Golf MK3 1.8 MI ABS 92г. Въпрос-Температурен датчик
- toni_tv
- Мнения: 172
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 21:43
- Автомобил: Passat B5 syncro
- Двигател: ADR
- Местоположение: Белоградчик
Re: Въпрос-Температурен датчик
И на мен ми се виждат много тези 50-60 лв. И аз преди 3 г. си взех за 18 лв. и до сега нямам никакви проблеми с него а предишния ми даваше грешни показания кьм компа и нямаше палене при студен двигател. Така че не е гаранция за качество високата цена
-
- Low rider
- Мнения: 5548
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Въпрос-Температурен датчик
Всеки може да купува части според джоба си.Но повечето като си купят евтиното после си купува пак скъпото и съответно се набутва сам:idea:За справка този датчик струва 44лева
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: Съб 07 авг 2010 21:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bulgaria
Re: Въпрос-Температурен датчик
golfmk1 написа:Всеки може да купува части според джоба си.Но повечето като си купят евтиното после си купува пак скъпото и съответно се набутва сам:idea:За справка този датчик струва 44лева
Колега аз като си купих първо скъп датчик от Ауто Плюс уж от магазин ми го дадоха за оригинален (EITH, Made in Luxemburg) 46лв. пише на него три пъти ми го сменяха и тай не показа вярно и накрая си взех на Vernet за 17лв. френски от Евро 07 и проблема се реши!
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: Съб 19 фев 2011 16:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Въпрос-Температурен датчик
И аз съм стигнал дотам,че трябва да купувам температурен датчик (с 4ри игли черен) препоръчайте ми някаква марка и ме ориентирайте какви са цените защото аз срещам от 16лв до 60лв и незнам какво да взема?!?
Re: Въпрос-Температурен датчик
Taka като четох темата излиза че всичко е на късмет и че ментаци има за всяка марка, така че стискай палци и вземай най ефтиният.
- emohrisstov
- Мнения: 1487
- Регистриран на: Съб 18 мар 2006 14:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Село София
- Контакти:
Re: Въпрос-Температурен датчик
comunikator написа:И аз съм стигнал дотам,че трябва да купувам температурен датчик (с 4ри игли черен) препоръчайте ми някаква марка и ме ориентирайте какви са цените защото аз срещам от 16лв до 60лв и незнам какво да взема?!?
Колега ако се върнеш няколко страници назад и прочетеш какво съм написал ще разбереш кое е най-правилното решение.
Успех!
-
- Low rider
- Мнения: 5548
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Въпрос-Температурен датчик
comunikator написа:И аз съм стигнал дотам,че трябва да купувам температурен датчик (с 4ри игли черен) препоръчайте ми някаква марка и ме ориентирайте какви са цените защото аз срещам от 16лв до 60лв и незнам какво да взема?!?
Цената сама говори за какво иде реч
- milen_1975
- Мнения: 331
- Регистриран на: Нед 15 мар 2009 12:11
- Автомобил: VW Passat Variant B4
- Двигател: 1.8 ABS 1993
- Местоположение: София/Видин
Re: Въпрос-Температурен датчик
Колеги и аз ще се включа за малко в темата! Казвам за малко, че тази зима се вкарах в доста "филми и сериали" viewtopic.php?f=6&t=300302&hilit=%D0%92%D0%B8%D1%81%D0%BE%D0%BA%D0%B0+%D1%82%D0%B5%D0%BC%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%B0%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B0+%D1%81%D0%BB%D0%B5%D0%B4+%D1%81%D0%BC%D1%8F%D0%BD%D0%B0+%D0%BD%D0%B0+%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%BC%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82 с тези температури, темостати и т.н. След "сагата" с термостата и 100-те градуса, като сложих вече оригиналния термостат се оказа, че ми показва с 5 С отгоре. За това реших да сменя и датчика на тройника! Та дано да докарам температурата на таблото да е 90 С.
Днес купих оригинален. Оказа се, че такъв, като моя оригиналния датчик(черен с жълто пръстенче) не се бил пройзвеждал от 2003 год. и не ги правят вече в Германия, ами в Люксембург. Не, че не се намирали с жълто пръстенче, ама не били оригинални. Също така оригиналните датчици се пройзвеждали вече не с жълт, а с тъмносин пръстен. Сериийния номер също е друг. Данните на този, който го взех днес е:
Elth Made in LUXEMBOURG VW/Audi EH2 12V-140 C max 07-11 6UO 919 501B за 50 лв.
Допитах се до майсторчета от нашия форум и ми казаха, че това е датчика, който ми трябва. Ще го сложа тия дни да видя, какво ще излезе
Днес купих оригинален. Оказа се, че такъв, като моя оригиналния датчик(черен с жълто пръстенче) не се бил пройзвеждал от 2003 год. и не ги правят вече в Германия, ами в Люксембург. Не, че не се намирали с жълто пръстенче, ама не били оригинални. Също така оригиналните датчици се пройзвеждали вече не с жълт, а с тъмносин пръстен. Сериийния номер също е друг. Данните на този, който го взех днес е:
Elth Made in LUXEMBOURG VW/Audi EH2 12V-140 C max 07-11 6UO 919 501B за 50 лв.
Допитах се до майсторчета от нашия форум и ми казаха, че това е датчика, който ми трябва. Ще го сложа тия дни да видя, какво ще излезе
- piter_96
- Мнения: 856
- Регистриран на: Пон 03 май 2010 15:07
- Автомобил: VW Golf III VW Golf III Variant
- Двигател: AFT 1997 AAM 1994
- Местоположение: Сопот
Re: Въпрос-Температурен датчик Голф 3 1,8ми.66кв 1992г ABS
Пиша в тази доста стара тема с цел да ми помогнете. Когато карам извънградско или малко повече в града и извадя от скорост стрелката забива на 2000 оборота и ако иска пада, ако иска не(в повечето случаи не пада). Когато я обърна на бензин не иска да върви и придърпва. Ходих по майстори, закачах я на компютър няколко пъти-няма грешки. Моят майстор ми каза, че е от TPS на дроселова клапа. Покарах малко така, но не се издържаше и реших да взема от един познат, който има морга една дроселова клапа. Монтирахме я. Карах 20-30-40 км в града - не се появи проблема(все пак го прави когато си поиска). Тръгнах за морето изминах 50-тина км. и се почна. карах нанадолно и реших да я пусна от скорост - оборотите забиха на 2000. В продължение на 5 мин. си стояха така, след което включих на скорост. Прибрах се от морето , отидох при майстора и той ми каза, че и тази е развалена да търся друга. Аз взех една от пасат 1,8. Сложиха я, обаче сега колата нещо не върви и пак го прави този номер. Отидох при друг майстор. Той пък ми каза, че било от стъпков мотор, ама най-сигурно да се смени цялата инжекция.
След прочитане на темата имам съмнения, че е от температурен датчик. Според вас възможно ли е да е от това?
След прочитане на темата имам съмнения, че е от температурен датчик. Според вас възможно ли е да е от това?
- ot_lud_po_lud
- Мнения: 23
- Регистриран на: Сря 06 яну 2010 10:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: софия
Re: Въпрос-Температурен датчик Голф 3 1,8ми.66кв 1992г ABS
piter_96 написа:Той пък ми каза, че било от стъпков мотор, ама най-сигурно да се смени цялата инжекция.
След прочитане на темата имам съмнения, че е от температурен датчик. Според вас възможно ли е да е от това?
напълно е възможно да е от стъпковия мотор, но не се набивай за цяла инжекция докато не си проверил всичко а колкото до плочката на дросела трябва да ти показва грешка като я качиш на комп
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: Въпрос-Температурен датчик Голф 3 1,8ми.66кв 1992г ABS
Ако намерите едни мои снимчици на "разчленен" такъв сензор,ще видите вероятните виновници ,скрити в корпуса.И те не са термо-резисторите,а една месингова плочка и 2 пружинки..ся кое патинира,кое омеква...ама влияе на съпротивлението-къде повече,къде по-малко..дори до прекъсване.
Резисторите са тип NTC,слаба контактна връзка води до данни "студен" мотор,следва богата смес..или както реши "малоумника" с гръмко име Компютър,даже и запалването подмества...
На Венто-дизел,след няколко години експлоатация,установявам "понижено" показание на термометъра-около 5-8 градуса,по-ниско от реалната..карам си на средни показания 70-80,ама си знам.Иначе вторият резистор ми командва времето за подгрев и не рядко ми пали лампата при +40 околна.
На бензинката също имам съмнения за 'старост" на сензора-той беше първата сменена част през 2006г.С жълт пръстен ,не помня марка,21лв.Бензинката напоследък е "лакома" в градски цикъл,на дълго-бива.И звука и някак "гърлен" стана съпроводен с леко претрисане на място(оборотомера не го лови).Та си струва една инвестицийка,макар че на табло показва доста точно,за разлика от дизелната.
Резисторите са тип NTC,слаба контактна връзка води до данни "студен" мотор,следва богата смес..или както реши "малоумника" с гръмко име Компютър,даже и запалването подмества...
На Венто-дизел,след няколко години експлоатация,установявам "понижено" показание на термометъра-около 5-8 градуса,по-ниско от реалната..карам си на средни показания 70-80,ама си знам.Иначе вторият резистор ми командва времето за подгрев и не рядко ми пали лампата при +40 околна.
На бензинката също имам съмнения за 'старост" на сензора-той беше първата сменена част през 2006г.С жълт пръстен ,не помня марка,21лв.Бензинката напоследък е "лакома" в градски цикъл,на дълго-бива.И звука и някак "гърлен" стана съпроводен с леко претрисане на място(оборотомера не го лови).Та си струва една инвестицийка,макар че на табло показва доста точно,за разлика от дизелната.
- Ljubon
- Мнения: 3327
- Регистриран на: Съб 15 авг 2009 10:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Въпрос-Температурен датчик Голф 3 1,8ми.66кв 1992г ABS
emo-gar написа:Ако намерите едни мои снимчици на "разчленен" такъв сензор,ще видите вероятните виновници ,скрити в корпуса.
Дай да я видим тая снимчица.
- Ljubon
- Мнения: 3327
- Регистриран на: Съб 15 авг 2009 10:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Въпрос-Температурен датчик Голф 3 1,8ми.66кв 1992г ABS
Някой ползвал ли е температурен датчик на фирмата Hella и дали са добри?
- lubecku
- Мнения: 393
- Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
- Автомобил: mk3
- Двигател: ABF
- Местоположение: sofiq bulgaria
- Контакти:
Re: Въпрос-Температурен датчик Голф 3 1,8ми.66кв 1992г ABS
Да повдигна темата малко, от едно известно време при палене колата държи 700 800 оборота, и педала на газта, не потъва при подаване на контакт, мисля че това е достатъчно за да сменя датчика, сега съм с вернет от еврото които е от около година, стария от люксембург и при него е същото, не знам но на газ разхода се качи осезаемо, смених филтър в/х с перфектен френски, свещи с БУР6ЕТ, смених и мембраните на БРЦ-то, не и не с 10 лв. 45 км и колата гъгне на газ ,няма я лекотата и динамиката която си я имаше преди, което ме насочва точно към тоя датчик, обаче ! идва един въпрос в главата ми на който ми се иска сам да си отговоря, нали този датчик влияе и при работа на газ посредством запалване и т.н. ???
Забравих колата е АБС на пасат :)
И на последно но не по важност място към кой датчик да се насоча ?
Забравих колата е АБС на пасат :)
И на последно но не по важност място към кой датчик да се насоча ?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: petar_a и 164 госта