Golf 4 - Проблем при превключване на скорости
- yarek
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:41
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AJM 2000
- Местоположение: Габрово - Daugavpils
Golf 4 - Проблем при превключване на скорости
някво страно свирене чувам когато превключвам скорости на по ниската, свири само 1 или 2 секунди, обаче много дразни... някой знае ли какъв може да е проблем?
Последна промяна от yarek на Пон 14 сеп 2009 17:24, променено общо 1 път.
- s5501na
- Мнения: 856
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 19:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: проблем при привклучване на скорости г4
Ако е 1.6, доста хора ще ти кажат какъв е проблема.
- Haralampi
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
- Автомобил: VW Golf 4 - 2002
- Двигател: 1.6 16V - AZD
- Местоположение: София
Re: проблем при привклучване на скорости г4
s5501na написа:Ако е 1.6, доста хора ще ти кажат какъв е проблема.
по-точно AKL!
(Да използвам да помоля колегите с 1.6 AKL да споделят кода на скоростната си!? и най-вече на въпросната проблемна...)
AZD и BAD са с друга скоростна!
Последна промяна от Haralampi на Съб 12 сеп 2009 21:21, променено общо 1 път.
- yarek
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:41
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AJM 2000
- Местоположение: Габрово - Daugavpils
Re: проблем при привклучване на скорости г4
1.9 ТДИ
АHF
110 коня
АHF
110 коня
- Luciano
- Мнения: 8472
- Регистриран на: Чет 31 авг 2006 22:16
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: 1.9TDI AHF
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: проблем при привклучване на скорости г4
Същия мотор, същия проблем - съеденител.
Смених го и нямам ядове (смених и маховика, че тресеше)
Бях пъснал тука и тема преди, но не мога да я открия.
Смених го и нямам ядове (смених и маховика, че тресеше)
Бях пъснал тука и тема преди, но не мога да я открия.
- yarek
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:41
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AJM 2000
- Местоположение: Габрово - Daugavpils
Re: проблем при привклучване на скорости г4
колко пари дади за него?... без работа
- Luciano
- Мнения: 8472
- Регистриран на: Чет 31 авг 2006 22:16
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: 1.9TDI AHF
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: проблем при привклучване на скорости г4
750лв с маховика (тогава с отстъпки, сега вече може и да си е по толкова).
Иначе вчера купувахме от Ауто+ за една помпа дюза, само комплект съединител беше 302лв. на САКС.
При мен съм го чувал и от 4-та на 5-та, но много рядко. Най-вече от 4-та на 3-та се чуваше.
Иначе вчера купувахме от Ауто+ за една помпа дюза, само комплект съединител беше 302лв. на САКС.
При мен съм го чувал и от 4-та на 5-та, но много рядко. Най-вече от 4-та на 3-та се чуваше.
- pedalchobaba
- Мнения: 1430
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: проблем при привклучване на скорости г4
Haralampi написа:(Да използвам да помоля колегите с 1.6 AKL да споделят кода на скоростната си!? и най-вече на въпросната проблемна...)
Ами ... всички така наречени Green Cap: DUU, DUV, ERT, DNZ, DLP, DUZ, DUW, DRZ, DSB, DGH .... монтирани на 1.4, 1.6, SDI и сглобени в Братислава.
Но пък не е чак такава болка за умирачка. Номера е само като купиш колата веднага да набиеш ремонтния комплект болтове /около 150 кинта/ на короната на диференциала оттам нататък проблеми няма. Тези, които не знаят за тази им слабост карат, докато скоростите се счупят, а някои и след това.
- Haralampi
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
- Автомобил: VW Golf 4 - 2002
- Двигател: 1.6 16V - AZD
- Местоположение: София
Re: проблем при привклучване на скорости г4
pedalchobaba написа:Haralampi написа:(Да използвам да помоля колегите с 1.6 AKL да споделят кода на скоростната си!? и най-вече на въпросната проблемна...)
Ами ... всички така наречени Green Cap: DUU, DUV, ERT, DNZ, DLP, DUZ, DUW, DRZ, DSB, DGH .... монтирани на 1.4, 1.6, SDI и сглобени в Братислава.
Но пък не е чак такава болка за умирачка. Номера е само като купиш колата веднага да набиеш ремонтния комплект болтове /около 150 кинта/ на короната на диференциала оттам нататък проблеми няма. Тези, които не знаят за тази им слабост карат, докато скоростите се счупят, а някои и след това.
Това НЕ важи за всички горе посочени - до момента поне тук във форума съм виждал пропищяли единствено от DUU и DUW. Същото е и в немския форум.
Тъй като съм се интересувал конкретно за моята, ето ценна информация за всички ERT притежатели: ERT е с 11mm нитове, спрямо 9мм при DUU и DUW. ERT е всъщност взета от Audi A3 и се прилага и на Сеат Толедо и Шкода Октавиа. Общо казано ERT e била първоначално с 9mm нитове (както при DUU и DUW), НО от края на модел-година 2001 е с подсилени 11mm. И тъй като тази кутия при Голф 4 до колкото знам се слага само на 1.6 16V, който се пуска от МГ 2001, засегнатите от проблема с кутии ERT са малко!
Обобщавам:
За познатите проблеми с нитовете на скоростни кутии при Голф 4 трябва да се притесняват (и вземат мерки) притежателите на кутии:
на първо място DUU, на второ DUW, a на трето всички останали почващи с D, като имате предвид, че от дата на производство на автомобила (не първа регистрация, а производство!) 10.07.2001, всички те са подсилени и вместо 9mm са с 11mm нитове, т.е. проблема е решен за всички тези, произведени след 10.07.2001 !!
Конкретно за кутия ERT проблем съществува само при най-първите BORA с такава кутия (1.6 16V), произведени преди горе посочената дата!
Последна промяна от Haralampi на Сря 16 сеп 2009 2:36, променено общо 1 път.
- pedalchobaba
- Мнения: 1430
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: проблем при привклучване на скорости г4
Харалампи, ти нищо не каза , ама добре го каза ...
Последно ERT имат ли проблем или не. Като ти чета поста, излиза, че произведените в първите години дават фира, но твоята не е от тях.
Както и да е. Мисълта ми беше, че всички скоростни кутии от типа 02К сглобени в Братислава са предразположени към проблем и то не поради размера на нитовете, а поради калпави партиди на същите. Колко мислиш е размера на нитовете на 2Y при Голф 2? Та тази кутия е същата, само дето вилката на лагера за съединителя е обратна. Колко от тях си чул да са скъсали нитове ...
Тя е дълга за разправяне. Явно темата е дискусионна. Важното е, че колегата получи отговор на неговия си въпрос.
Аз бих го посъветвал, преди да дава един сак пари за маховик и съединител, да провери, кога му се появява свиренето, щом е при смяна от висока към по-ниска предавка - има ли разлика при пуснат и спрян климатик. Имам нещо превид, за това питам.
Последно ERT имат ли проблем или не. Като ти чета поста, излиза, че произведените в първите години дават фира, но твоята не е от тях.
Както и да е. Мисълта ми беше, че всички скоростни кутии от типа 02К сглобени в Братислава са предразположени към проблем и то не поради размера на нитовете, а поради калпави партиди на същите. Колко мислиш е размера на нитовете на 2Y при Голф 2? Та тази кутия е същата, само дето вилката на лагера за съединителя е обратна. Колко от тях си чул да са скъсали нитове ...
Тя е дълга за разправяне. Явно темата е дискусионна. Важното е, че колегата получи отговор на неговия си въпрос.
Аз бих го посъветвал, преди да дава един сак пари за маховик и съединител, да провери, кога му се появява свиренето, щом е при смяна от висока към по-ниска предавка - има ли разлика при пуснат и спрян климатик. Имам нещо превид, за това питам.
- Haralampi
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
- Автомобил: VW Golf 4 - 2002
- Двигател: 1.6 16V - AZD
- Местоположение: София
Re: проблем при привклучване на скорости г4
Може би не си наясно с проблема или пък наистина не съм бил достатъчно ясен....
Кутиите които споменаваш имат само ЕДИН хроничен проблем и той не е в "калпави партиди", а в несъобразено укрепване на кутията - 9mm нитове са се оказали слаби за тези кутии (ако искаш го наричай "калпава партида").
Това разбира се има отношение към вътрешното устройство - вероятно при Голф 2 напреженията са други - това в случая няма никакво значение - вероятно има кутии и с 6mm!
Още веднъж на кратко това, което съм написал за теб и за други, ако не съм бил ясен:
Проблема е най-силно изразен при DUU и DUW и най-слабо при ERT (именно заради разлики във размера на изравняващите конусни колела). Независимо от това - проблема е решен фабрично ПРИ ВСИЧКИ от дата на производство 10.07.2001, когато 9mm-овите нитове се заменят с 11mm!
Т.е. Всички с автомобили (Голф 4 и Бора със скоростни кутии почващи с D и ERT) произведени преди тази дата и особено с кутии DUU и DUW е хубаво да вземат превантивни мерки!
А защо вероятността да има проблем при ERT (1.6 16V) e малка - защото повечето Голф 4 1.6 16V са произведени след горната дата, тъй като този двигател се пуска от модел-година 2001, а не от 1998 както останалите.
P.s. Дали колегата Yarek няма да оправи заглавието вече? прЕвклЮчване колега - не прИвклУчване
Кутиите които споменаваш имат само ЕДИН хроничен проблем и той не е в "калпави партиди", а в несъобразено укрепване на кутията - 9mm нитове са се оказали слаби за тези кутии (ако искаш го наричай "калпава партида").
Това разбира се има отношение към вътрешното устройство - вероятно при Голф 2 напреженията са други - това в случая няма никакво значение - вероятно има кутии и с 6mm!
Още веднъж на кратко това, което съм написал за теб и за други, ако не съм бил ясен:
Проблема е най-силно изразен при DUU и DUW и най-слабо при ERT (именно заради разлики във размера на изравняващите конусни колела). Независимо от това - проблема е решен фабрично ПРИ ВСИЧКИ от дата на производство 10.07.2001, когато 9mm-овите нитове се заменят с 11mm!
Т.е. Всички с автомобили (Голф 4 и Бора със скоростни кутии почващи с D и ERT) произведени преди тази дата и особено с кутии DUU и DUW е хубаво да вземат превантивни мерки!
А защо вероятността да има проблем при ERT (1.6 16V) e малка - защото повечето Голф 4 1.6 16V са произведени след горната дата, тъй като този двигател се пуска от модел-година 2001, а не от 1998 както останалите.
P.s. Дали колегата Yarek няма да оправи заглавието вече? прЕвклЮчване колега - не прИвклУчване
- vw_golf_4_tdi
- Мнения: 1647
- Регистриран на: Чет 09 юли 2009 23:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
- Контакти:
Re: проблем при привклучване на скорости г4
а за EBF някакви наблудения имате ли?
- s5501na
- Мнения: 856
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 19:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: проблем при привклучване на скорости г4
Колега пак ти казвам 1.6 16В се пускат след 05/2000
- Haralampi
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
- Автомобил: VW Golf 4 - 2002
- Двигател: 1.6 16V - AZD
- Местоположение: София
Re: проблем при привклучване на скорости г4
s5501na написа:Колега пак ти казвам 1.6 16В се пускат след 05/2000
Да - модел година 2001 както съм написал по-горе Какво не ти харесва?
Последна промяна от Haralampi на Пон 14 сеп 2009 13:36, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 1019
- Регистриран на: Пет 27 май 2005 8:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: проблем при привклучване на скорости г4
http://www.btinternet.com/~a_hutton/VW_Gearbox_Failure.htm
и аз тичам да видя кой номер е моята.
тия ремонтни комплекти в Porsche BG има ли ги?
и аз тичам да видя кой номер е моята.
тия ремонтни комплекти в Porsche BG има ли ги?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта