Колеги, при проверка с мотортест на три последователни тествания ми показва 2 грешки:00557 и 00533
Изписва и някакво обяснение на английски. Моля някой който може да ми ги преведе и обясни.
Причината да направя теста е играещи обороти на празен ход-нищо ново за този двигател
Golf MK4 1.6 SR грешки 00557 и 00533
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Re: грешки 00557 и00533 - ГОЛФ 4 1.6 SR
bg_zoro написа: 00533
00533 - Idle Speed Regulation
00533 - Idle Speed Regulation: Adaptation Limit (Add) Exceeded
Possible Symptoms
* Bad Fuel Economy
Possible Causes
* Air Leak between Mass Air Flow (MAF) Sensor and Engine
* Injector(s) faulty
* Fuel Pressure Regulator faulty
* Throttle Body faulty
* Intake Air Filter dirty
Possible Solutions
* Perform Throttle Body Adaptation
* Check Hoses and Pipes to/between Components
* Check Intake Air Filter
* Check Fuel Pressure Regulator
* Check Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve
* Check Injector(s)
Този, който ти е правил теста е трябвало да ти обясни какво е показал уреда...
Общо взето - проблем с регулирането на оборотите на свободен ход и лошо смесообразуване - няколко възможни причини - пропуска въздух между дебитомера и дросела, проблем в инжекторите, проблем в регулатора на гориво, проблем в дроселовата клапа, замърсен въздушен филтър....
Препоръчва се да адаптираш дроселовата клапа(ваг-ком), да провериш съединенията между компонентите, да провериш въздушния филтър, регулатора на гориво и инжекторите...
- m&m16v
- Мнения: 269
- Регистриран на: Вто 23 яну 2007 20:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,с Герман
- Контакти:
Re: грешки 00557 и00533 - ГОЛФ 4 1.6 SR
А за втория код сигурен ли си че си го преписал правилно?
Re: грешки 00557 и00533 - ГОЛФ 4 1.6 SR
Да, другия код е 00533. мерси за бързия отговор.сменил съм всички въздуховоди,филтри свещи-от там почнах, но при този голям списък от потенциални проблеми-става малко сложно
- overapac
- Мнения: 712
- Регистриран на: Сря 03 дек 2008 23:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: грешки 00557 и00533 - ГОЛФ 4 1.6 SR
00533 - режим на празен ход на Регламент
00533 - режим на празен ход регламент: Адаптация Лимит (Добавяне) превишени
Възможни Симптоми
* Bad икономия на гориво
Възможни причини
* Air изпускат между Маса въздушния поток (МЗГ) и сензор Двигател
* Дюза (и) дефектни
* Налягане на горивото регулатор дефектни
* Throttle Ръководство дефектни
* Входящия въздух Filter мръсни
Възможни решения
* Направете Throttle Ръководство Адаптация
* Проверете маркучи и тръби до / между Компоненти
* Проверете Всмукателна въздушен филтър
* Проверете налягане на горивото регулатор
* Дата на отработилите газове (EGR) Клапан
* Проверете Дюза (а)
> размяна
00533 - режим на празен ход регламент: Адаптация Лимит (Добавяне) превишени
Възможни Симптоми
* Bad икономия на гориво
Възможни причини
* Air изпускат между Маса въздушния поток (МЗГ) и сензор Двигател
* Дюза (и) дефектни
* Налягане на горивото регулатор дефектни
* Throttle Ръководство дефектни
* Входящия въздух Filter мръсни
Възможни решения
* Направете Throttle Ръководство Адаптация
* Проверете маркучи и тръби до / между Компоненти
* Проверете Всмукателна въздушен филтър
* Проверете налягане на горивото регулатор
* Дата на отработилите газове (EGR) Клапан
* Проверете Дюза (а)
> размяна
- overapac
- Мнения: 712
- Регистриран на: Сря 03 дек 2008 23:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: грешки 00557 и00533 - ГОЛФ 4 1.6 SR
00577 Knock Sensor Control - Cylinder 1
само това открих,ако могат колегите да ти го обяснят!
само това открих,ако могат колегите да ти го обяснят!
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Re: грешки 00557 и00533 - ГОЛФ 4 1.6 SR
overapac написа:00533 - режим на празен ход на Регламент
00533 - режим на празен ход регламент: Адаптация Лимит (Добавяне) превишени
Възможни Симптоми
* Bad икономия на гориво
Възможни причини
* Air изпускат между Маса въздушния поток (МЗГ) и сензор Двигател
* Дюза (и) дефектни
* Налягане на горивото регулатор дефектни
* Throttle Ръководство дефектни
* Входящия въздух Filter мръсни
Възможни решения
* Направете Throttle Ръководство Адаптация
* Проверете маркучи и тръби до / между Компоненти
* Проверете Всмукателна въздушен филтър
* Проверете налягане на горивото регулатор
* Дата на отработилите газове (EGR) Клапан
* Проверете Дюза (а)
> размяна
Колега - смени си програмата за превод
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Re: грешки 00557 и00533 - ГОЛФ 4 1.6 SR
overapac написа:00577 Knock Sensor Control - Cylinder 1
само това открих,ако могат колегите да ти го обяснят!
Детонационен датчик - първи цилиндър...само дето кода е 557...
- overapac
- Мнения: 712
- Регистриран на: Сря 03 дек 2008 23:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: грешки 00557 и00533 - ГОЛФ 4 1.6 SR
СПАМ!
Li4o
Li4o
Re: грешки 00557 и00533 - ГОЛФ 4 1.6 SR
bg_zoro написа:Колеги, при проверка с мотортест на три последователни тествания ми показва 2 грешки:00557 и 00533
Изписва и някакво обяснение на английски. Моля някой който може да ми ги преведе и обясни.
Причината да направя теста е играещи обороти на празен ход-нищо ново за този двигател
Колега,аз съм мотор 1.6 SR VW Bora!
Аз съм правил тоя тест и компютъра откри 2 грешки и едната е като твоята...00557
На бълг.език пише "Уред за налягане в кормилното сервоуправление - F88
Късо съединение към МАСА "
Това ми пише като грешки който компютъра е отчел...маистора каза,че ги е оправил ама колко,тои си знае!
Дано с нещо да съм помогнал УСПЕХ
Re: грешки 00557 и00533 - ГОЛФ 4 1.6 SR
Благодаря на всички за отзивите.По повод на информацията на колегата "BanBan", мога да споделя,4е при играещи обороти ,когато завъртя волана произволно,оборотите се успокояват и стават нормални.Ще обърна по-специално внимание на този "уред".
- Dorian
- Мнения: 1344
- Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
- Автомобил: Golf 4 TDI
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: грешки 00557 и00533 - ГОЛФ 4 1.6 SR
За игренето на оборотите почисти хубаво дроселовата клапа,много често това е проблема
Re: грешки 00557 и00533 - ГОЛФ 4 1.6 SR
Да,провери си там от тоя въздуховод от въздушния филтър към дросела...виж тоя маркуч дали няма нешто дупки...на мойта беше там проблема...и още има проблем де.Но скоро ше го реша тоя проблем...
Успех колега
Успех колега
Re: грешки 00557 и00533 - ГОЛФ 4 1.6 SR
...
00557 - Pressure Switch: Power Steering (F88)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
...
Проблем с датчика на помпата за сервото на волана.
Когато е ОК, този датчик при по-високо налягане от едно определено (по това се различават различните датчици- за справка ЕТКА), т.е при завъртян волан на място примерно, дава сигнал на ЕКУ-то да вдигне оборотите на празен ход, за да не загасне колата от това допълнително натоварване (същия е принципа и когато се включи компресора на климатика). Когато въпросния датчик не е добре, се появява тази грешка. На мене ми се е появявала само един път. Въпреки че от време на време, макар и много рядко, спирам на светофар и тихите вместо 800 са 1200 без да мърдат. Развъртам волана и веднага отиват на 800. После записана грешка няма, но аз си го знам от какво е, защото първия (и единствен!) път когато се появи грешката, двигателя имаше същото поведение.
Фактически, ако се появява рядко, и по-важното- няма проблем с гаснене при завъртян волан, с този проблем може да се свикне.
00557 - Pressure Switch: Power Steering (F88)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
...
Проблем с датчика на помпата за сервото на волана.
Когато е ОК, този датчик при по-високо налягане от едно определено (по това се различават различните датчици- за справка ЕТКА), т.е при завъртян волан на място примерно, дава сигнал на ЕКУ-то да вдигне оборотите на празен ход, за да не загасне колата от това допълнително натоварване (същия е принципа и когато се включи компресора на климатика). Когато въпросния датчик не е добре, се появява тази грешка. На мене ми се е появявала само един път. Въпреки че от време на време, макар и много рядко, спирам на светофар и тихите вместо 800 са 1200 без да мърдат. Развъртам волана и веднага отиват на 800. После записана грешка няма, но аз си го знам от какво е, защото първия (и единствен!) път когато се появи грешката, двигателя имаше същото поведение.
Фактически, ако се появява рядко, и по-важното- няма проблем с гаснене при завъртян волан, с този проблем може да се свикне.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 84 госта