Да решим проблема-едновременна повреда в бобина и комутатор

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: Да решим проблема-едновременна повреда в бобина и комутатор

Мнениеот joker » Пон 07 ное 2011 21:29


Технически перфектно издържано.Практическа полза=0!!!Далеч по удобен и лесен вариант е носенето на резервна бобина(не пречи да е втора употреба-25 лв)....за аварийни ситуации все ще свърши работа.Смяната става за 10 мин.




Потребителски аватар
chas
Мнения: 71
Регистриран на: Пет 22 апр 2011 9:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Да решим проблема-едновременна повреда в бобина и комутатор

Мнениеот chas » Пет 11 ное 2011 18:51


Защо да не сложим едно 8 сантиметрово вентилаторче да обдухва комутатора и бобината? Така температурата им ще се понижи значително.

Изображение


rudoni
Мнения: 2091
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Да решим проблема-едновременна повреда в бобина и комутатор

Мнениеот rudoni » Пет 11 ное 2011 21:28


:D :D :D


Потребителски аватар
bobocamaro
R.I.P
Мнения: 7510
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: Да решим проблема-едновременна повреда в бобина и комутатор

Мнениеот bobocamaro » Пет 11 ное 2011 22:40


chas написа:Защо да не сложим едно 8 сантиметрово вентилаторче

Защото е безсмислено. Крайния транзистор в комутатора работи в ключов режим, мощност върху него не се отделя. Уж mhihi
На същия режим работи и бобината. Има дълбока тема във форума(не ми се рови) в която е описан супер рядък бъг.
Гадно ЕКУ което държи комутатора леко отпушен, постоянно.
Това вече е истинска причина да горят тея боклуци.
Пардон....bingo mhihi


Потребителски аватар
chas
Мнения: 71
Регистриран на: Пет 22 апр 2011 9:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Да решим проблема-едновременна повреда в бобина и комутатор

Мнениеот chas » Съб 12 ное 2011 0:13


Защо да е безсмислено?
Където има транзистори, които греят се слагат вентилатори. Примерно в захранването на компютъра. Там температурите са високи и вентилатора помага транзисторите да не изгорят.
Ясно е, че колата не е проектирана с вентилатор на бобината. Но не е проектирана и да има бъг в управляващото устройство.
След като се слага топлопроводима паста, за да отива топлината към корпуса на колата, не мисля, че е толкова странно да се сложи и вентилатор.


Потребителски аватар
chas
Мнения: 71
Регистриран на: Пет 22 апр 2011 9:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Да решим проблема-едновременна повреда в бобина и комутатор

Мнениеот chas » Нед 25 дек 2011 23:32


Ето го инсталираният вентилатор.
Само ме притеснява това, че вземам ток за него от двата крайни кабела, които влизат в бобината. Не знам дали това не оказава влияние на комутатора и бобината като цяло.
Вентилаторът черпи около 230 мили ампера ток.

ventilator-bobina.JPG
Вентилатор за бобината



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 98 госта