Здравейте! Значи колата е Голф 3 1.8ми ADZ. Колата има газ. Проблемът е следния: Понякога колата не иска да запали. Имам в предвит следното:
сутрин отивам с нея на работа и вси1ко е наред. Става време да си тръгвам и изненада, колата не иска да запали. Не пали нито на газ нито на бензин. Стартера върти, ток стига поне до лулите на свещите (нямах ключ за свещи, а разбрах че стига ток понеже удряше здраво като доближавак лулите до двигателя). Вече бях решил да я зарязвам там и реших пак даопитам да я запаля. Този път като въртях на стартера помпах и газта...колата запали но запали на 3 цилиндъра и пуснех ли газта гаснеше. Отидох и понатиснах свещите и капачката и пробвах пак и тя си запали съвсем нормално.
Реших че има някакъв проблем по кабелите и смених кабели, капачка и палец. Свещите (Шампион) са на 4000км, така че тях не съм сменял. Всичко добре, обаче след 4 дена колата направила същия номер и на баща ми, като се опитвал сутрин да отиде на работа с нея.
Проблемът е че и да ида на майтор няма какво да помогне, понеже колата върви нормално (не прекъсва, не забива нос). Насочиха ме към датчик на Хол (купил съм такъв), но не знам дали е в него причината....
Изчел съм всички теми за датчика на Хол и за непаленето, но такъв проблем като моя не видях....
Моля помогнете!
Благодаря предварително на отзовалите се!
Голф 3 понякога не иска да запали
sasheeto написа:90% датчик на хол останалите 10% са бубина,комутатор,компютър или някой кабел не прави контакт.
ОК, така и така съм го купил, ще го сменя, но като четох темите из форума при всички, които са сменяли датчик на Хол колата им е гаснела или по време на път или като освободят от скорост. При мен такова нещо не се случва. Колата си върви нормално, пали от първия път, но като реши не та не....и то в най-неподходящия момент
- K22
- Мнения: 1978
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
- Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
- Двигател: 2200 Д 2005
- Местоположение: Плевен
Подобен проблем и при мен. След като ми монтираха новата аларма веднъж преди 3 седмици и вчера сутринта колата се прави на умряла.Десетина минути въртя все едно че нямам ток , или бензин.Тъкмо реша да набирам майстор и тя си пали -ни лук яла ни лук мирисала.
Сутринта отидох при алармаджията да ми изключи блокирането на запалването, ( сряза една жица на алармата) и между временно откри някакъв не добре вкаран куплунг в таблото. Остава да видя какъв ще бъде ефекта
Сутринта отидох при алармаджията да ми изключи блокирането на запалването, ( сряза една жица на алармата) и между временно откри някакъв не добре вкаран куплунг в таблото. Остава да видя какъв ще бъде ефекта
Помпата си работи, освен това колата има и газ, така че дори и да е във помпата проблема би трябвало да запали на газ. Както казах и по горе взел съм датчик на Хол, но оюе не съм го сменил. В момента колата си пали и върви все едно нищо не е било. Смятам да позчакам докато откаже за да знам вече какво да правя. Не за друго ами понеже доколкото разбрах тоя датчик май няма да мога да го сменя сам.....трябва май в сервиз да влиза колата. Рових се из форума, но не намерих някакви ръководства или снимков матерял за това как се сменя, така че за сега я изчаквам.
Благодяря на всички, които се влючиха и взеха отношение. Наистина съм трогнат и още веднъж ви благодаря!
Благодяря на всички, които се влючиха и взеха отношение. Наистина съм трогнат и още веднъж ви благодаря!
- K22
- Мнения: 1978
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
- Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
- Двигател: 2200 Д 2005
- Местоположение: Плевен
Железни коли са ФВ!
Цялата работа била в едно реле за 3 лева, дето включва и изключва инжекциона при автоматично прехвърляне бензин/газ.
Когато остане колата на вън ,релето явно нещо се навлажнявало и колата умираше,а като свързах кабелчето, което то прекъсва ,колата запали безпогрешно.
Така че не пълнете майсторите с пари ,а проверете за по елементарни повреди!
Цялата работа била в едно реле за 3 лева, дето включва и изключва инжекциона при автоматично прехвърляне бензин/газ.
Когато остане колата на вън ,релето явно нещо се навлажнявало и колата умираше,а като свързах кабелчето, което то прекъсва ,колата запали безпогрешно.
Така че не пълнете майсторите с пари ,а проверете за по елементарни повреди!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: BobbyTarantino, loopci и 348 госта