Проблем с обороти Голф 4 1,6sr
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: Сря 22 апр 2009 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с обороти Голф 4 1,6sr
Пичове, пробвайте на лична някой път!!!
Re: Проблем с обороти Голф 4 1,6sr
S.NIKOLOV написа:Пичове, пробвайте на лична някой път!!!
Рекох да пиша не само на ЛС, че може някои неща другите да не ги знаят.
Сега става въпрос за адаптивните настройки:
Адаптивните настройки не се трият с изключване на акумулатора. Това за изтриването им (връщане до заводско ниво) за Simos-AKL никъде не го пише в книгите, но се прави с ВАГ-КОМ. Четох го в един руски форум, днес го пробвах и стана. Даже при невъзможност да се адаптира нормално дросела, препоръчват първо да се нулират адаптивните настройки.
Адаптивните настройки за Simos-AKL ECU се виждат с функция Измерване (08), блок 011, полета 2 и 3.
Нулирането им става с функция Адаптация (10), блок 00. Даже се вижда в полетата, че точно за това става въпрос. Първо се прави Read, после Save, и накрая ОК. След това може да се погледне, че стойностите на новите адапт. настройки (заводските) са различни от първоначалните.
Дано съм бил полезен!
Последна промяна от tonyM на Съб 11 юли 2009 8:57, променено общо 1 път.
- badjo-vw
- Мнения: 583
- Регистриран на: Сря 28 ное 2007 8:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Проблем с обороти Голф 4 1,6sr
S.NIKOLOV написа:Пичове, пробвайте на лична някой път!!!
Айде да няма безполезни постове
- Petkovski
- Мнения: 120
- Регистриран на: Нед 17 юни 2007 19:28
- Автомобил: Vw Golf 4
- Двигател: AKL
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Проблем с обороти Голф 4 1,6sr
tonyM написа:S.NIKOLOV написа:Пичове, пробвайте на лична някой път!!!
Рекох да пиша не само на ЛС, че може някои неща другите да не ги знаят.
Сега става въпрос за адаптивните настройки:
Адаптивните настройки не се трият с изключване на акумулатора. Това за изтриването им (връщане до заводско ниво) за Simos-AKL никъде не го пише в книгите, но се прави с ВАГ-КОМ. Четох го в един руски форум, днес го пробвах и стана. Даже при невъзможност да се адаптира нормално дросела, препоръчват първо да се нулират адаптивните настройки.
Адаптивните настройки за Simos-AKL ECU се виждат с функция Измерване (08), блок 011, полета 2 и 3.
Нулирането им става с функция Адаптация (10), блок 00. Даже се вижда в полетата, че точно за това става въпрос. Първо се прави Read, после Save, и накрая ОК. След това може да се погледне, че стойностите на новите адапт. настройки (заводските) са различни от първоначалните.
Дано съм бил полезен!
Благодаря колега, дано да е в полза и на другите!!!
- hitman0013
- Мнения: 1865
- Регистриран на: Пон 11 май 2009 11:22
- Автомобил: GOLF 4
- Двигател:
Re: Проблем с обороти Голф 4 1,6sr
Petkovski написа:pedalchobaba написа:Petkovski, и празния ход става.
Днес го пробвах, но на друг VW, не на 1.6.
С версия 311.2-N.
Привет колега ми при мен не става нямам такав прозорец, в смисал не ми дава да пипам нищо, както споменах вече аз съм с VAG-COM 704, може самия мотор да го няма това . Само да споделя че при пуснат климатроник в колата оборотите са супер стабилни 864 ми ги дава VAG, но изключиш ли компресора и се почва постояното и неприятно тресене на празен ход. Прави ми впечатление че на място при въртене на волана оборотите съшо ми играят незнам дали това трябва да е така? Четох из постовете че ако имаш спукан маркуч на сервото също може да е причина за притрисане на мотора, но колегата така и не каза кой точно маркуч да се гледа! Позрави..
Да попитам, някой намерил ли е решение за играенето на оборотите при въртене на волана на празен ход?Специално при въртене на волана, ток ли недостига, въздух ли?
Re: Проблем с обороти Голф 4 1,6sr
Petkovski написа:pedalchobaba написа:Petkovski, и празния ход става.
Днес го пробвах, но на друг VW, не на 1.6.
С версия 311.2-N.
Привет колега ми при мен не става нямам такав прозорец, в смисал не ми дава да пипам нищо, както споменах вече аз съм с VAG-COM 704, може самия мотор да го няма това . Само да споделя че при пуснат климатроник в колата оборотите са супер стабилни 864 ми ги дава VAG, но изключиш ли компресора и се почва постояното и неприятно тресене на празен ход. Прави ми впечатление че на място при въртене на волана оборотите съшо ми играят незнам дали това трябва да е така? Четох из постовете че ако имаш спукан маркуч на сервото също може да е причина за притрисане на мотора, но колегата така и не каза кой точно маркуч да се гледа! Позрави..
и аз имах същия проблем-играеха оборотите като навивах кормилото.мъркуча е един черен лъскав(като пластмасов изглежда)-влиза в едно черно кръгло,точно пред водача,в коша на двигателя(ламерско описание ама дано ме разбереш).при мене се беше спукал точно където влиза в една муфа в това кръглото черното-предполагам че е серво помпата или нещо подобно
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 70 госта