Golf MK3 проблем с парното
-
- Мнения: 47
- Регистриран на: Вто 04 яну 2011 9:20
- Автомобил: Vw Golf mk4 TDi
- Двигател: AJM - 2000
- Местоположение: Sofia
Re: Golf MK3 проблем с парното
Здравейте колеги. Моля ВИ за помощ. Става въпрос за Голф 3 1.9 ТДИ 110к.с (АФНмотор). Изведнъж спря да дука нито топъл нито студен въздух. Имам проблем с термостата, който утре ще сменям, но дали е от него проблема? В момента въобще не работи и врътката за сила на духане дори като е на 4та степен е все едно изключено. Много ще съм благодарен, ако дадете някакви съвети. Колата е с климатик и въздушни възглавници, ако е от значение
- ktamen
- Мнения: 6119
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Golf MK3 проблем с парното
Термостатът не може да повлияе на това дали ще духа или не в купето, явно не ти бачка вентилаторът - разгледай тази тема http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=5&t=434657
-
- Мнения: 47
- Регистриран на: Вто 04 яну 2011 9:20
- Автомобил: Vw Golf mk4 TDi
- Двигател: AJM - 2000
- Местоположение: Sofia
Re: Golf MK3 проблем с парното
Благодаря много :)
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Golf MK3 проблем с парното
Аз да питам ориентировъчно - Има ли човек около Бургас, който да се занимава с парнота, да може да свърши читава работа и разбира се, цената е един от основните фактори също. Отделно - колко време ще отнеме подобен ремонт? Да знам, като в крайна сметка се завъртя и в региона, къде и какво, да мога да се ориентирам, ако ми се удаде възможност.
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Golf MK3 проблем с парното
Моля за помощ! Разкачих двата въздуховода. Стигнах до първата клапа отпред, пред врътките. На клапата дунапренът не е паднал все още, макар и натам да отива. Има и нещо като найлон между двете страни. Топло няма. Колата е с Термотроник, но би трябвало на ръчен режим да духа топло, нали така? Колата загрява нормално и държи 90 градуса. Моля за съвети! Тръбите на радиатора за парното и двете са топли, но не и горещи.
- dontaskdontsay
- Мнения: 1382
- Регистриран на: Вто 11 май 2010 17:33
- Автомобил: Golf III 1.6 1994
- Двигател: ABU
Re: Golf MK3 проблем с парното
При положение че и двете тръби са топли а не горещи то тогава защо се захвана с клапите?
Първата клапа която виждаш е за разпределянето (къде да духа). Клапата за топло и студено е зад нея. Тя е един вид двойна и е леко крива. Трябва да облепиш и двете и части. По малката час на клапата се пада отляво и се вижда когато завъртиш врътката до крайно положение.
Първата клапа която виждаш е за разпределянето (къде да духа). Клапата за топло и студено е зад нея. Тя е един вид двойна и е леко крива. Трябва да облепиш и двете и части. По малката час на клапата се пада отляво и се вижда когато завъртиш врътката до крайно положение.
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Golf MK3 проблем с парното
Защото всички ми казват - клапи. Вътре като поставих ръка въздух идва много по-топъл, отколкото идваше в купето. Моторчето на термотроника не може да затвори клапата. Моето парно не е с жило от врътката. Отбелязало се е в пластмасата до къде е правила ход клапата, в момента не може да затвори до там. Може ли някой да помогне с това?
- megatone
- Мнения: 486
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 15:05
- Автомобил: Golf 3 1.8 ABS
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf MK3 проблем с парното
Може термотроника да не е управлявал адекватно клапата за топло-студено и затова да не си имал парно. Не че клапите ти са здрави. Виж и тази тема http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=5&t=314120
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Golf MK3 проблем с парното
Не ме разбра. Има някакъв дунапрен по клапите и още не е паднал достатъчно. От друга страна когато сложа термотроника на ръчен режим, т.е на крайно червено положение, не премества клапата до там, където се е отбелязало на пластмасата че се е местило преди. Моторчето не го мести май до крайно положение. Въздухът там е по-топъл, отколкото излизаше през отворите за купето, като всичко беше сглобено.
Искам някой, ако може, да ми каже как се ремонтира термотроник, щото не са клапи.
Приготвил съм ХАлуминиево тиксо да ремонтирам и клапите превантивно.
Искам някой, ако може, да ми каже как се ремонтира термотроник, щото не са клапи.
Приготвил съм ХАлуминиево тиксо да ремонтирам и клапите превантивно.
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Golf MK3 проблем с парното
Клапите ще ги облепям днес/утре, когато имам време. Електрическият мотор на термотроника работи. Проблемът е бил в един ограничител на хода, вложен в лостовата система. С малко по-рязко бутване напред го чух как прескочи, а при последващи проби клапата затваряше нормално и докрай. Дунапренът не е паднал, но на там отива. Мисля да го изпреваря и да го облепя превантивно. Работата стана без да се сваля таблото, а само централната конзола и жабката. Ако знаех, че е само моторчето, може би щях просто да бутна отдолу, защото там имаше достъп. Изстудувах половин зима за подобна простотия. Който има термотроник, първото нещо в купето, което да провери е моторчето.
Не видях нито една тема, където да се говори за проблем с моторчето на темотроника от подобен тип.
Не видях нито една тема, където да се говори за проблем с моторчето на темотроника от подобен тип.
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Golf MK3 проблем с парното
Всичко е ремонтирано, топло има. Действително клапите могат да се облеят, без да се сваля таблото, но е пипкаво. Двата въздуховода се свалят и се измушват от дупките на жабката. После се освобождава място.
Re: Golf MK3 проблем с парното
Благодаря за клапите. Ползвах алуминиево тиксо за клапите https://www.google.bg/search?q=%D0%B0%D ... 00&bih=509 стана супер.
- mazalo8506
- Мнения: 61
- Регистриран на: Пет 21 яну 2011 21:10
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: AGR 1998
- Местоположение: Sofia
Re: Golf MK3 проблем с парното
Здравейте, искам да попитам за маркучите към радиатора на парното. И входящият и изходящият са горещи ( при загрял двигател), а парно в колата няма! Това гарантира ли, че радиатора е ОК? По принцип преди няколко години клапите са ремонтирани (не знам как - колата е на дядото). Колата е golf МК3 1.6 ABU без АГУ. Най-важното е да ме насочите как да проверя дали радиатора загрява без да се налага да свалям таблото? Ако сваля жабката може ли от там някак да проверя дали нагрява или ...?
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Golf MK3 проблем с парното
Здрасти.Еднакво горещи маркучи са гаранция за байпасирал радиатор.Ако съответно радиаторчето топлоотдава,то изходящия маркуч ще е по-хладък от входящия.А проверка е въможна,така и така ще сменяш радиаторче...сваляш жабка,мотор,въздуховод и покрай клапата бъркаш и пипаш радиатора.
- mazalo8506
- Мнения: 61
- Регистриран на: Пет 21 яну 2011 21:10
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: AGR 1998
- Местоположение: Sofia
Re: Golf MK3 проблем с парното
Мерси колега, зарадва ме с този си отговор. Предполагах че може да се бръкне, но не бях сигурен. Аз за радиатора не съм много сигурен дали е проблемен, защото колата е имала парно на вечерта (и то зверско), а на сутринта е нямала никакво... имам някакви съмнения за разкачило се жило на клапата топло/студено, но искам да съм максимално подготвен когато започна да разглобявам. А възможна ли е смяната на радиатора без да се сваля таблото? Щото по спомен радиатора излиза нагоре и мисля, че няма как да стане без сваляне на таблото.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 50 госта