Golf MK4 1.8T Какъв Blow Off
- pr3dat0r
- Мнения: 215
- Регистриран на: Пон 06 окт 2008 12:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна Golf IV 1.8 GTI - AGU
- Контакти:
Re: Какъв Blow Off за Golf 4 1.8T
Какво стана няма ли мераклии. Кажетее поне аз да си вземам ли в смисал какво мислите за тоя втория струва си нали ?
- kat007
- Мнения: 471
- Регистриран на: Съб 11 апр 2009 21:46
- Автомобил: VW Golf IV GTI
- Двигател: 1.8T AGU
- Местоположение: София
Re: Какъв цза Golf 4 1.8T
Колега какво стана ....взе ли клапана ...смени ли стария ? ....Моята също е 1.8Т AGU и си съска доста стабилно ... правя и диагностика всеки месец и досега никакви проблеми ....разхода ми е нормален ..а като и дам гас направо откача-копае асфалта !!! Пробвал ли си на 2-ра примерно да насъпиш разко гаста и на 2500-3000 оборота да пуснеш .....като го направя се чува много хубаво ....направи ми впечетление че всички казват че съска само при високи обороти ....
- skotis
- Мнения: 1974
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
- Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Какъв цза Golf 4 1.8T
kat007 написа::D Колега какво стана ....взе ли клапана ...смени ли стария ? ....Моята също е 1.8Т AGU и си съска доста стабилно ... правя и диагностика всеки месец и досега никакви проблеми ....разхода ми е нормален ..а като и дам гас направо откача-копае асфалта !!! Пробвал ли си на 2-ра примерно да насъпиш разко гаста и на 2500-3000 оборота да пуснеш .....като го направя се чува много хубаво ....направи ми впечетление че всички казват че съска само при високи обороти ....
Щом го прави и на сравнително ниски обороти, това какво ти говори?
Този тип клапани няма от къде да съскат, освен ако не са сцепени или ако няма скъсан маркуч - демек имаш проблем щом оригинален клапан съска.
- kat007
- Мнения: 471
- Регистриран на: Съб 11 апр 2009 21:46
- Автомобил: VW Golf IV GTI
- Двигател: 1.8T AGU
- Местоположение: София
Re: Какъв Blow Off за Golf 4 1.8T
Ще я закарам да я погледнат и евентуално мисля да сложа от Ауди ТТ
- kat007
- Мнения: 471
- Регистриран на: Съб 11 апр 2009 21:46
- Автомобил: VW Golf IV GTI
- Двигател: 1.8T AGU
- Местоположение: София
Re: Какъв Blow Off за Golf 4 1.8T
Но интересното е че колата върви страшно добре ...пускал съм се с друга GTI-ka със същия двигател и го дръпнах с 1 кола разтояние....карах и другата 4-ка ..е не дърпаше толкова много
- skotis
- Мнения: 1974
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
- Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Какъв Blow Off за Golf 4 1.8T
Обикновено, когато турбо кола тръгне много това е на лошо - може да спре бързо
Предполага се че турбото пренадува, което все пак не е задължително - може просто твоята да е в много добро състояние. Има много изтормозени GTI-ки. Може и чип да имаш. Аз бих те посъветвал да смениш клапана...
Предполага се че турбото пренадува, което все пак не е задължително - може просто твоята да е в много добро състояние. Има много изтормозени GTI-ки. Може и чип да имаш. Аз бих те посъветвал да смениш клапана...
Re: Какъв цза Golf 4 1.8T
kat007 написа::D Колега какво стана ....взе ли клапана ...смени ли стария ? ....Моята също е 1.8Т AGU и си съска доста стабилно ... правя и диагностика всеки месец и досега никакви проблеми ....разхода ми е нормален ..а като и дам гас направо откача-копае асфалта !!! Пробвал ли си на 2-ра примерно да насъпиш разко гаста и на 2500-3000 оборота да пуснеш .....като го направя се чува много хубаво ....направи ми впечетление че всички казват че съска само при високи обороти ....
Да смених го колега.Взех такъв от ТТ 225к.с.-710N,а сега съм с тунинг такъв,защото имам друго турбо.Определено е по-добре да го смениш.Преди време се наложи да покарам малко със въпросния клапан,който съскаше много приятно и да ти кажа разликата беше бая.Ако пък имаш и бустметър-няма да има нужда да се замисляш като видиш как изпуска налягането.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Какъв Blow Off за Golf 4 1.8T
niikoo_1 написа:няма значение с какъв ще го смениш, ако няма да засилваш колата.
А ако я засилваш какъв се слага?
Re: Какъв Blow Off за Golf 4 1.8T
Ами слага се или рециркулиращ пак(повечето такива коли имат проблем ако сложат друг вид) или двубутален.Те са с пружина и буталце и там няма мембрана която да се скъса.Налягането на което ще държи клапана зависи вече от пружината в него!
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Какъв Blow Off за Golf 4 1.8T
Рециркулиращ ,но какъв - от 1.8Т ,но по-мощните версий ,или някакъв афтърмаркет?
Re: Какъв Blow Off за Golf 4 1.8T
Vizor написа:аз знам какво ти представлява блоуоф-а имам един такъв в багажника..
за да съска значи изпуска в атмосферата! и входа и изхода ли са му сложени някъде? имам в предвид и 2-те ли си имат тръби ?
щото ако изпуска във въздуха ще ти дава грешки компа (boost leak) и няма да ти върви добре колата
глупости.... и моя съска(издиша) и колата колата няма грешки(често я закачам на ваг-кома)
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Какъв Blow Off за Golf 4 1.8T
Rabbit_TDI написа:niikoo_1 написа:няма значение с какъв ще го смениш, ако няма да засилваш колата.
А ако я засилваш какъв се слага?
За 250-300лв. двубутален да не гасне на празен ход или като върнеш газта. Може и рециркулационен Форге ама няма да фъшка.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Какъв Blow Off за Golf 4 1.8T
niikoo_1 написа:: Може и рециркулационен Форге ама няма да фъшка.
Няма нужда да фъшка - искам да е евтин и да не прави грижи.Този от 225 коня мотора (колегите по-горе писаха че е 70 лева)не става ли?
Re: Какъв Blow Off за Golf 4 1.8T
Rabbit_TDI написа:niikoo_1 написа:: Може и рециркулационен Форге ама няма да фъшка.
Няма нужда да фъшка - искам да е евтин и да не прави грижи.Този от 225 коня мотора (колегите по-горе писаха че е 70 лева)не става ли?
Става.Води се 710N и е по-здрав от обикновенния 710.Ако си със сток кола или с чип ще върши работа,въпреки че сигурно след време(поне година-две обаче и зависи как се кара)пак може да изпуска и този,защото е на същия принцип! Ако няма да засилваш много колата 710N е клапана!
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Какъв Blow Off за Golf 4 1.8T
Странно защо пак ще почне да съска.Доколкото разбирам проблема е ,че по-високото налягане на турбината къса мембраната?На какво налягане бачка 225 коня версията?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 113 госта