Golf 4 - Проблем при превключване на скорости

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
MAYKI
Мнения: 412
Регистриран на: Сря 25 май 2011 11:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: проблем при превклуюване на скорости г4

Мнениеот MAYKI » Сря 08 юни 2011 21:35


Вярно няма нищо вечно да не говорим за кола от Италия там няма изкарала кола до тези километри там до 100 000 вече е гроб :bishop




Потребителски аватар
Haralampi
Мнения: 3612
Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
Автомобил: VW Golf 4 - 2002
Двигател: 1.6 16V - AZD
Местоположение: София

Re: проблем при превклуюване на скорости г4

Мнениеот Haralampi » Чет 09 юни 2011 0:13


MAYKI написа:Вярно няма нищо вечно да не говорим за кола от Италия там няма изкарала кола до тези километри там до 100 000 вече е гроб :bishop


Именно :idea: После скоростната виновна... mhihi


variable
Мнения: 5
Регистриран на: Чет 25 ное 2004 0:06
Автомобил:
Двигател:

Re: проблем при превклуюване на скорости г4

Мнениеот variable » Съб 11 юни 2011 23:19


Колега моята кола е произведена (не регистрирана) на 01.07.2001, това значи ли, че е с 9мм нитове, защото ако е така съм прецакан за 6 дни :). Кутията е ERT, мотора 1.6 16v.


Потребителски аватар
Haralampi
Мнения: 3612
Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
Автомобил: VW Golf 4 - 2002
Двигател: 1.6 16V - AZD
Местоположение: София

Re: проблем при превклуюване на скорости г4

Мнениеот Haralampi » Съб 11 юни 2011 23:25


variable написа:Колега моята кола е произведена (не регистрирана) на 01.07.2001, това значи ли, че е с 9мм нитове, защото ако е така съм прецакан за 6 дни :). Кутията е ERT, мотора 1.6 16v.


:D Наистина ще си или гоям късметлия... или голям карък :D

Ако се вземе стриктно датата..... може да си изпуснал "примоцията" :? Но единствения сигурен начин е да се провери на място :|

P.s. Регистриран на 25.11.2004, Мнения: 1 :shock Ти май не си от най-бъбривите :D Не ни карай да чакаме още 7 години за следващ пост 8)


Потребителски аватар
toni82
Мнения: 515
Регистриран на: Пет 27 ное 2009 16:33
Автомобил: golf4 1.6 16v
Двигател: azd
Местоположение: italia

Re: проблем при превклуюване на скорости г4

Мнениеот toni82 » Нед 12 юни 2011 0:13


а кога точно ги къса тези нитове.имам предвид при някое по-силно натоварване ли или просто ей така :P мойта кутия е ерт и май е от края на 2000г,значи е от проблемните. :bowdown


Потребителски аватар
Haralampi
Мнения: 3612
Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
Автомобил: VW Golf 4 - 2002
Двигател: 1.6 16V - AZD
Местоположение: София

Re: проблем при превклуюване на скорости г4

Мнениеот Haralampi » Нед 12 юни 2011 0:26


toni82 написа:а кога точно ги къса тези нитове.имам предвид при някое по-силно натоварване ли или просто ей така :P мойта кутия е ерт и май е от края на 2000г,значи е от проблемните. :bowdown


По-скоро от натоварване постепенно се разбива.
Но независимо от теорията на pedalchobaba, че и гълъб да е - набии му ремонтния комплект болтове в задника щото иначе е кофти mhihi сякаш по някакви причини все пак ERT са по-устойчиви, тъй като има малко оплаквания от скъсани такива. Най-вече DUU и DUW. Това са моите впечатления от куп форуми и инфо, които съм изчел по темата, пък както казах... екстремисти винаги има :)

Но да, в случая щом си преди средата на 2001, ако искаш да си на сигурната страна на нещата - болтове и това е... :?


Потребителски аватар
pedalchobaba
Мнения: 1430
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: проблем при превклуюване на скорости г4

Мнениеот pedalchobaba » Нед 12 юни 2011 10:31


Haralampi написа:По-скоро от натоварване постепенно се разбива.

Ето това е един сериозен отговор.

Нека сега и аз да се изкажа, защото смея да твърдя, че съм видял повече скъсани нитове на диференциала, отколкото Харалампи Голф Четворки 1.6 16V.
Късането на нита при кутиите Green Cap става винаги при зтварящата глава. Т.е. диаметъра на стеблото не оказва никакво влияние. Нита не се срязва, а просто затварящата му глава изхвърква и той изпада в кутията. До сега не съм виждал нит, който да се е скъсал на друго място - откъм другата глава или посредата. Когато партидата е калпава при самото нитоване не се осигурява плътното прилепване между двете повърхности и с течение на времето аксиалните усилия го разбиват. От там става и белята. При стягането с ремонтния комплект болтове, точно тази хлабина е невъзможно да се получи и с това сглобката става надежна, без да е необходимо да се променя диаметъра или якостта на материала.
На въпроса на колегата toni82: Вероятността за авария е по всяко време. Късат се както по един нит, така и по няколко едновременно. Едни късат докато колата е на място и двигателя работи на празен ход. Тогава пораженията са много малки - дори и кожуха не могат да пробият. Други късат в обороти и тогава конструкцията значително се олекотява, защото пробиват стената откъм съединителя. Още по-лошо става, когато другата част от нита попадне между зъбите и те го качат при зъбното колело на вторичния вал. Тогава ремонта е сериозен.
Сигурно и аз ще прозвуча като папагала Харалампи, дето си повтаря едно и също, което някъде бил прочел, че само на неговата кутия е невъзможно да се скъсат нитовете, защото от VW са му обещали, та и аз така съм чувал, че тези кутии късат нитове защото ги сглобяват в Братислава ....


Потребителски аватар
Haralampi
Мнения: 3612
Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
Автомобил: VW Golf 4 - 2002
Двигател: 1.6 16V - AZD
Местоположение: София

Re: проблем при превклуюване на скорости г4

Мнениеот Haralampi » Нед 12 юни 2011 10:42


Точно така. Виж дали и пералнята ти не е правена в Братислава и и набий и там болтове, щото всичко що е нит и е от братислава е хилава работа, ако ще и 50мм да е mhihi

Pedаlchobaba - сега сериозно - ти нещо вносител ли си на болтовете и ремонтния комплект?
Кажи поне да уговорим някакво форумно намаление и всеки да се запаси... кой за голф, кой за велосипед... па и други неща ще се намерят от Братислава.


Потребителски аватар
pedalchobaba
Мнения: 1430
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: проблем при превклуюване на скорости г4

Мнениеот pedalchobaba » Нед 12 юни 2011 10:55


[off] Пак обръщаме темата на чат и с нищо не сме полезни на хората. Друг е въпроса, че автора пита за ТДИ. А и нескритата ти жлъч е неуместна.
Тези, които ме познават, знаят че се занимавам с нещо, което няма нищо общо с автомобилите. Дори служебната ми кола е Опел.
Наблюденията ми са от Голфовете на СОТ 161. Мой много добър приятел се занимава с поддръжката на тяхните автомобили и преди да изчезнат съвсем Четворките им, при него съм виждал какви ли не страхотии. Да не говорим, че всичките, над 80 бройки минаха през процедурата. А те бяха все 1.4 и 1.6.
Казвам го, за да си наясно, че отстъпка не мога да ти уредя, но пък и ти нямаш нужда от болтове, нали така?
Надявам се вече си доволен. [/off]


variable
Мнения: 5
Регистриран на: Чет 25 ное 2004 0:06
Автомобил:
Двигател:

Re: проблем при превклуюване на скорости г4

Мнениеот variable » Нед 12 юни 2011 11:41


Добре колеги, разбрах че всеки с такава кутия и преди средата на 2001г е хубаво да направи тази операция. Също така от изчетеното разбрах, че не всеки може да я направи. Идеята ми е да помоля някой, който знае къде може да се направи това (качествено) да ми прати едно ЛС (предполагам, че ако се напише директно в темата ще се приеме за реклама, а не това е целта), за което предварително благодаря.

П.П. Става въпрос за София.


Потребителски аватар
hitman0013
Мнения: 1865
Регистриран на: Пон 11 май 2009 11:22
Автомобил: GOLF 4
Двигател:

Re: проблем при превклуюване на скорости г4

Мнениеот hitman0013 » Нед 12 юни 2011 11:56


При една смяна на съединител мисля, че е най-удобното време за смяна на нитовете.Или се лъжа?
Друг е въпроса как така няколко болта с планки струват 150лева, да не са от титан.


Потребителски аватар
botor
Мнения: 140
Регистриран на: Пет 20 ное 2009 6:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: gorna

Re: проблем при превклуюване на скорости г4

Мнениеот botor » Пон 13 юни 2011 6:39


pedalchobaba написа:[off] Пак обръщаме темата на чат и с нищо не сме полезни на хората. Друг е въпроса, че автора пита за ТДИ. А и нескритата ти жлъч е неуместна.
Тези, които ме познават, знаят че се занимавам с нещо, което няма нищо общо с автомобилите. Дори служебната ми кола е Опел.
Наблюденията ми са от Голфовете на СОТ 161. Мой много добър приятел се занимава с поддръжката на тяхните автомобили и преди да изчезнат съвсем Четворките им, при него съм виждал какви ли не страхотии. Да не говорим, че всичките, над 80 бройки минаха през процедурата. А те бяха все 1.4 и 1.6.
Казвам го, за да си наясно, че отстъпка не мога да ти уредя, но пък и ти нямаш нужда от болтове, нали така?
Надявам се вече си доволен. [/off]


всичките 80 броя голфове ли им се скапаха кутиите от скъсани нитове? scare


Потребителски аватар
pedalchobaba
Мнения: 1430
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: проблем при превклуюване на скорости г4

Мнениеот pedalchobaba » Пон 13 юни 2011 12:48


Е, не на всички разбира се. Но след като на баровеца му се наложи да смени няколко скоростни кутии, защото момчетата от реагирането няма да спрат, като изпука нещо или като започнат да вият скоростите - карат докато блокират, изтегли всички Голфчета и ги профилактира.
Същото направи и с металните кори отдолу, след десетия или петнайстия картер.
Ей такива ми ти едни работи ....


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: проблем при превклуюване на скорости г4

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 13 юни 2011 13:10


pedalchobaba написа:Същото направи и с металните кори отдолу, след десетия или петнайстия картер.

Какви метални кори :shock


Потребителски аватар
Haralampi
Мнения: 3612
Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
Автомобил: VW Golf 4 - 2002
Двигател: 1.6 16V - AZD
Местоположение: София

Re: проблем при превклуюване на скорости г4

Мнениеот Haralampi » Пон 13 юни 2011 13:28


Rabbit_TDI написа:
pedalchobaba написа:Същото направи и с металните кори отдолу, след десетия или петнайстия картер.

Какви метални кори :shock


Под двигателя. Някои имат пластмасова такава от завода (май главно дизелите), или само половинка.

Лично аз до момента за 4 години от както търкалям Голфа в БГ не съм видял смисъл или нужда от такава кора, но явно има хора, които карат доста оффроуд :)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 257 госта