Значи ще се повторя но опипване му е майката.
Като начало сравни маркучите на изпаритела и към радиаторчето дали са еднакво парещо горещи.Да не би само изпаритела да е горещ.
После сравни двата маркуча на парното дали са еднакво горещи.
Разбира се провери и циркулацията през разширитела,както и дали има балончета.
Сподели с нас резултатите от този тест.
Golf MK3 проблем с парното
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Нед 22 юли 2012 21:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: чепеларе
Re: проблем с парното на голф 3
Всички маркучи парят еднакво,системата е обезвъздушена добре!!
Перката включва според термустата на 90 градуса,който между другото отчита правилно.Температурния датчик играе ли някаква роля за парното?
и Благодаря,че се отзоваваш
Перката включва според термустата на 90 градуса,който между другото отчита правилно.Температурния датчик играе ли някаква роля за парното?
и Благодаря,че се отзоваваш
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Нед 22 юли 2012 21:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: чепеларе
Re: проблем с парното на голф 3
между другото тънкото маркуче при ниски обороти не пръска добре а на пресекулки,защото когато разглобих тройника извода на тънкото маркуче отвътре беше много малък.
така ли трябва да е ?
така ли трябва да е ?
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: проблем с парното на голф 3
Входящия маркуч на парното/десния/щом пари-значи отива гореща вода в радиаторчето.Обаче ако то отдава топлина-изходящия трябва да е по-непарещ.Еднакви ли са на пипане-проблема е в радиаторчето.Или е запушено,или байпасирало.
За маркучлето-провери му струята на 2000 оборота да кажем дали е плътна.Принципно на моето 1,8 на обороти тече като ракийца,имам и 2Е и там струйката на обороти е по-плътничка.Та не знам при теб как трябва да е точно,за това я провери на 2000 оборота трябва да изпълва маркучлето като дебелина на струята и без пресекулки.
За маркучлето-провери му струята на 2000 оборота да кажем дали е плътна.Принципно на моето 1,8 на обороти тече като ракийца,имам и 2Е и там струйката на обороти е по-плътничка.Та не знам при теб как трябва да е точно,за това я провери на 2000 оборота трябва да изпълва маркучлето като дебелина на струята и без пресекулки.
- ktamen
- Мнения: 6119
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: проблем с парното на голф 3
При добър дебит през радиаторчето минаващата вода ще се охлади само с няколко градуса и тази разлика с ръка е трудно да се усети. Входящия маркуч ще пари дори и да няма никаква циркулация.
Някъде по радиаторчето пише ли Маде ин Германи?
Някъде по радиаторчето пише ли Маде ин Германи?
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: проблем с парното на голф 3
Има разлика и тя се усеща с ръка,вярвай ми.Не се усещаше когато ми се запушиха половината тръбички.
Re: проблем с парното на голф 3
Колеги, помагайте че идва зима. И моето парно започва да прави проблеми.
Без газ и климатик съм (1.6 моно '93), но имам въздушна възглавница за пътника. Ако има нещо особено, за да не ми гръмне в лицето, моля да кажете.
Проблемът е следния - парното загрява много бавно и го има само като съм в движение. Спра ли на светофар и започва да духа студено.
До миналата седмица врътката за посоките не работеше - винаги духаше към стъклото. Сега се оправи сама чудодейно за сметка на толпото.
Без газ и климатик съм (1.6 моно '93), но имам въздушна възглавница за пътника. Ако има нещо особено, за да не ми гръмне в лицето, моля да кажете.
Проблемът е следния - парното загрява много бавно и го има само като съм в движение. Спра ли на светофар и започва да духа студено.
До миналата седмица врътката за посоките не работеше - винаги духаше към стъклото. Сега се оправи сама чудодейно за сметка на толпото.
- ktamen
- Мнения: 6119
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: проблем с парното на голф 3
За бавното загряване вероятно е виновен термостата. Запали на място и отвори капака, непрекъснато опипвай долния маркуч на радиатора, трябва да си остане леденостуден докато двигателя не достигне 80 - 90 градуса. Тези двигатели поначало си загряват бавно, не очаквай да загрее за минута.
Дунапреченчета през духалките хвърчали ли са? Ако не си оправил клапите сега е момента. предполагам, че заради тях нямаш парно.
Дунапреченчета през духалките хвърчали ли са? Ако не си оправил клапите сега е момента. предполагам, че заради тях нямаш парно.
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: проблем с парното на голф 3
Според мен е друг проблема.Или ти е паднало нивото на антифриза,или ти надува от някъде в системата.Дано да е първото.
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Нед 22 юли 2012 21:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: чепеларе
Re: проблем с парното на голф 3
Zdraveite kolegi,
blagodarq na vsi4ki koito se otzovaha.
Problema e RE6EN : smile
Problema be6e v nekadarniq maistor v serviza.
Be6e obarnal posokata na vartene na vodnata pompa.
I edin savet ot men-VNIMAVAITE KAKVI SERVIZI POSE6TAVATE!!!! i o6te vednaj blagodarq za savetite
blagodarq na vsi4ki koito se otzovaha.
Problema e RE6EN : smile
Problema be6e v nekadarniq maistor v serviza.
Be6e obarnal posokata na vartene na vodnata pompa.
I edin savet ot men-VNIMAVAITE KAKVI SERVIZI POSE6TAVATE!!!! i o6te vednaj blagodarq za savetite
- Mariqnski
- Мнения: 105
- Регистриран на: Сря 02 ное 2011 20:57
- Автомобил: VW Golf 3 GTI 16v
- Двигател: ABF 2.0 1996
- Местоположение: Balchik
- Контакти:
Re: проблем с парното на голф 3
Здравейте колеги ! И аз имам следния проблем свързан с парното на моя голф 3 . Значи парното си работи и на топло и на студено , но на топло не духа както духаше преди време ( духа си топло , а не горещо ) Забелязвам , че от решетките хвърчат някакви дунапренени боклуци . Посъветвах се с приятел , който преди месец си прави парното и ми каза, че дунапрените дето запушват клапите са се накъсали иначе на казанчето нищо му нямало. Та въпроса ми е трябва ли да свалям от до цялото табло :D леле...
- ktamen
- Мнения: 6119
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: проблем с парното на голф 3
Трябва
Клапите са едни големи ламаринени правоъгълници с доста внушителни кръгли дупки по тях. Целите са облепени с дунапрен и дунапрена запушва тези дупки. Като се изрони дунапрена въздуха си минава свободно през дупките в клапите. Трябва да ги запушиш с тиксо, ламаринки и нитове или каквото друго си прецениш. Разглобяването на половината кола е неизбежно.
Клапите са едни големи ламаринени правоъгълници с доста внушителни кръгли дупки по тях. Целите са облепени с дунапрен и дунапрена запушва тези дупки. Като се изрони дунапрена въздуха си минава свободно през дупките в клапите. Трябва да ги запушиш с тиксо, ламаринки и нитове или каквото друго си прецениш. Разглобяването на половината кола е неизбежно.
- Mariqnski
- Мнения: 105
- Регистриран на: Сря 02 ное 2011 20:57
- Автомобил: VW Golf 3 GTI 16v
- Двигател: ABF 2.0 1996
- Местоположение: Balchik
- Контакти:
Re: проблем с парното на голф 3
Благодаря колега. Мале точно посред зима ли намери да ми се случи такова нещо , не ми е за другото просто колата постоянно е в движение и не знам колко време ще ми отнеме за да я разглобя и сглобя ( и дали вообще ще успея :D )
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Съб 08 май 2010 21:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: blagoevgrad
Re: проблем с парното на голф 3
moje i bez da se razglabia tolkova mnogo
Re: проблем с парното на голф 3
Хора, благодаря много за съветите. Реших проблема по доста елементарен начин. Оказа се че при последното зареждане съм забравил да затворя резервоарчето за антифриз и вътре нямаше никой. Купих нова капачка, напълних го с антифриз и заспа.
Но мисля че колата загрява прекалено бавно. Като го напълних я запалих и работи около 5 минути. През това време стрелката за температурата не отлепи и стоеше под 70 градуса. Горната тръба на радиатора започна да става топла, но долната си стоеше студена. След 5-6 минути каране плюс 5-те минути работа на едно място все още не беше загряла. Чак след още малко се вдигна стрелката и отиде на 90. Дали е термостата?
Но мисля че колата загрява прекалено бавно. Като го напълних я запалих и работи около 5 минути. През това време стрелката за температурата не отлепи и стоеше под 70 градуса. Горната тръба на радиатора започна да става топла, но долната си стоеше студена. След 5-6 минути каране плюс 5-те минути работа на едно място все още не беше загряла. Чак след още малко се вдигна стрелката и отиде на 90. Дали е термостата?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта