лампа за маслото/налягане

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16284
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

лампа за маслото/налягане

Мнениеот Pichaga » Чет 24 юни 2004 10:08


като запалите сутрин колите трябва да са с изстинали двг, примигва ли ви 2-3 пъти лампата за маслото или гасне веднага като запали.......мисля си че преди време ми гаснеше веднага, а сега примигва 2-3 и тогава гасне, като е топла колата, съответно маслото е по-рядко няма проблем
нещо май с това гъсто масло 15W40 не случих.....




Потребителски аватар
warrior
Мнения: 471
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот warrior » Чет 24 юни 2004 10:10


Тц, не примигва, задържа за около 2 секунди и угасва. И аз съм с таквоз гъсто масло, ама не ми прави проблеми... маслото е Aral


Потребителски аватар
turtey
Мнения: 232
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 7:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот turtey » Чет 24 юни 2004 10:11


много вероятно датчика ти е заминал - те са два за ниско и високо налягане - на глава и на масления филтър (поне при мен) и заедно струват 15 лв - смени ги лесно е


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16284
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Чет 24 юни 2004 10:13


warrior написа:Тц, не примигва, задържа за около 2 секунди и угасва. И аз съм с таквоз гъсто масло, ама не ми прави проблеми... маслото е Aral

не си спомням как е на г3, ако си с такъв, ама по принцип на г2 като дадеш на контакт, тя мига, а не свети постоянно, на г3 да не би да светеше постоянно?


Потребителски аватар
opipva4a
Палячо
Мнения: 1347
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 9:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

...

Мнениеот opipva4a » Чет 24 юни 2004 10:21


на 3 премигва и после свети постоянно


Потребителски аватар
rmk
Мнения: 740
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 19:37
Автомобил: KIA Sportage 3
Двигател: 1.6 GDI
Местоположение: София

Мнениеот rmk » Чет 24 юни 2004 11:01


За голф 2 има значение коя година е прозиведен.
На по-старите лампата или свети или не.
На по-новите или мига или не свети изобщо.

Мойта е по-новите (90 година) и мига.
Така, че като запаля сутрин понякога мига още 1 (макс 2 пъти).
Това предполагам е защото си е такава схемата на връзване на електрониката, решило ли е че ще мигне, ще мигне и тогава ще провери дали налягането се е качило.


Потребителски аватар
zmej
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
Автомобил: Audi 8D5 Quattro
Двигател: AJL
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zmej » Чет 24 юни 2004 11:35


Пичага, при мен също примигва един-два пъти... Докато маслената помпа качи маслото до датчика...
Ама внимавай, ако ти мига повече, щото аз около нова година така го хванах, че ми меша бензин в маслото - лампичката мигаше една-две секунди повече, преди да изгасне... А то щото маслото се било разредило от бензина и по-бавно прави налягане...
А нивото как ти е по пръчката?


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11160
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Чет 24 юни 2004 12:27


И при мен мига, нема да се плашиш. Важно е да угасва до 2-3 сек.


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16284
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Чет 24 юни 2004 12:30


turtey написа:много вероятно датчика ти е заминал - те са два за ниско и високо налягане - на глава и на масления филтър (поне при мен) и заедно струват 15 лв - смени ги лесно е

имам май само един датчик на главата, на масления филтър нема....


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16284
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Чет 24 юни 2004 12:33


zmej написа:Пичага, при мен също примигва един-два пъти... Докато маслената помпа качи маслото до датчика...
Ама внимавай, ако ти мига повече, щото аз около нова година така го хванах, че ми меша бензин в маслото - лампичката мигаше една-две секунди повече, преди да изгасне... А то щото маслото се било разредило от бензина и по-бавно прави налягане...
А нивото как ти е по пръчката?

нивото го проверявам поне веднъж седмично и не мърда нагоре-надолу, поне видимо по пръчката
а ти как реши проблема с тая мешавица бензин+масло и каква беше причината???


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16284
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Чет 24 юни 2004 12:40


brabus написа:И при мен мига, нема да се плашиш. Важно е да угасва до 2-3 сек.

вие сте с инжекцион и се пали без газ нали...., аз ако я запаля без газ, само натискам педала на газта да затвори клапата на авт. смукач, тогава примигва, ако я запаля душмански с газ /като мускал/ няма проблем
това ме води до следните лаишки изводи:
1. датчик, както каза търтея, да си заминава
2. маслото е гъстичко 15-40, щото го прави само на студен мотор-сутрин като отивам за работа
3.просто си е така, щото и ти и други казаха че им примигва
4. сменял съм тоя датчик горе, като я купих колата, тъй като не работеше, лапмата в движение светеше, а при загасена кола и даден контакт -не-точно обратното на това, което трябва да прави

апропо, някой да знае дали моя мотор 1,3 карб, 1987, МН, има системата със зумера за ранно предупреждение при налягането на маслото


Потребителски аватар
turtey
Мнения: 232
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 7:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот turtey » Чет 24 юни 2004 12:46


това за датчика е почти сигерно че заминава - било дефект на фв - кака са ми казвали разни майстори - този на струваше 5 лв - та ако те съмнява сменяй го направо
зумера е вързан за долния датчик (на масления филтър) и май нямаш

а 15w40 по това време на годината хич не е по-гъсто от другите масла

а може и лош контакт на клемата на самия датчик да е - я провери най-напред това и я зачисти


Потребителски аватар
zmej
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
Автомобил: Audi 8D5 Quattro
Двигател: AJL
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zmej » Чет 24 юни 2004 12:48


Pichaga написа:
zmej написа:Пичага, при мен също примигва един-два пъти... Докато маслената помпа качи маслото до датчика...
Ама внимавай, ако ти мига повече, щото аз около нова година така го хванах, че ми меша бензин в маслото - лампичката мигаше една-две секунди повече, преди да изгасне... А то щото маслото се било разредило от бензина и по-бавно прави налягане...
А нивото как ти е по пръчката?

нивото го проверявам поне веднъж седмично и не мърда нагоре-надолу, поне видимо по пръчката
а ти как реши проблема с тая мешавица бензин+масло и каква беше причината???


Ми причината основно беше в карбуратора... Скапана регулировка, пробили мембрани...
Ти и сега вкарва малко (колкото за мирис), ама след 30-40км извънградско се оправя... Ама то това май си е вече от мотора...


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Чет 24 юни 2004 12:51


преди време имах голф 1 та тази лампа ми даваше ядове и то защото смених капака на картера :!: старият имаше някъква преграда а новия не и както си карам на ляв завой лампата светне ,ужас :shock: спирам гледам масло има лампата не свети оказа се ,че без тази преграда не се събира достатъчно масло долу и помпата не може да го метне горе.докато разбера проблема смених три датчика и 2 пъти разглобих двигателя.тъпо ама факт :?


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16284
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Чет 24 юни 2004 12:52


zmej написа:
Pichaga написа:
zmej написа:Пичага, при мен също примигва един-два пъти... Докато маслената помпа качи маслото до датчика...
Ама внимавай, ако ти мига повече, щото аз около нова година така го хванах, че ми меша бензин в маслото - лампичката мигаше една-две секунди повече, преди да изгасне... А то щото маслото се било разредило от бензина и по-бавно прави налягане...
А нивото как ти е по пръчката?

нивото го проверявам поне веднъж седмично и не мърда нагоре-надолу, поне видимо по пръчката
а ти как реши проблема с тая мешавица бензин+масло и каква беше причината???


Ми причината основно беше в карбуратора... Скапана регулировка, пробили мембрани...
Ти и сега вкарва малко (колкото за мирис), ама след 30-40км извънградско се оправя... Ама то това май си е вече от мотора...



змей, ти с кой мотор беше аз съм МН, 55 к.с., а карба май е пиърбърг 2Е



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 71 госта