голф 4 - Вярно ли е че моторите 1.4/16в са несполучливи?
- dimmer
- Мнения: 32
- Регистриран на: Чет 23 юли 2009 14:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: razlog
- Контакти:
голф 4 - Вярно ли е че моторите 1.4/16в са несполучливи?
Вярно ли е че моторите на Голф 4 1.4 16в. не са много сполучливи? Всеки казва че тези двигатели не са здрави и други подобни.
- mania
- Мнения: 1749
- Регистриран на: Съб 27 яну 2007 11:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: голф 4
Принципно при всички марки по-големите двигатели се правят по-качечствени от малките.
- skotis
- Мнения: 1974
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
- Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: голф 4 - Вярно ли е че моторите 1.4/16в са несполучливи?
Аз знам че харчат масло и че не вървят, яйде второто как да е, ама първото е кофти. Вземи 1.6.
- vw_manqk
- Мнения: 1136
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 23:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: голф 4 - Вярно ли е че моторите 1.4/16в са несполучливи?
Не си взимай 1.4 харчат масло и не вървят имам приятел с такъв мотор и сега мн съжелява че го купи
- GOLF
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 649
- Регистриран на: Вто 23 яну 2007 20:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: голф 4 - Вярно ли е че моторите 1.4/16в са несполучливи?
Познавах един, който караше 1.4 и не беше доволен. Обасни ми от какво, но беше преди много време и нямам спомен.
1.6 масаво хвърлят скоростна кутия. Казва ли са ми го хора, който са имали опит с този мотор и други, които бачкат в магазин за части.
1.6 масаво хвърлят скоростна кутия. Казва ли са ми го хора, който са имали опит с този мотор и други, които бачкат в магазин за части.
-
- Мнения: 1019
- Регистриран на: Пет 27 май 2005 8:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: голф 4 - Вярно ли е че моторите 1.4/16в са несполучливи?
Най-полезно за човека е да се изказват хора с такива мотори.
Моя вече е на 111000, аз го карам 40 000км (2г.)
Никакво масло не харчи. В момената маслото ми е за смяна (12000) и е там където съм го налял - малко над средата. Изобщо никакво масло не харчи.
Моя вече е на 111000, аз го карам 40 000км (2г.)
Никакво масло не харчи. В момената маслото ми е за смяна (12000) и е там където съм го налял - малко над средата. Изобщо никакво масло не харчи.
- Nikkolay
- Мнения: 1652
- Регистриран на: Съб 18 авг 2007 10:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: голф 4 - Вярно ли е че моторите 1.4/16в са несполучливи?
майка ми има точно такъв голф Ако уцелиш поддържана кола и на не повече от 250 000км. не би трябвало да ти гори масло, по принцип тия мотори почват яко да горят или след яко юркане или след много километри. Сегментите са им като от пластелин
- ExInS™``
- Мнения: 14
- Регистриран на: Чет 07 май 2009 21:03
- Автомобил: Golf 4 Variant 4motion
- Двигател: Diesel
- Местоположение: Варна
Re: голф 4 - Вярно ли е че моторите 1.4/16в са несполучливи?
mufin написа:Най-полезно за човека е да се изказват хора с такива мотори.
Моя вече е на 111000, аз го карам 40 000км (2г.)
Никакво масло не харчи. В момената маслото ми е за смяна (12000) и е там където съм го налял - малко над средата. Изобщо никакво масло не харчи.
Колега @mufin и аз карам Golf 4,1.4,16V тези двигатели са наистина едни от най несполучливите за дългогодишната история на марката голф,това си е жив резил.Тези двигатели са така конструирани че след 130-140хил.км той започва да си гори масълце колкото и да не ти се иска гори но в малки количества,пропушва но по малко,когато форсираш или когато го изрязваш на светофара и тогава започва дилемата от какво е дали са флошки или сегменти.Сегментите им както казва колегата @Vw_wV са им като пластелин и са за смяна вече.А едно такова "удоволствие" излиза доста скъпо и масово голфчета в такова състояние се продават за да се избегне отварянето на един завоски затворен двигател.Историята на този тип двигатели е дълга и пълна с положителни и отрицателни страни.
Други фабрични проблеми,които мога да изброя още са "гарнитурата"която е оригинално силикон положен между капака на двата вала и главата се спича за отрицателно време пак след 130х.км.и започва да пълни гнездата на свещите с масло,което пък на свой ред ако не се отстрани започва да разяжда лулите а от там и да се пука керамичната част на самата свещт и реално този проблем коства доста пари(кабели,свещи и т.н).Вярно всеки двигател си има фабрични косури но при някои са повече от очакваното.Тези двигатели не обичат да бъдат юркани защото прекалено са нежни и капризни от към поддръжка.Иначе за едно нормално каране с разумна скорост в града и извън него са абсолютно идеални моторчета,само по себе си проличава първо икономичния разход,евтиния данък и други важни фактори поради,които сосбтвеника си е избрал точно този двигател и мощност.Държа да отбележа за някои от минусите които изброих по горе че рано или късно фабричните проблеми се проявяват и започва една дълга и щирока.Завода пройзводител е оставил един единствен изход - ремонт на дадени километри
Надявам се да съм помогнал на колеги,които се канят да си купят или вече имат Golf4 1.4 - 16V двигател
-
- Мнения: 1019
- Регистриран на: Пет 27 май 2005 8:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: голф 4 - Вярно ли е че моторите 1.4/16в са несполучливи?
ExInS™``,
Това за 130- 14000 км по Горубленската скала ли е измерено?
Без майтап, ако не си я прегрял и ти гори масло е над 250 000км.
Сигурен ли си че твоята е на 140хил.?
Моята скоро ще е на 140 000 така че ще видим кой е прав.
Но аз съм сигурен в километрите на колата си.
А че смяната на сигментите е трудна е скъпа си е направо в сферата на легендите.
В VOLKSWAGEN>MSK.RU има описание на един пич, който сам си ги е сменил
Това за 130- 14000 км по Горубленската скала ли е измерено?
Без майтап, ако не си я прегрял и ти гори масло е над 250 000км.
Сигурен ли си че твоята е на 140хил.?
Моята скоро ще е на 140 000 така че ще видим кой е прав.
Но аз съм сигурен в километрите на колата си.
А че смяната на сигментите е трудна е скъпа си е направо в сферата на легендите.
В VOLKSWAGEN>MSK.RU има описание на един пич, който сам си ги е сменил
- abit
- Мнения: 88
- Регистриран на: Съб 20 юни 2009 13:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Cyprus
- Контакти:
Re: голф 4 - Вярно ли е че моторите 1.4/16в са несполучливи?
mufin написа:В VOLKSWAGEN>MSK.RU има описание на един пич, който сам си ги е сменил
mafun, не забравяй да споделяш за такива подробности ако има в бъдеще, и аз съм стъпал сериозно на нея.
И моята изглежда доста надеждна засега.
Само се притеснявах да не се разхлопа след това масло 10-40 минах 1300 км. с него и не мръдна, 3 чертички под макс, когато е пуснат климатика не чувам двигателя.....
Общо взето свършвам с листата която ми написа за сервизните части.
-
- Мнения: 245
- Регистриран на: Съб 20 яну 2007 2:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: голф 4 - Вярно ли е че моторите 1.4/16в са несполучливи?
аз имам такъв мотор...1,4 16V.....когато го карам до 3000 оборота - не харчи нито грам..........когато на извънградско например го карам над 3000 оборота ( около 3200-3400 оборота със 110-120 км.ч), започва видимо да харчи масло...наистина много.
карам в София 4-5000км. и маслото не мърда......отида от София до Варна и обратно и не мога да повярвам на очите си...направо се стопява.....не знам нормално ли е но вече 3-та година е така...
това е нежен двигател...ако ще си взимаш такъв си го карай лекичко ако искаш да ти изкара повечко време.
ако искаш ръчки обаче гледай 1,8 и нагоре...
карам в София 4-5000км. и маслото не мърда......отида от София до Варна и обратно и не мога да повярвам на очите си...направо се стопява.....не знам нормално ли е но вече 3-та година е така...
това е нежен двигател...ако ще си взимаш такъв си го карай лекичко ако искаш да ти изкара повечко време.
ако искаш ръчки обаче гледай 1,8 и нагоре...
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: голф 4 - Вярно ли е че моторите 1.4/16в са несполучливи?
mufin написа:
Добре де, не ти ли омръзна в няколко теми да обясняваш колко хубав мотор е 1.4 16кл , тоя мотор би паснал перфектно на Лупо или Поло в краен случай, но не и на купето на Голф 4.
Re: голф 4 - Вярно ли е че моторите 1.4/16в са несполучливи?
Ае батки, как е положението при тези мотори след основен ремонт? Понеже един приятел прави основен ремонт на неговия Голф4 1.4 мотор 16в, спомням си че даде един куп пари - някъде към 2500 му излезе всичко по ремонта. В момента я разработва, та да питам как е положението след осн. ремонт - пак ли си гори масълце и т.н. ... ?
Re: голф 4 - Вярно ли е че моторите 1.4/16в са несполучливи?
kokovas написа:аз имам такъв мотор...1,4 16V.....когато го карам до 3000 оборота - не харчи нито грам..........когато на извънградско например го карам над 3000 оборота ( около 3200-3400 оборота със 110-120 км.ч), започва видимо да харчи масло...наистина много.
карам в София 4-5000км. и маслото не мърда......отида от София до Варна и обратно и не мога да повярвам на очите си...направо се стопява.....не знам нормално ли е но вече 3-та година е така...
това е нежен двигател...ако ще си взимаш такъв си го карай лекичко ако искаш да ти изкара повечко време.
ако искаш ръчки обаче гледай 1,8 и нагоре...
Ами май е време да го оправиш..не ти харчи масло защото е "нежен мотор", а защото си за смяна на сегменти.Аз правих основен ремонт на ДВГ (има тема за този ремонт) и сега ако ще и на 5000 оборота да го карам-все тая.А за логиката да се кара до 3000об. ,честно не я разбирам , все пак е 16V и по принцип силата му трябва да е над 2500-3000 об. Естествено не означава че трябва да се ръчка.И между другото ..в повечето случаи проблема с маслото е свързан с прегряване на мотора.(и в повечето случаи от някои Италианец )
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 84 госта