Ауто + и сега си държи 90г а преди си държеше колкото си иска и нямаше парно,особено извънградско вече карам повече от месец с него
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 56 госта