Кога загрява голф 3

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

11

Мнениеот landwarrior » Пон 09 яну 2006 19:34


bobcho написа:landwarrior безаварийно каране с новия термостат и внимателно с печката да не изгориш от жега :)
мерси много подобно и на теб като го смениш ,обаче препоръчвам да го правиш на канал иначе е много трудно ,поне на мен така ми изглеждаше :roll:




Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5088
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Пон 09 яну 2006 20:11


Без канал си е много гърч.


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Вто 10 яну 2006 1:17


Наистина е така.Но като се сетим че съм си сменявал маслото на двора без канал предполагам, че ще се справим и с термостата.Само да не беше толкова студено


Потребителски аватар
Ico74
Мнения: 179
Регистриран на: Вто 10 яну 2006 21:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот Ico74 » Съб 14 яну 2006 19:18


абе пичове постоянно се пише за тиа термостати искам да ви питам разхода промени ли ви се като ги сменихте и с колко


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Съб 14 яну 2006 19:22


Е променя се двигателя работи при оптимална температура(възможно най-бързо) и харчи по-малко в сравнение със студен двигател, но с колко едва ли са правени замервания :wink:
Компа и той смята , че е студено и действа с по-богата смес.


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Нед 15 яну 2006 17:39


Моя Голф работи на 70-75 градуса макс(градско- извънградско,ама има много неща правени по филтърната система точно за да е студен), парното ми е супер, разхода не ме грее -> 10 - 10 и малко Drive


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Мнениеот brum » Пон 16 яну 2006 15:26


Загледах се и аз в термостат а - 15км от плиска до технополис по околовръстното - дигна до 90C само докато карах зад един камион с 30. Иначе 70. Маи ще го сменям. Я кажете колко разлика се очаква от разхода? В момента на извънградско прави около 7 / 7.5, а лятото май бяха около 6.5


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2542
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Пон 16 яну 2006 15:39


brum написа:...
Като го смениш едно,че ще ти падне разхода и за самия мотор е по добре да достигне работна темперетура.Имам го термостата немски на MotoRad 12лв..Berh се внасят от Турция. :wink:


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Мнениеот brum » Пон 16 яну 2006 16:09


Ми ще ходя направо в хеед-91. Там уж са им читави частите, и като питах за термостат - berh казаха. Питах ги от турските немски или от немските немски - от немските немски били. Отзивите за сервиза са само добри и ще разчитам на тях.


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2542
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Пон 16 яну 2006 16:54


brum написа:Ми ще ходя направо в хеед-91. Там уж са им читави частите, и като питах за термостат - berh казаха. Питах ги от турските немски или от немските немски - от немските немски били. Отзивите за сервиза са само добри и ще разчитам на тях.

Сменил съм доста такива термостати.Хората са доволни от моите :wink:


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Мнениеот FELIPE » Пон 16 яну 2006 17:43


Стига си правете майтап с хората,аз вчера прочетох темата и от тогава се чудя-как неизправния термостат(което е под въпрос примерно за brum) ще повлияе на разхода Screwy,сега вярно 100-200 грама може да смъкне,ако вместо 70-80 градуса държи 90,ама 2-3 литра :lol: .
Компа подавал богата смес :lol: ,според моите наблюдения при определени градуси(които са доста под 70) той сваля тихите обороти от около 1000 ,на около 800 и това е... дотук се изчерпва влиянието му в/у разхода.
Ако постоянно държи на място 1000-1200 тогава вече лошо,ама пак няма да се отрази много на разхода,защото никой не си държи колата да работи толкова време на място.


Потребителски аватар
tachyra
Мнения: 18
Регистриран на: Пет 13 яну 2006 21:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот tachyra » Пон 16 яну 2006 17:55


Mom4eta sled kato iz4etoh vsi4ko za temperatyrata .Razbrah 4e imam su6tia problem s termostata goreje6e mi pove4e nqmah dobro parno i dvigateklq ne se durje6e normalno nikoga strelkata mi ne be6e minavala nad 75C smenih go dnes i kolata v momenta vse edno e dryga SUPER e :D


jerrry
Мнения: 355
Регистриран на: Вто 11 окт 2005 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот jerrry » Пон 16 яну 2006 19:33


FELIPE написа:Стига си правете майтап с хората,аз вчера прочетох темата и от тогава се чудя-как неизправния термостат(което е под въпрос примерно за brum) ще повлияе на разхода Screwy,сега вярно 100-200 грама може да смъкне,ако вместо 70-80 градуса държи 90,ама 2-3 литра :lol: .
Компа подавал богата смес :lol: ,според моите наблюдения при определени градуси(които са доста под 70) той сваля тихите обороти от около 1000 ,на около 800 и това е... дотук се изчерпва влиянието му в/у разхода.
Ако постоянно държи на място 1000-1200 тогава вече лошо,ама пак няма да се отрази много на разхода,защото никой не си държи колата да работи толкова време на място.

Напълно съм съгласен с колегата,освен това лично съм го изпитал.Разликата в разхода е много малка-почти незабележима.
P.S.Преди година смених термостат,че не затваряше добре-държеше 70-80 градуса,работи известно време,сега пак трябва да го сменям-същия проблем.Какво става с тия термостати-незнам. Screwy


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Пон 16 яну 2006 19:48


С какъв термостат си сега???


jerrry
Мнения: 355
Регистриран на: Вто 11 окт 2005 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот jerrry » Пон 16 яну 2006 19:52


Мисля че беше нещо от сорта "BEHR-THOMSON" или само "THOMSON" :dontknow:
Купих го от сервиз "D&N" и там го смениха.

Последна промяна от jerrry на Пон 16 яну 2006 19:55, променено общо 1 път.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 245 госта