Голф 4 Проблем с лампата на маслото
- valentinka_89
- Мнения: 11
- Регистриран на: Съб 09 май 2009 13:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Smolqn
Голф 4 Проблем с лампата на маслото
Хора, имам проблем с лампата на маслото на Голф 4. Сменихме маслото с COFRAN 15W50 и за известно време спря да свети но пак започна. Замервахме налягането на единия датчик но е нормално. Сменихме самия датчик но лампата пак свети. Някой имал ли е такъв проблем?
- pesho_sl
- Мнения: 693
- Регистриран на: Сря 09 яну 2008 18:16
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: AGR 1998
- Местоположение: Варна
Re: Проблем с лампата на маслото
valentinka_89 написа:Хора, имам проблем с лампата на маслото на Голф 4. Сменихме маслото с COFRAN 15W50 и за известно време спря да свети но пак започна. Замервахме налягането на единия датчик но е нормално. Сменихме самия датчик но лампата пак свети. Някой имал ли е такъв проблем?
На голф 4 - 15в50 - и защо? Хората които познавам карат с 5в30 или 10в40. Аз самия карам 3-ката си, която е на 17 години с 10в40. Мисля, че ако го смениш с 5в30 или 10в40 всичко ще си дойде на мястото.
П.П. Просто лично мнение, нека видим другите колеги какво ще споделят!
П.П. Добре дошла във ВАГ групата!!!
- valentinka_89
- Мнения: 11
- Регистриран на: Съб 09 май 2009 13:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Smolqn
Re: Проблем с лампата на маслото
Сложихме 15W50 с надеждата че ще се оправи лампата. Аз по принцип не разбирам много от масла, даже изобщо но така ни посъветваха
- _Demoson_
- Мнения: 28
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 19:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ruse
Re: Проблем с лампата на маслото
Колегата е прав.Защо с 15 на 50?10 на 40 дори и 5на40 е трябвало да сложите това все пак е нов двигател.Все пак опитайте да смените масления филтър,има такива които дават такъв дефект.Ако и тогава не се оправи търсете повредата в датчика,таблото или инсталацията щом с манометър показва добри стойности.
- valentinka_89
- Мнения: 11
- Регистриран на: Съб 09 май 2009 13:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Smolqn
Re: Проблем с лампата на маслото
Преди да го сменим беше 10 на 40 на майстора при който отидохме ни посъветва да слажим 15 на 50. По принцип преди смяната лампата светваше между 1800 и 2000 оборота. След смяната известно време спря да свети. Минанме 1100-1200 км и през това време светна 1 или 2 пати при голям наклон и товар. Сменихме датчика и сега е по зле. Отново си свети както преди смяната на маслото.
- The Officer
- Мнения: 247
- Регистриран на: Сря 27 юни 2007 23:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
Re: Проблем с лампата на маслото
Колега най-добре смени маслото с такова , каквото трябва да е за този мотор-това може да го про4етеш напромер в аутодатата.След това ако масления ти филтър е примерно ФИЛТРОН-задължително го сменяш с някой по-истински и ако не се оправи си премери налягането на маслото ама в сервиз и с уред.Ако няма съответното налягане -ясна е работата....Ако всичко е наред смени си и датчиците.Ако и тогава не се оправи -проблема е в таблото.
УСПЕХ....
УСПЕХ....
- valentinka_89
- Мнения: 11
- Регистриран на: Съб 09 май 2009 13:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Smolqn
Re: Проблем с лампата на маслото
The Officer написа:Колега най-добре смени маслото с такова , каквото трябва да е за този мотор-това може да го про4етеш напромер в аутодатата.След това ако масления ти филтър е примерно ФИЛТРОН-задължително го сменяш с някой по-истински и ако не се оправи си премери налягането на маслото ама в сервиз и с уред.Ако няма съответното налягане -ясна е работата....Ако всичко е наред смени си и датчиците.Ако и тогава не се оправи -проблема е в таблото.
УСПЕХ....
Мерси, колега, само дето съм ти колежка
- _Demoson_
- Мнения: 28
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 19:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ruse
Re: Проблем с лампата на маслото
Мери налягането на маслото с манометър при майстора ти!Ще съсипеш моторчето.
- valentinka_89
- Мнения: 11
- Регистриран на: Съб 09 май 2009 13:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Smolqn
Re: Проблем с лампата на маслото
Налягането си е в нормите на нормалното. Няма проблем с налягането
- _Demoson_
- Мнения: 28
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 19:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ruse
Re: Проблем с лампата на маслото
Ако има възможност да вземе от някоя автоморга таблото с уредите просто за проба само,мисля че проблема ти е от него щом всичко друго е сменено или премерено.Доста автомобили от марката дават този дефект но за 4-ка не бях чувал
- Ясер
- Мнения: 184
- Регистриран на: Нед 16 дек 2007 16:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Проблем с лампата на маслото
До колкото съм установил редовния проблем с маслото никога не е от таблото.
Особенно за Голф4 и дума дето се вика да не става
Проблема е в датчика (датчиците) по двигатела. Явно имат живот, които в даден миг приключва. Още по-лошото е, че дори покупката на нов датчик не решава проблема, защото май се продават уж "същия" датчик, но в един миг се оказва, че датчика не е толкова точен, колкото е нужно. В повечето случаи хората си ги купуват от разни магазини, където не е много гарантирано качеството на предлагания продукт. Понеже разликата в цената на такъв датчик надали ще е голяма по-добре да си го купиш от Автотрейд. Поне се знае , че няма да си купиш заместител на оригиналния продукт.
Само един пример бих дал с нещо коренно различно, но е свързано с VW-Audi. Пластмасов интериорен праг за Ауди ТТ в магазинчетата ми го предлагаха за 150лв. В Автотрейд с ДДС и без никаква отстъпка беше на 107.23лв.
А сега пак по темата. Няколко пъти са искали да им спирам лампите и зумерите точно заради такъв проблем, но това АБСОЛЮТНО е неправилно. В един момент ще стане беля и после още по-голяма. Ако се начупят сегментите и почне да гори по 10л масло на 100км. то водача няма да разбере. Няма нищо по-добро от това, колата да е надежна и винаги правилно да съобщава за събитията.
Успех.
Особенно за Голф4 и дума дето се вика да не става
Проблема е в датчика (датчиците) по двигатела. Явно имат живот, които в даден миг приключва. Още по-лошото е, че дори покупката на нов датчик не решава проблема, защото май се продават уж "същия" датчик, но в един миг се оказва, че датчика не е толкова точен, колкото е нужно. В повечето случаи хората си ги купуват от разни магазини, където не е много гарантирано качеството на предлагания продукт. Понеже разликата в цената на такъв датчик надали ще е голяма по-добре да си го купиш от Автотрейд. Поне се знае , че няма да си купиш заместител на оригиналния продукт.
Само един пример бих дал с нещо коренно различно, но е свързано с VW-Audi. Пластмасов интериорен праг за Ауди ТТ в магазинчетата ми го предлагаха за 150лв. В Автотрейд с ДДС и без никаква отстъпка беше на 107.23лв.
А сега пак по темата. Няколко пъти са искали да им спирам лампите и зумерите точно заради такъв проблем, но това АБСОЛЮТНО е неправилно. В един момент ще стане беля и после още по-голяма. Ако се начупят сегментите и почне да гори по 10л масло на 100км. то водача няма да разбере. Няма нищо по-добро от това, колата да е надежна и винаги правилно да съобщава за събитията.
Успех.
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил: Passat B35i
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с лампата на маслото
_Demoson_ написа:Колегата е прав.Защо с 15 на 50?10 на 40 дори и 5на40 е трябвало да сложите това все пак е нов двигател.
_Demoson_ написа:Ще съсипеш моторчето.
прочети малко повече за това, кое какво означава при маслата.
и после прави такива свръхнеподготвени изказвания...
- di4evv
- Мнения: 517
- Регистриран на: Нед 13 яну 2008 2:05
- Автомобил: ауди а 4
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
Re: Проблем с лампата на маслото
лампата свети само на 1800-2000 оборота нали,и то на голяма предавка,и като дадеш газ всичко е ок.ако е така основни и биелни лагери са за смяна може би....има писано за ,,системата за ранно предупреждение" при ФВ
- valentinka_89
- Мнения: 11
- Регистриран на: Съб 09 май 2009 13:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Smolqn
Re: Проблем с лампата на маслото
Колеги някои мерил ли е налягането на маслото при разли4ни обороти?
- valentinka_89
- Мнения: 11
- Регистриран на: Съб 09 май 2009 13:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Smolqn
Re: Проблем с лампата на маслото
Момчета, пак имам проблем с Голфа. Сменихме основни и биелни лагери и маслена помпа, но лампата за маслото пак си свети, а налягането на маслото е на границата..... Майстора казва че е износен коляновия вал, не уплътнява и затова няма достатъчно налягане и трябва да се шлайфа вала и т.н. и започва големия проблем. Друг майстор пък ми предлага някаква руска добавка за маслото, която изграждала някакъв слой по вала и щяла да спре да свети лампата...
Някой имал ли е такъв проблем и как е постъпил......
Вече се замислям има ли свястни майстори и къде са те.....
Някой имал ли е такъв проблем и как е постъпил......
Вече се замислям има ли свястни майстори и къде са те.....
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 222 госта