Golf MK4 1.8T Какъв Blow Off

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Vonox_abd
Мнения: 108
Регистриран на: Съб 06 дек 2008 23:55
Автомобил: MK4
Двигател: AGU
Местоположение: The City Of Angels' Софията

Re: Golf MK4 1.8T Какъв Blow Off

Мнениеот Vonox_abd » Пон 11 май 2015 11:00


Моя го взех от Порше и е 82лв.Само че не ми дадоха 710 N , а 710P , който бил същият.Дали е така не знам.Номера е 034 145 710 n




rumen.1920
Мнения: 2
Регистриран на: Чет 07 май 2015 14:59
Автомобил: Golf 4 1.8 T
Двигател: AGU

Re: Golf MK4 1.8T Какъв Blow Off

Мнениеот rumen.1920 » Пон 11 май 2015 18:02


Колега още не съм взимал. Искам съвет кой ще е най-добре за колата този hks, заводския(фабричния) или някой друг. Тези hks са били китайски и са горели често. Дайте линк за твоя, който е от порше.


Потребителски аватар
toshara
Мнения: 1470
Регистриран на: Сря 17 юни 2009 13:21
Автомобил: MK2 Golf
Двигател: GTI PB 1990
Местоположение: Провадия

Re: Golf MK4 1.8T Какъв Blow Off

Мнениеот toshara » Нед 22 ное 2015 16:16


Аз смятам да си взема такъв - кеф ти блоу офф,кеф ти рециркулация,кеф ти и двете заедно.Излиза около 100лв от ebay.Някой има ли наблюдения над този клапан?

Description:

This Splitter Hybrid Diverted Adjustable Valve (aka; Blow Off Valve) is for ALL :

Volkswagen 1.8T Engines

Audi 1.8T Engines

Volkswagen 2.7L Bi-turbo Engines (Requires 2x BOV per car for the 2.7L motors)

Audi 2.7L Bi-turbo Engines (Requires 2x BOV's per car for the 2.7L motors)

This is designed specifically for all the Volkswagen / Audi 1.8T and the 2.7L engines. Made out of aircraft super strong and light weight Aluminum 6061. Will also work on other cars measuring at 25mm (.986 of an inch) inlet and out if you want it re-circulating. This is available in Anodized BLACK or Machined SILVER (Silver is in our other ebay listing). The piston internal is made out of Copper/ Zinc Plated.

Precise Adjustment of the Splitter Hybrid Valve is done by turning the ratchet type cap adjustment knob located on the top of the valve. Turning the knob clockwise will stiffen the spring for higher levels of boost retention, while turning the knob counter-clockwise will loosen the spring tension for lower levels of boost retention.

The Hyrbid Valve is capable of 3 different setups, which are:

1.) Hybrid: Atmospheric AND Re -circulating Operation

2.) 100% Re-Circulating Mode

3.) 100% Atmospheric Mode

Прикачени файлове
g.jpg



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 68 госта