Голф 3 понякога не иска да запали

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Voxter
Мнения: 22
Регистриран на: Пон 02 окт 2006 17:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Голф 3 понякога не иска да запали

Мнениеот Voxter » Сря 15 окт 2008 15:02


Здравейте! Значи колата е Голф 3 1.8ми ADZ. Колата има газ. Проблемът е следния: Понякога колата не иска да запали. Имам в предвит следното:
сутрин отивам с нея на работа и вси1ко е наред. Става време да си тръгвам и изненада, колата не иска да запали. Не пали нито на газ нито на бензин. Стартера върти, ток стига поне до лулите на свещите (нямах ключ за свещи, а разбрах че стига ток понеже удряше здраво като доближавак лулите до двигателя). Вече бях решил да я зарязвам там и реших пак даопитам да я запаля. Този път като въртях на стартера помпах и газта...колата запали но запали на 3 цилиндъра и пуснех ли газта гаснеше. Отидох и понатиснах свещите и капачката и пробвах пак и тя си запали съвсем нормално.
Реших че има някакъв проблем по кабелите и смених кабели, капачка и палец. Свещите (Шампион) са на 4000км, така че тях не съм сменял. Всичко добре, обаче след 4 дена колата направила същия номер и на баща ми, като се опитвал сутрин да отиде на работа с нея.
Проблемът е че и да ида на майтор няма какво да помогне, понеже колата върви нормално (не прекъсва, не забива нос). Насочиха ме към датчик на Хол (купил съм такъв), но не знам дали е в него причината....
Изчел съм всички теми за датчика на Хол и за непаленето, но такъв проблем като моя не видях....
Моля помогнете!
Благодаря предварително на отзовалите се!




mg design
Мнения: 93
Регистриран на: Пет 09 май 2008 20:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот mg design » Сря 15 окт 2008 21:51


Колега,провери все пак и свещите,нищо че са нови.


sasheeto
Мнения: 40
Регистриран на: Пон 06 ное 2006 9:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sasheeto » Чет 16 окт 2008 9:14


90% датчик на хол останалите 10% са бубина,комутатор,компютър или някой кабел не прави контакт.


Voxter
Мнения: 22
Регистриран на: Пон 02 окт 2006 17:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Voxter » Чет 16 окт 2008 12:23


sasheeto написа:90% датчик на хол останалите 10% са бубина,комутатор,компютър или някой кабел не прави контакт.

ОК, така и така съм го купил, ще го сменя, но като четох темите из форума при всички, които са сменяли датчик на Хол колата им е гаснела или по време на път или като освободят от скорост. При мен такова нещо не се случва. Колата си върви нормално, пали от първия път, но като реши не та не....и то в най-неподходящия момент :(


Потребителски аватар
Bob.Baev
Мнения: 1150
Регистриран на: Чет 23 фев 2006 18:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bob.Baev » Чет 16 окт 2008 14:04


На мен почна да ми гасне по време на път, но и след кратък престой пак не палеше. Тоест правеше го съвсем избирателно, без никаква логика. Докато на един светофар угасна докато спирах и съвсем умря.
Смени го, за да не те изостави в най-неподходящия момент!


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Чет 16 окт 2008 16:34


Абе ти се приготви да ти изпищи и комутатора(особено ако на празен ход изведнъж ти падат за кратко оборотите)....


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Сря 29 окт 2008 12:07


Подобен проблем и при мен. След като ми монтираха новата аларма веднъж преди 3 седмици и вчера сутринта колата се прави на умряла.Десетина минути въртя все едно че нямам ток , или бензин.Тъкмо реша да набирам майстор и тя си пали -ни лук яла ни лук мирисала.
Сутринта отидох при алармаджията да ми изключи блокирането на запалването, ( сряза една жица на алармата) и между временно откри някакъв не добре вкаран куплунг в таблото. Остава да видя какъв ще бъде ефекта :)


Потребителски аватар
Ясер
Мнения: 184
Регистриран на: Нед 16 дек 2007 16:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Ясер » Сря 29 окт 2008 16:16


Не съм много сигурен, но ако е от датчика на хол дали ще прави искра?
Като дадеш на контакт чуваш ли помпата да подкачва?

И още нещо много важно, като почнеш да вътриш на стартер, чуваш ли я пак да започва да работи?


Voxter
Мнения: 22
Регистриран на: Пон 02 окт 2006 17:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Voxter » Съб 01 ное 2008 21:13


Помпата си работи, освен това колата има и газ, така че дори и да е във помпата проблема би трябвало да запали на газ. Както казах и по горе взел съм датчик на Хол, но оюе не съм го сменил. В момента колата си пали и върви все едно нищо не е било. Смятам да позчакам докато откаже за да знам вече какво да правя. Не за друго ами понеже доколкото разбрах тоя датчик май няма да мога да го сменя сам.....трябва май в сервиз да влиза колата. Рових се из форума, но не намерих някакви ръководства или снимков матерял за това как се сменя, така че за сега я изчаквам.
Благодяря на всички, които се влючиха и взеха отношение. Наистина съм трогнат и още веднъж ви благодаря!


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19560
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Sharan 7M
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Съб 01 ное 2008 22:17


K22 написа:Сутринта отидох при алармаджията да ми изключи блокирането на запалването,...

И на мен ми мирише на имобилайзерче...
На VAG-COM трябва да може да се види дали е записало грешка.

Кала, ти да не се изгуби из сградата на Епопеята, човеко?!? :lol:
Чакам да ме поканиш на зелева салата ;)


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Чет 08 яну 2009 16:42


Железни коли са ФВ!
Цялата работа била в едно реле за 3 лева, дето включва и изключва инжекциона при автоматично прехвърляне бензин/газ.
Когато остане колата на вън ,релето явно нещо се навлажнявало и колата умираше,а като свързах кабелчето, което то прекъсва ,колата запали безпогрешно.
Така че не пълнете майсторите с пари ,а проверете за по елементарни повреди!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: BobbyTarantino, loopci и 348 госта