Golf MK4 1.8T Какъв Blow Off

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
skotis
Мнения: 1974
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Какъв Blow Off за Golf 4 1.8T

Мнениеот skotis » Чет 25 ное 2010 16:41


0.8 бар.




Бате Жоро
Мнения: 54
Регистриран на: Съб 29 май 2010 21:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: блг

Re: Какъв Blow Off за Golf 4 1.8T

Мнениеот Бате Жоро » Пет 26 ное 2010 22:12


skotis написа:0.8 бар.

а 180 конъовото ?


Потребителски аватар
skotis
Мнения: 1974
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Какъв Blow Off за Golf 4 1.8T

Мнениеот skotis » Пет 26 ное 2010 22:43


A stock 1.8t 180 hp has a boost pressure around 0.8 bar


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Какъв Blow Off за Golf 4 1.8T

Мнениеот Rabbit_TDI » Съб 27 ное 2010 10:18


Да разбирам ли ,че 180 коня и 225 коня бачкат на 0,8 бар-а :o .Иначе доколкото знам разликата в турбото на 150 и 180 коня е в студената част на 150 е с 8 перки ,а на 180 с 12 и от там при еднакви обороти налягането е по-голямо.


Бате Жоро
Мнения: 54
Регистриран на: Съб 29 май 2010 21:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: блг

Re: Какъв Blow Off за Golf 4 1.8T

Мнениеот Бате Жоро » Съб 27 ное 2010 10:49


Rabbit_TDI написа:Да разбирам ли ,че 180 коня и 225 коня бачкат на 0,8 бар-а :o .Иначе доколкото знам разликата в турбото на 150 и 180 коня е в студената част на 150 е с 8 перки ,а на 180 с 12 и от там при еднакви обороти налягането е по-голямо.

150кс. са с турбо k03
180кс - k03sport
225(или 210 на S3) са с к04 ... така го знам


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Какъв Blow Off за Golf 4 1.8T

Мнениеот Rabbit_TDI » Съб 27 ное 2010 14:49


Поръчах си 710N от 225 коня.60 и няколко лева е.225 коня работи на 1,2


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Какъв Blow Off за Golf 4 1.8T

Мнениеот Rabbit_TDI » Съб 27 ное 2010 23:09


Едно малко странично въпросче - някой има ли на идея как 1.8Т в по-ранните версии регулира налягането чрез N75 без да има МАП сензор :shock


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Какъв Blow Off за Golf 4 1.8T

Мнениеот Rabbit_TDI » Нед 28 ное 2010 0:25


Ето малко инфо за рециркулационния клапан на 1.8 Т от тук http://www.golfgtiforum.co.uk/index.php?topic=87364.0

The most highly recommended and best dv for the 1.8T engine is the Forge 007p. Its a must have on a remapped engine.

http://www.forgemotorsport.co.uk/conten ... t=FMCL007P

The reason this is the best valve by far is because the Vag 1.8T engines dont like atmospheric valves - the loud ones that you get with subarus etc.

These type of valves will cause a loss of power throw up lights on the dash and fault codes in the ECU. The ecu needs the air to be put back into the system for it to run correctly.

That said the early AGU engine has been known to use noisey valves such as baileys etc and give no running probs etc

Though im sure the engine is still not performing as well as it could by using such valves.
The 007p will give you 100% reliability and hold the boost far better than the standard bosch plactic one. (which are to prone to crack)

The 007P is tried, tested and proved to be 100% reliable.


If you really want a loud psssttt noise you can get the forge spliter valve:
http://www.forgemotorsport.co.uk/conten ... =FMDVSPLTR

The Splitter valve gives a combination of blow off and recirculation valve operation all at the same time.

It has been specifically designed for the many turbo engined applications that operate metered airflow management sysyems (Inc 1.8T VAG).

This means you get all the noise of the blow off valve whilst retaining the compatibility with the recirculation requirements of the engine management system.

Some people have still had problems using this valve (Car going into limp mode) see this thread:

http://www.golfgtiforum.co.uk/index.php?topic=87882.0


When you order a new valve be sure to get some 4mm silicone hose for the top vacuum pipe - You will find yours has gone hard and brittle with years of being heated and cooled and it will snap!


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Какъв Blow Off за Golf 4 1.8T

Мнениеот Rabbit_TDI » Нед 28 ное 2010 0:47


Ето и малко инфо за фабричните турбини на 1.8 Т от тук http://www.seatcupra.net/forums/showthread.php?t=35228

The Question

Can the K03 turbo (5303 988 0011 or 5303 988 0053) be directly replaced by the K03S (5303 988 0052 or 5303 988 0026) in terms of the intake and exhaust housing dimensions?

Is K03S the correct designation for the latter turbo mentioned above?

Obviously if a K03S was fitted an engine map could be changed to suit, but would a standard turbo map for the K03 be suitable for running a K03S on?
or would a loss of power be expected? and are the characteristics of the two very similar?

I hope you can assist with the above and any information you could supply would be gratefully accepted.

It's taken me a couple of weeks to get a response, but the response was well worth it, I think yóu'll agree.



The Answer

Dear Sir,

thank you for your interest in our products.

First of all, we don't produce any turbo that we call K03S. But I hope I can
answer your questions with the following explanations.

All the following turbos have the same installation dimensions and
thermodynamical performance. The differences are only in the actuator that
opens the turbine bypass valve:
K03-011 (5303 988 0011) 150 hp, 65 N actuator
K03-026 180 hp, 85 N actuator
K03-035 180 hp, 85 N actuator
K03-044 150 hp, 65 N actuator
K03-045 156 hp (Ibiza Cupra), 85 N actuator with 2 ports
K03-049 150 hp (Sharan/Alhambra), 65 N actuator
The 180 hp versions have an actuator with a higher opening force due to the
higher exhaust gas pressure (which is a consequence of the higher boost
pressure). Otherwise the valve would be pushed open by the exhaust gas
pressure.

The following turbos are a further development (since 2000) and have an
improved and slightly larger compressor while using the same turbine (still
with the same installation dimensions):
K03-052 180 hp, 85 N actuator
K03-053 150 hp, 85 N actuator
K03-058 150 hp/180 hp, 85 N actuator

Consequentially, putting a 180 hp turbo on a 150 hp engine will not bring
about any change in performance, but putting on a K03-052/053/058 instead of
the older versions will bring a slight improvement in engine efficiency.
Additionally, with re-mapping the ECU you can achieve about 215 hp without
danger of overspeeding the turbo. With the older turbos, 195 hp is the
limit.

With the K04 that's also commonly used (5304 950 0001) the power output
should not be more than 220 hp. That means, changing a K03-052/053/058
against a K04 does not make a lot of sense.

I hope that these details answer your questions. If you need more info, one
of our service distributors will be glad to help you. Their addresses are on
our website www.turbodriven.com.

Mit freundlichen Grüßen/Best regards,
BorgWarner Turbo Systems GmbH


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Какъв Blow Off за Golf 4 1.8T

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 29 ное 2010 16:40


Още едно въпросче за рециркулационния клапан.Като взема 710N който е за 225 коня трябва ли да му сменя пружината с моя?


Потребителски аватар
ELFA
Мнения: 120
Регистриран на: Сря 09 юли 2008 10:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Какъв Blow Off за Golf 4 1.8T

Мнениеот ELFA » Пон 29 ное 2010 17:05


Rabbit_TDI написа:Още едно въпросче за рециркулационния клапан.Като взема 710N който е за 225 коня трябва ли да му сменя пружината с моя?

:D Ха ха Пробвай се да видиш...
Сериозно сега-няма как да я смениш,и двата клапана са капсоловани и не могат да се отварят така както си мислиш!(Пък и те май не са с пружина вътре,а са на друг принцип-с мембрана и буталце)
Ти между другото уж питаше какъв клапан да вземеш пък докъде я докара-турбини,смяна на пружини!?
Следващия ти въпрос да не бъде дали да сменяш турбината нещо или.... :lol:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Какъв Blow Off за Golf 4 1.8T

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 01 дек 2010 10:33


Не просто се зачетох като цяло и реших ,че е полезно инфото.Иначе пружината ми доиде на акъла понеже тези на Forge вървят с няколко вида пружини според мощноста за да работят правилно.Сега като ми каза обаче се сетих ,че оригиналните са гумена-мембрана в едно :Mr Green Fun
P.S.Няма смисъл от смяна на цялата турбина - просто се сменя оста с колелото в студената част и колата отива до 215 коня ,но тогава ще сика по-големи инжектори,съеднител...... :horror:


Потребителски аватар
buller
Мнения: 2164
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
Двигател: 1_8T AWT
Местоположение: София

Re: Какъв Blow Off за Golf 4 1.8T

Мнениеот buller » Съб 04 окт 2014 21:31


Такааа, малко стара тема, но да я изтупам от прахта.
При хубавото и слънчево време днес се поразрових под предния капак :lupe и какво да видя - маркучът от blow-off клапана скъсан :eek
Та, той вече е подменен, но аз не забелязвам никаква промяна в работата на колата. Освен факта, че съскането започна да става по-отчетливо (при разко ускорение до 3-4000 об).
От написаното тук става ясно, че на стокова 1.8Т със стоков клапан - НЕ трябва да съска. Тогава трябва да се семени - но защо не забелязвам никакви проблеми по ускорение и т.н.?


rumen.1920
Мнения: 2
Регистриран на: Чет 07 май 2015 14:59
Автомобил: Golf 4 1.8 T
Двигател: AGU

Re: Golf MK4 1.8T Какъв Blow Off

Мнениеот rumen.1920 » Чет 07 май 2015 15:10


Какво мислете добра идея ли е да сменя blow off Golf 4 1.8T 150 hp с hks blow off Регулируем Работно налягане: до 1.8 бара?
http://racing-mania.com/browse/product/id/644/Blow-off+Klapan+Mod%D0%B5l+SSQV+HKS+-+R%D0%B5guliru%D0%B5m+


misho_GTI
Мнения: 1987
Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 11:29
Автомобил: 1990 Golf GTI + 1991 Country
Двигател: PB 112 + 1P 98
Местоположение: София

Re: Golf MK4 1.8T Какъв Blow Off

Мнениеот misho_GTI » Съб 09 май 2015 19:53


710N ли е целият part number на частт-а? Вие откаде сте го купували?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Galin79, Kassy и 207 госта