Единственото, в което никой не може да ме убеди е че има по - евтин вариант в дългосрочен план от бензинова кола на газ.
Вземай бензин и не му мисли(аз съм с AGZ и никой не може да ме убеди, че зимата на -30C не е кеф да влезнеш в колата, да завъртиш и бръм да запалиш, а не като завъртиш дали или)
Golf MK4 1.8 20V без турбо - Мнения?
- StS
- Мнения: 2394
- Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
- Автомобил: Golf VI
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Мнения за golf 4 1.8 20v без турбо
бkikogsxr написа:Единственото, в което никой не може да ме убеди е че има по - евтин вариант в дългосрочен план от бензинова кола на газ.
Вземай бензин и не му мисли(аз съм с AGZ и никой не може да ме убеди, че зимата на -30C не е кеф да влезнеш в колата, да завъртиш и бръм да запалиш, а не като завъртиш дали или)
Много се смях на темата "Пали ли Ви колата !?" или на "-10 Не ще да пали!?" и секви такива , а иначе са мноо аванта, зимата градско лапа 10/100 баси иконоомииката..
Не мога да си представа колата да не запали...!? Поне до сега 10г не се е случвало..
Се едно да си земеш за зимата - BMW Дизел...
- niki1_j
- Мнения: 671
- Регистриран на: Нед 12 юли 2009 21:22
- Автомобил: Golf MK IV
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Sliven
- Контакти:
Re: Мнения за golf 4 1.8 20v без турбо
Rabbit_TDI написа:pe6kata написа:................
+1 и от мен ,пък нека да не е по темата.Някога и аз се бях юрнал да вземам кола с такъв мотор четейки данните само по каталог - добре че не направих тази грешка.niki1_j написа:Но последно, което мога да кажа за 1.8 атмосферката е че е скучен. Много ТДИ-та вече плакаха
Всеки има право да се самозаблуждава ,че ускорението на светофар е единственото интересно нещо в една кола
Всеки сам си преценя колега ... нека темата да не се превръща във вечния безсмислен спор бензин или дизел. Кой каквото му допда това кара (също и се съобразява с бюджета, който има в джоба). Тук питането е много по - различно и нямам никакво намерение да изпадам в полемики. Само се замисли какво има повече дизеловия голф от бензиновия с еднаква степен ан онуридване
Peace
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Мнения за golf 4 1.8 20v без турбо
niki1_j написа: Само се замисли какво има повече дизеловия голф от бензиновия с еднаква степен ан онуридване
Тука ме хвърли в тъча с тоя въпрос
Иначе темата за дизела ти си я зачекна и то доста неподготвено .Ако погледнеш в гаража ми ще видиш че карам бензин ( макар че съжалявам за тази си постъпка ).
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: Пет 30 дек 2011 23:05
- Автомобил: Audi A4 B7 TFSI
- Двигател: BGB
- Местоположение: Sofia
Re: Мнения за golf 4 1.8 20v без турбо
За това е направен раздел специално за печки така, че незнам закво стоят разни хора в разделите за бензин и предлагат този тип автомобили независимо дали заглавието няма точно ограничение в двигателя.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Мнения за golf 4 1.8 20v без турбо
Разделът се казва "Технически Форум за Golf" и карам кола на бензин
Re: Мнения за golf 4 1.8 20v без турбо
Нали целта е да насочим правилно колегата.И не се спряхте да лалате глупости.
Със здрави подгревни свещи и добър акумулатор,дизелите нямат проблеми по нашите географски ширини.Да не е всеки ден -15.И на такива температури нима не замръзват изпарителите.На -15 един ГИ нима не го караш 3-4 кил. сутрин докато ти зацепи газта.
А това дали газта е изгодна в дългосрочен план зависи изцяло от това колко километраж въртиш.Ако въртиш по 5 к .км на година по хубаво си го карай на бензин.А въртиш ли над 50 к км. задължително ти трябва дизел.
Не ме разбирайте грешно,аз също карам на чесън,ама не можеш да кажеш на бялото черно.
Със здрави подгревни свещи и добър акумулатор,дизелите нямат проблеми по нашите географски ширини.Да не е всеки ден -15.И на такива температури нима не замръзват изпарителите.На -15 един ГИ нима не го караш 3-4 кил. сутрин докато ти зацепи газта.
А това дали газта е изгодна в дългосрочен план зависи изцяло от това колко километраж въртиш.Ако въртиш по 5 к .км на година по хубаво си го карай на бензин.А въртиш ли над 50 к км. задължително ти трябва дизел.
Не ме разбирайте грешно,аз също карам на чесън,ама не можеш да кажеш на бялото черно.
- vaiper 1
- Неграмотен
- Мнения: 1244
- Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
- Автомобил: Pasat
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: Мнения за golf 4 1.8 20v без турбо
1,8 без турбо мен лично неме кефи,за газ става хм но или аз карах скапан такъв за извесно време но под 15 газ неми гореще,ако имащ пари за гориво 1,8 150 коня е наи добре според мен но гледаи много преди даго вземещ
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Мнения за golf 4 1.8 20v без турбо
dakine написа:Със здрави подгревни свещи и добър акумулатор,дизелите нямат проблеми по нашите географски ширини.
Ако мотора е с директно впръскване (ТДИ ,комън рейл.....) пали и без подгревни свеищи и със смотан акомулатор.При мен със 6 изгорели свещи и 8 годишен акомулатор палеше на -15.Въпросното БМВ дизел дето някои го изръси не пали във варианта си ТДС(трагичен мотор като цяло ) защото е предкамерно.Пални комън-рейлите им след 2000 да видиш как не могат да палят на студено
dakine написа:Ако въртиш по 5 к .км на година по хубаво си го карай на бензин.
Аз въртя по 12-13 к километра годишно и пак не ми излиза сметката да слагам газов инжекцион защото при мен е към 1500 пари.
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Мнения за golf 4 1.8 20v без турбо
dakine написа:А това дали газта е изгодна в дългосрочен план зависи изцяло от това колко километраж въртиш.Ако въртиш по 5 к .км на година по хубаво си го карай на бензин.А въртиш ли над 50 к км. задължително ти трябва дизел
Ако въртиш над 50к. хич няма да ти е до дизел, ще търсиш алтернативни на бензина горива. При тая цена на дизела си е жив мазохизъм, ако зареждаш на бензиностанция.
- kgdim
- Мнения: 401
- Регистриран на: Сря 10 дек 2008 21:29
- Автомобил: MK4 Black ...
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Мнения за golf 4 1.8 20v без турбо
Аз имам А3 с въпросния двигател като цяло е здрав мотор не е от най пъргавите и то никак даже за разход на гориво си понагорява особенно градско зимата е стигала 13-14 на 100 извън градско 7,5-8 на 100 а като подръжка не е скъп.
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Мнения за golf 4 1.8 20v без турбо
kgdim написа:..като подръжка не е скъп.
спрямо???
-
- Мнения: 167
- Регистриран на: Пет 16 дек 2005 21:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Мнения за golf 4 1.8 20v без турбо
pe6kata написа:конструктивно усложнен, крайно неремонтно удобен, лишен от всякаква инжинерна мисъл в това отношение ....
Единствено е оправдано, ако мотора е турбо и то не щото е с 25 коня отгоре, а защото малко коли могат да му се опрат в еластичност
сложили ли му 5 клапана и какво от това, нещо революционно ли има- много върви или малко гори!?
този мотор за да върви (а той не върви за конете си, един архаичен ПЛ, щото е пак 1.8 и същите коне върви много повече) иска обороти, въобще не е еластичен. А това е важното за един ежедневен автомобил. Откъм еластичност е даже несъпоставим с 2.0 8в.
Хубаво е човек, да прочете едно отрезвяващо мнение. 5-те клапана са нищо повече от реклама на ФВ - голяма, сложна и тежка глава. Смисъл от нея има при турбо моторите - 1.8Т и 2.7Т и евентуални при тези в VVT. Специално за градско каране 2.0/8в е доста по-приятен.
Разликата между 1.8 и 1.8Т е една турбина и запалването. За "счетоводителите" - запалването на 1.8 струва колкото турбинката. Останалите елементи по мотора са еднакви.
Но 1.8Т идва обикновено с повече екстри, по-добри спирачки, по-добро окачване. При еднакъв стил на каране 1.8 трябва да е по-износен. Когато са на много години, много километри и сменили няколко собственика вероятността 1.8Т да е занемарен е по-голяма. По-чувствителен е към качеството на маслото и филтрите.
- StS
- Мнения: 2394
- Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
- Автомобил: Golf VI
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Мнения за golf 4 1.8 20v без турбо
AGN -а има VVT
- niki1_j
- Мнения: 671
- Регистриран на: Нед 12 юли 2009 21:22
- Автомобил: Golf MK IV
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Sliven
- Контакти:
Re: Мнения за golf 4 1.8 20v без турбо
Като заговорихме за подръжка ето ви малко информация кое и колко струва:
Пълно преоборудване на ангренажен ремък - 240 лв. от към части (без компромиц към марки - geits, inna ...)
Пистов ремък + ролка - 60лв.
Свещи NGK - 11лв. за брой - общо 44 лв.
Кабели Beru - 160 лв.
Нека някой спец да ме подсети кое точно му е скъпото за подръжка. За Голф говорим нали?
Пълно преоборудване на ангренажен ремък - 240 лв. от към части (без компромиц към марки - geits, inna ...)
Пистов ремък + ролка - 60лв.
Свещи NGK - 11лв. за брой - общо 44 лв.
Кабели Beru - 160 лв.
Нека някой спец да ме подсети кое точно му е скъпото за подръжка. За Голф говорим нали?
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 194 госта