Golf MK4 1.8 20V без турбо - Мнения?

Volkswagen или Audi, Golf или Passat, Bentley или Bugatti - това е мястото да питате, да споделите и да разберете
Потребителски аватар
kikogsxr
Мнения: 286
Регистриран на: Чет 13 яну 2011 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pernik

Re: Мнения за golf 4 1.8 20v без турбо

Мнениеот kikogsxr » Пон 05 мар 2012 16:28


Единственото, в което никой не може да ме убеди е че има по - евтин вариант в дългосрочен план от бензинова кола на газ.
:да:

Вземай бензин и не му мисли(аз съм с AGZ и никой не може да ме убеди, че зимата на -30C не е кеф да влезнеш в колата, да завъртиш и бръм да запалиш, а не като завъртиш :bishop дали или)




Потребителски аватар
StS
Мнения: 2394
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
Автомобил: Golf VI
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Мнения за golf 4 1.8 20v без турбо

Мнениеот StS » Пон 05 мар 2012 18:28


kikogsxr написа:Единственото, в което никой не може да ме убеди е че има по - евтин вариант в дългосрочен план от бензинова кола на газ.
:да:

Вземай бензин и не му мисли(аз съм с AGZ и никой не може да ме убеди, че зимата на -30C не е кеф да влезнеш в колата, да завъртиш и бръм да запалиш, а не като завъртиш :bishop дали или)
б



Много се смях на темата "Пали ли Ви колата !?" или на "-10 Не ще да пали!?" и секви такива , а иначе са мноо аванта, зимата градско лапа 10/100 баси иконоомииката..
Не мога да си представа колата да не запали...!? Поне до сега 10г не се е случвало..

Се едно да си земеш за зимата - BMW Дизел... :063: :063: :063:


Потребителски аватар
niki1_j
Мнения: 671
Регистриран на: Нед 12 юли 2009 21:22
Автомобил: Golf MK IV
Двигател: ASZ
Местоположение: Sliven
Контакти:

Re: Мнения за golf 4 1.8 20v без турбо

Мнениеот niki1_j » Пон 05 мар 2012 22:26


Rabbit_TDI написа:
pe6kata написа:................

+1 и от мен ,пък нека да не е по темата.Някога и аз се бях юрнал да вземам кола с такъв мотор четейки данните само по каталог - добре че не направих тази грешка.

niki1_j написа:Но последно, което мога да кажа за 1.8 атмосферката е че е скучен. Много ТДИ-та вече плакаха

Всеки има право да се самозаблуждава ,че ускорението на светофар е единственото интересно нещо в една кола :lol:


Всеки сам си преценя колега ... нека темата да не се превръща във вечния безсмислен спор бензин или дизел. Кой каквото му допда това кара (също и се съобразява с бюджета, който има в джоба). Тук питането е много по - различно и нямам никакво намерение да изпадам в полемики. Само се замисли какво има повече дизеловия голф от бензиновия с еднаква степен ан онуридване ;)

Peace heavy metal zork


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Мнения за golf 4 1.8 20v без турбо

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 06 мар 2012 1:12


niki1_j написа: Само се замисли какво има повече дизеловия голф от бензиновия с еднаква степен ан онуридване ;)

Тука ме хвърли в тъча с тоя въпрос :shock
Иначе темата за дизела ти си я зачекна и то доста неподготвено :lol: .Ако погледнеш в гаража ми ще видиш че карам бензин ( макар че съжалявам за тази си постъпка :lol: ).


foxyto
Мнения: 24
Регистриран на: Пет 30 дек 2011 23:05
Автомобил: Audi A4 B7 TFSI
Двигател: BGB
Местоположение: Sofia

Re: Мнения за golf 4 1.8 20v без турбо

Мнениеот foxyto » Вто 06 мар 2012 15:18


За това е направен раздел специално за печки така, че незнам закво стоят разни хора в разделите за бензин и предлагат този тип автомобили независимо дали заглавието няма точно ограничение в двигателя.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Мнения за golf 4 1.8 20v без турбо

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 06 мар 2012 15:35


Разделът се казва "Технически Форум за Golf" :screwy и карам кола на бензин :065:


Потребителски аватар
dakine
Мнения: 22
Регистриран на: Пон 13 дек 2010 9:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: Мнения за golf 4 1.8 20v без турбо

Мнениеот dakine » Вто 06 мар 2012 15:41


Нали целта е да насочим правилно колегата.И не се спряхте да лалате глупости.
Със здрави подгревни свещи и добър акумулатор,дизелите нямат проблеми по нашите географски ширини.Да не е всеки ден -15.И на такива температури нима не замръзват изпарителите.На -15 един ГИ нима не го караш 3-4 кил. сутрин докато ти зацепи газта.

А това дали газта е изгодна в дългосрочен план зависи изцяло от това колко километраж въртиш.Ако въртиш по 5 к .км на година по хубаво си го карай на бензин.А въртиш ли над 50 к км. задължително ти трябва дизел.

Не ме разбирайте грешно,аз също карам на чесън,ама не можеш да кажеш на бялото черно.


Потребителски аватар
vaiper 1
Неграмотен
Мнения: 1244
Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
Автомобил: Pasat
Двигател:
Местоположение: Сливен

Re: Мнения за golf 4 1.8 20v без турбо

Мнениеот vaiper 1 » Вто 06 мар 2012 15:47


1,8 без турбо мен лично неме кефи,за газ става хм но или аз карах скапан такъв за извесно време но под 15 газ неми гореще,ако имащ пари за гориво 1,8 150 коня е наи добре според мен но гледаи много преди даго вземещ :beer


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Мнения за golf 4 1.8 20v без турбо

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 06 мар 2012 15:48


dakine написа:Със здрави подгревни свещи и добър акумулатор,дизелите нямат проблеми по нашите географски ширини.

Ако мотора е с директно впръскване (ТДИ ,комън рейл.....) пали и без подгревни свеищи и със смотан акомулатор.При мен със 6 изгорели свещи и 8 годишен акомулатор палеше на -15.Въпросното БМВ дизел дето някои го изръси не пали във варианта си ТДС(трагичен мотор като цяло scare ) защото е предкамерно.Пални комън-рейлите им след 2000 да видиш как не могат да палят на студено :lol:

dakine написа:Ако въртиш по 5 к .км на година по хубаво си го карай на бензин.

Аз въртя по 12-13 к километра годишно и пак не ми излиза сметката да слагам газов инжекцион защото при мен е към 1500 пари.


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Мнения за golf 4 1.8 20v без турбо

Мнениеот pe6kata » Вто 06 мар 2012 15:50


dakine написа:А това дали газта е изгодна в дългосрочен план зависи изцяло от това колко километраж въртиш.Ако въртиш по 5 к .км на година по хубаво си го карай на бензин.А въртиш ли над 50 к км. задължително ти трябва дизел


Ако въртиш над 50к. хич няма да ти е до дизел, ще търсиш алтернативни на бензина горива. При тая цена на дизела си е жив мазохизъм, ако зареждаш на бензиностанция.


Потребителски аватар
kgdim
Мнения: 401
Регистриран на: Сря 10 дек 2008 21:29
Автомобил: MK4 Black ...
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Мнения за golf 4 1.8 20v без турбо

Мнениеот kgdim » Вто 06 мар 2012 16:36


Аз имам А3 с въпросния двигател като цяло е здрав мотор не е от най пъргавите и то никак даже за разход на гориво си понагорява особенно градско зимата е стигала 13-14 на 100 :screwy :screwy извън градско 7,5-8 на 100 а като подръжка не е скъп.


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Мнения за golf 4 1.8 20v без турбо

Мнениеот pe6kata » Вто 06 мар 2012 17:20


kgdim написа:..като подръжка не е скъп.


спрямо???


ttony
Мнения: 167
Регистриран на: Пет 16 дек 2005 21:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Мнения за golf 4 1.8 20v без турбо

Мнениеот ttony » Вто 06 мар 2012 17:22


pe6kata написа:конструктивно усложнен, крайно неремонтно удобен, лишен от всякаква инжинерна мисъл в това отношение ....
Единствено е оправдано, ако мотора е турбо и то не щото е с 25 коня отгоре, а защото малко коли могат да му се опрат в еластичност

сложили ли му 5 клапана и какво от това, нещо революционно ли има- много върви или малко гори!?

този мотор за да върви (а той не върви за конете си, един архаичен ПЛ, щото е пак 1.8 и същите коне върви много повече) иска обороти, въобще не е еластичен. А това е важното за един ежедневен автомобил. Откъм еластичност е даже несъпоставим с 2.0 8в.


Хубаво е човек, да прочете едно отрезвяващо мнение. 5-те клапана са нищо повече от реклама на ФВ - голяма, сложна и тежка глава. Смисъл от нея има при турбо моторите - 1.8Т и 2.7Т и евентуални при тези в VVT. Специално за градско каране 2.0/8в е доста по-приятен.
Разликата между 1.8 и 1.8Т е една турбина и запалването. За "счетоводителите" - запалването на 1.8 струва колкото турбинката. Останалите елементи по мотора са еднакви.
Но 1.8Т идва обикновено с повече екстри, по-добри спирачки, по-добро окачване. При еднакъв стил на каране 1.8 трябва да е по-износен. Когато са на много години, много километри и сменили няколко собственика вероятността 1.8Т да е занемарен е по-голяма. По-чувствителен е към качеството на маслото и филтрите.


Потребителски аватар
StS
Мнения: 2394
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
Автомобил: Golf VI
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Мнения за golf 4 1.8 20v без турбо

Мнениеот StS » Вто 06 мар 2012 18:04


AGN -а има VVT :arrow:


Потребителски аватар
niki1_j
Мнения: 671
Регистриран на: Нед 12 юли 2009 21:22
Автомобил: Golf MK IV
Двигател: ASZ
Местоположение: Sliven
Контакти:

Re: Мнения за golf 4 1.8 20v без турбо

Мнениеот niki1_j » Вто 06 мар 2012 22:42


Като заговорихме за подръжка ето ви малко информация кое и колко струва:

Пълно преоборудване на ангренажен ремък - 240 лв. от към части (без компромиц към марки - geits, inna ...)
Пистов ремък + ролка - 60лв.
Свещи NGK - 11лв. за брой - общо 44 лв.
Кабели Beru - 160 лв.


Нека някой спец да ме подсети кое точно му е скъпото за подръжка. За Голф говорим нали?



Върни се в “Избор и покупка на автомобил”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 194 госта