Golf MK3 проблем с парното
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: проблем с парното на голф 3
Не вярвам.
- ktamen
- Мнения: 6119
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: проблем с парното на голф 3
Аз пък вярвам!
Вероятно термостата ти е напълно изправен, трябваше да стоиш на място докато не започне да загрява и долния маркуч и тогава да погледнеш колко градуса е температурата. Може и докато караш като видиш, че наближава 80 градуса да спреш и да пипнеш долния маркуч трябва още да е напълно студен при изправен термостат.
Ако термостата ти е изправен двигателя е нормално да загрее за около 5км извънградско без включено парно. В градски условия и с включено парно ще загрява много по-бавно.
Вероятно термостата ти е напълно изправен, трябваше да стоиш на място докато не започне да загрява и долния маркуч и тогава да погледнеш колко градуса е температурата. Може и докато караш като видиш, че наближава 80 градуса да спреш и да пипнеш долния маркуч трябва още да е напълно студен при изправен термостат.
Ако термостата ти е изправен двигателя е нормално да загрее за около 5км извънградско без включено парно. В градски условия и с включено парно ще загрява много по-бавно.
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: проблем с парното на голф 3
Камене,аз не вярвам да е термостата.
Ти вярваш,но според теб е напълно изправен?Има противоречие.
Според мен човека е долял поне 2,5-3 литра антифриз.
Колата е имала доста въздух,който е пречел на показанията на датчика.Това е характерно с рязко и видимо местене на стрелката,изведнъж показва,че е загряла.По същия начин се хваща и липсващата капачка и антифриз-спираш на светофара и стрелката започва да примърдва на тласъци надолу.
Та на първо каране колицата се е обезвъздушавала.Ако има проблем с термостата то нямаше да стигне 90 градуса.
Друг е въпроса,че моята кола за 5 км. извънградско вдига 70гр в това време.Градско за същото разстояние ще е на 90.
Ти вярваш,но според теб е напълно изправен?Има противоречие.
Според мен човека е долял поне 2,5-3 литра антифриз.
Колата е имала доста въздух,който е пречел на показанията на датчика.Това е характерно с рязко и видимо местене на стрелката,изведнъж показва,че е загряла.По същия начин се хваща и липсващата капачка и антифриз-спираш на светофара и стрелката започва да примърдва на тласъци надолу.
Та на първо каране колицата се е обезвъздушавала.Ако има проблем с термостата то нямаше да стигне 90 градуса.
Друг е въпроса,че моята кола за 5 км. извънградско вдига 70гр в това време.Градско за същото разстояние ще е на 90.
- ktamen
- Мнения: 6119
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: проблем с парното на голф 3
Iezekil написа:аз не вярвам да е термостата.
Трябваше да напишеш в какво не вярваш в предишния си пост
Аз писах, че вярвам, но и аз не съм уточнил в какво точно вярвам
Дано колегата не се обърка от вярващите и неверниците
Re: проблем с парното на голф 3
мога ли да сваля клапите без да разглабям цялото табло колата е г3 с климатик
Re: проблем с парното на голф 3
Здравейте имам проблем с парното на голф 3 1.8 АБС мотор.Колата загрява на място до 90градуса и перката се включва,но парното духа почти студено.Къде да търся проблема...
- Daniel Kuntov
- Мнения: 820
- Регистриран на: Пон 05 мар 2012 18:29
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: GTI 2.0 8V AGG
Re: проблем с парното на голф 3
Клапи колега,да не им е изпадал дунапрена,свали таблото и провери.Другия вариант е радиатор на парното ,виж дали пасажерската стелка не е мокра.Термостата също е вариянт .
- dontaskdontsay
- Мнения: 1382
- Регистриран на: Вто 11 май 2010 17:33
- Автомобил: Golf III 1.6 1994
- Двигател: ABU
Re: проблем с парното на голф 3
subofer написа:мога ли да сваля клапите без да разглабям цялото табло колата е г3 с климатик
Не можеш да ги свалиш но можеш да ги облепиш (малко е незгодия но е възможно)
Това за голф 3 без климатик но ми казаха че и с климатик пак ставало.
Re: проблем с парното на голф 3
Daniel Kuntov написа:Клапи колега,да не им е изпадал дунапрена,свали таблото и провери.Другия вариант е радиатор на парното ,виж дали пасажерската стелка не е мокра.Термостата също е вариянт .
Дунапрен няма всичко е с тиксо там мин. година смених и радиаторчето.Има вода на предната и задната седалка,но не е антифриз(едвали има толкова в колата)водата е около 2 пръста и мисля че влиза от предния капак.Скоро смених и въздушния филтър...
- ktamen
- Мнения: 6119
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: проблем с парното на голф 3
99%, че проблема ти е в новото радиаторче, смени го още веднъж този път със старо и оригинално. 1%, че клапите ти са се разлепили или нещо не се движат както трябва.
Re: проблем с парното на голф 3
Снощи проверих маркучите към радиаторчето,входящия е леко топъл,а изходящия почти студен.Явно водата не циркулира както трябва.
- ktamen
- Мнения: 6119
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: проблем с парното на голф 3
Да не е задръстено, пробва ли да го промиеш с маркуч от чешмата? Ако имаш газ, да не би заради изпарителя да ти стига малко вода до радиаторчето.
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: проблем с парното на голф 3
Палиш колата на студено и вадиш изходящия маркуч от парното за секунди,трябва да има яка струя.После вадиш входящия.Така най-лесно се разбира проблема дали е в радиатора или преди него.Внимавай да не си умиеш очите.
Или направо си сменяй радиатора,то ясно,че е задръстен.Но пък горния тест ще ти потвърди циркулацията през него и през помпата...Това упражнение можеш да направиш за по-сигурно на угасена кола,викаш някой да държи буркан под маркуча и завърташ 2 пъти на стартер,после същото пред тръбата изходяща на радиаторчето.Дебита ако е наред трябва да е еднакъв и да го има разбира се.
Или направо си сменяй радиатора,то ясно,че е задръстен.Но пък горния тест ще ти потвърди циркулацията през него и през помпата...Това упражнение можеш да направиш за по-сигурно на угасена кола,викаш някой да държи буркан под маркуча и завърташ 2 пъти на стартер,после същото пред тръбата изходяща на радиаторчето.Дебита ако е наред трябва да е еднакъв и да го има разбира се.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 89 госта