Запалка само при контакт Golf 3
- fire146
- Мнения: 151
- Регистриран на: Чет 16 авг 2018 10:56
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: AFT 1997
- Местоположение: Пазарджик
Запалка само при контакт Golf 3
Колеги по какъв начин да вържа запалката, да работи само на контакт? Понеже в момента има ток постоянно в нея.
- M.Georgiev
- Мнения: 208
- Регистриран на: Пет 02 ное 2018 21:18
- Автомобил: Touran
- Двигател: BSX-109hp-2009
Re: Запалка само при контакт Golf 3
Аз имам обратен въпрос-как да е захранена запалката, когато не е на контакт? На Туран 2008г.
-
- Мнения: 1053
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2010 19:33
- Автомобил: Seat Toledo 2 1M2
- Двигател: AHF 2000
- Местоположение: Sofia
Re: Запалка само при контакт Golf 3
По първия въпрос - 2 варианта - единия да и откачиш плюса и да го закачиш някъде, където идва плюс след контакт (непрепоръчително според мен), другия да я прекъснеш през реле 40А и да му вържеш бобинката на някой плюс след контакт (по-добрия вариант според мен)
По втория - намираш накъде дебел кабел с постоянен плюс и я връзваш на него
По втория - намираш накъде дебел кабел с постоянен плюс и я връзваш на него
- fire146
- Мнения: 151
- Регистриран на: Чет 16 авг 2018 10:56
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: AFT 1997
- Местоположение: Пазарджик
Re: Запалка само при контакт Golf 3
Може ли малко повече подробности за начина на свързване с реле, ако използвам кабела на радиото, който има захранване при положение на ключа ACC.
Откъде мога да взема маса за релето?
Откъде мога да взема маса за релето?
- georgebonev
- Мнения: 3102
- Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
- Автомобил: Golf 3 Variant
- Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
Re: Запалка само при контакт Golf 3
Маса, минус... са кафевите кабели.
Имаш "таралеж" за маса/минус в дясно под и зад жабката и в ляво зад и над бушониерата.
Може да ползваш и масата на самата запалка.
Плюс след контакт май по-добре вземи от буксите зад волана.
Имаш "таралеж" за маса/минус в дясно под и зад жабката и в ляво зад и над бушониерата.
Може да ползваш и масата на самата запалка.
Плюс след контакт май по-добре вземи от буксите зад волана.
- fire146
- Мнения: 151
- Регистриран на: Чет 16 авг 2018 10:56
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: AFT 1997
- Местоположение: Пазарджик
Re: Запалка само при контакт Golf 3
Още един въпрос. През кабела, който ще дава + на релето няма да минава по-силен ток, ако в запалката се използва по-голям консуматор, нали така?
- M.Georgiev
- Мнения: 208
- Регистриран на: Пет 02 ное 2018 21:18
- Автомобил: Touran
- Двигател: BSX-109hp-2009
- fire146
- Мнения: 151
- Регистриран на: Чет 16 авг 2018 10:56
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: AFT 1997
- Местоположение: Пазарджик
Re: Запалка само при контакт Golf 3
Благодаря за информацията колеги, ще пробвам и ще видя какво ще стане.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13448
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Запалка само при контакт Golf 3
Обикновено питанията за "запалката" са за мижава консумация /видеорег. ФМ ресивер под 2-3 А/.Няма нужда от дебели проводници за допълненията. И не си прекарвайте "запалката" през релета, че ще имате ядове, ако включвате компресорче за помпане на гуми- дърпа яко ток - над 10А.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 74 госта