Кога загрява голф 3

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пон 27 фев 2006 18:44


Maks написа:От известно време наблюдавам че ми се вдигна разхода,сега е 8,2-8,5/100 но и температурата ми е 80 градуса и повече не иска да вдигне.Когато колата работеше на почти 90 градуса разхода беше 7-7,5/100.Тези дни ще си сменя термостата и ще пиша дали се върна стария разход.

Как не те беше срам да я изровиш тази тема...




Потребителски аватар
maks
Мнения: 2228
Регистриран на: Чет 03 фев 2005 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maks » Пон 27 фев 2006 19:43


Срам мее ноо...търпя.Слагай газова и не се ослушвай,после ще караш за жълти стинки :wink:


bafmaamy
Мнения: 5
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 0:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот bafmaamy » Пет 02 фев 2007 16:42


Здравейте колеги! Аз и аз съм нов във форума и досега четох за проблемите с термостатите. На повечете им отваря мн рано на 70 80 или стои постоянно отворен, а при мене е обратното отваря чак на 98 град, но никога не е минавала 100 градуса. Имах съмнения че таблото или датчика за температурата не са наред но когато си карам извън градско си поддържа 90 градуса перфектно. Вътре става баня точно 5 10 минути след запалване.

Преди малко проверих кога се включва перката:
* Оставих я да загрее около 30 мин като следях топлината на двата маркуча към радиатора
* Горният се стопли по бързо от долния, и когато и двата взеха да парят не кой знае колко много, проследих температурата и забелязах че на 98 отчетено по таблото се включи перката

Дали проблема е в степените на перката смисъл да не работи първа и как да я проверя таз перка.

Голфът е 3 - 1.4 92година и е шлайфана главата на двигателя от предния тип дето е карал голфа.

И още един въпрос - съществуват ли термостати които отварят на различни градуси или всичките трябва да са на 82?
Благодаря ви предварително!


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5449
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Пет 02 фев 2007 20:27


bafmaamy написа:
И още един въпрос - съществуват ли термостати които отварят на различни градуси или всичките трябва да са на 82?
Благодаря ви предварително!

Съществуват :idea:
За твоя Голф го дават по каталог на 84,а и моя като го свалих(оргиналния) пишеше същото :wink:


Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Мнениеот IvoG » Пет 02 фев 2007 20:49


Първо се увери в истинноста на уреда на таблото защото има много случаи и при мен е така че има разминаване около 5-7 градуса в показанията.


bafmaamy
Мнения: 5
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 0:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот bafmaamy » Нед 04 фев 2007 12:23


Да мерси, най-вероятно за лятото ще трябва да се смени с някой който отваря по-рано. Мисля че таблото е ОК поддържа си ги тия 90 градуса без някой път :beat_butt2


Popeye16
Мнения: 11
Регистриран на: Чет 04 май 2006 15:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Popeye16 » Пон 12 фев 2007 12:46


Преди три дни смених термостата.BEHR от Ауто+.Градско вдигна до 90.След това ходих до Боровец,а на другия ден до Пловдив и не ще и да загрее повече от 75 градуса.Сутринта като отивах на работа загря до към 85 и изведнъж падна пак към 70-75.Какъв е проблема?Писна ми вече ...стария също го бях сменил преди 3-4 месеца.Вернет ли май се казваше(френско дърво някво).С него пък и в градски условия не загряваше над 80.


Потребителски аватар
Милослав
Мнения: 3648
Регистриран на: Сря 29 мар 2006 11:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Милослав » Пон 12 фев 2007 13:16


Popeye16 написа:Преди три дни смених термостата.BEHR от Ауто+.Градско вдигна до 90.След това ходих до Боровец,а на другия ден до Пловдив и не ще и да загрее повече от 75 градуса.Сутринта като отивах на работа загря до към 85 и изведнъж падна пак към 70-75.Какъв е проблема?Писна ми вече ...стария също го бях сменил преди 3-4 месеца.Вернет ли май се казваше(френско дърво някво).С него пък и в градски условия не загряваше над 80.


проблема е че предпочитате да давате няколко пъти по 15 лв в Ауто+ , вместо да дадете 60 в Юнитрейд.
Поне според мен е по-добре като може частта да се взмеме от официалния представител да се направи така, като може колата ти да се разглобява 1 път, а не повече ще е и по-добре за тебе.


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Пон 12 фев 2007 15:03


След смяната разхода ми падна с 2л/100км извънградско газ!
Ето най-учената тема за термостати http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... highlight=


Потребителски аватар
Jonkata_v
Мнения: 266
Регистриран на: Вто 24 яну 2006 10:55
Автомобил: VW GOLF MK4 Variant+MK4 HatchBac
Двигател: 1.9TDI-90 AGR + 1.9TDI-90 AGR
Местоположение: София

термостат

Мнениеот Jonkata_v » Нед 01 апр 2007 9:50


При мен се получи следният проблем: Една година от както имам колата,градско държеше 72-75 градуса,в задръствания 90 гр,на извънградско държи 70-72 гр.Малко след 90гр се включваше перката и охлажда до 87-88.Преди около месец и половина започна да ми работи на като на два цилиндъра(когато е студена)като загрее се оправя.Смених тепературен датчик от Юнитрейд за 58лв,и започна да ми потдържа температура градско 80-82,и на извънгардко пак толкова,перката започна да се включва на 92-стига до 95 и охлажда до 90...от една седмица започна да ми загрява доста трудно,и градско седи на 70 градуса,в задръствания 90...на извънградско пак на 70 градуса...Всеки казва термостат,но защо се прецака след като смених тем.датчика след месец и половина?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 236 госта