Iezekil написа:Палиш колата на студено и вадиш изходящия маркуч от парното за секунди,трябва да има яка струя.После вадиш входящия.Така най-лесно се разбира проблема дали е в радиатора или преди него.Внимавай да не си умиеш очите.
Или направо си сменяй радиатора,то ясно,че е задръстен.Но пък горния тест ще ти потвърди циркулацията през него и през помпата...Това упражнение можеш да направиш за по-сигурно на угасена кола,викаш някой да държи буркан под маркуча и завърташ 2 пъти на стартер,после същото пред тръбата изходяща на радиаторчето.Дебита ако е наред трябва да е еднакъв и да го има разбира се.
Благодаря утре ще го направя.Проблема се появи след големите студове,когато най-много ми трябва парното...Днес след обяд карах доста и само горния маркуч ми е горещ ..нещо големия кръг не отваря май...термостат
ktamen написа:Да не е задръстено, пробва ли да го промиеш с маркуч от чешмата? Ако имаш газ, да не би заради изпарителя да ти стига малко вода до радиаторчето.
Имам газово,но преди не ми е правила такива магарии,а за смяна малко трудно ще стане в такова студено време и майстрорите много вземат 100-120лв за смяна ...