Да решим проблема-едновременна повреда в бобина и комутатор
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: Да решим проблема-едновременна повреда в бобина и комутатор
Технически перфектно издържано.Практическа полза=0!!!Далеч по удобен и лесен вариант е носенето на резервна бобина(не пречи да е втора употреба-25 лв)....за аварийни ситуации все ще свърши работа.Смяната става за 10 мин.
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Да решим проблема-едновременна повреда в бобина и комутатор
chas написа:Защо да не сложим едно 8 сантиметрово вентилаторче
Защото е безсмислено. Крайния транзистор в комутатора работи в ключов режим, мощност върху него не се отделя. Уж
На същия режим работи и бобината. Има дълбока тема във форума(не ми се рови) в която е описан супер рядък бъг.
Гадно ЕКУ което държи комутатора леко отпушен, постоянно.
Това вече е истинска причина да горят тея боклуци.
Пардон....bingo
Re: Да решим проблема-едновременна повреда в бобина и комутатор
Защо да е безсмислено?
Където има транзистори, които греят се слагат вентилатори. Примерно в захранването на компютъра. Там температурите са високи и вентилатора помага транзисторите да не изгорят.
Ясно е, че колата не е проектирана с вентилатор на бобината. Но не е проектирана и да има бъг в управляващото устройство.
След като се слага топлопроводима паста, за да отива топлината към корпуса на колата, не мисля, че е толкова странно да се сложи и вентилатор.
Където има транзистори, които греят се слагат вентилатори. Примерно в захранването на компютъра. Там температурите са високи и вентилатора помага транзисторите да не изгорят.
Ясно е, че колата не е проектирана с вентилатор на бобината. Но не е проектирана и да има бъг в управляващото устройство.
След като се слага топлопроводима паста, за да отива топлината към корпуса на колата, не мисля, че е толкова странно да се сложи и вентилатор.
Re: Да решим проблема-едновременна повреда в бобина и комутатор
Ето го инсталираният вентилатор.
Само ме притеснява това, че вземам ток за него от двата крайни кабела, които влизат в бобината. Не знам дали това не оказава влияние на комутатора и бобината като цяло.
Вентилаторът черпи около 230 мили ампера ток.
Само ме притеснява това, че вземам ток за него от двата крайни кабела, които влизат в бобината. Не знам дали това не оказава влияние на комутатора и бобината като цяло.
Вентилаторът черпи около 230 мили ампера ток.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 204 госта