В студеното притриса и се дави

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Boko*
Мнения: 116
Регистриран на: Чет 30 дек 2004 20:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

В студеното притриса и се дави

Мнениеот Boko* » Пон 16 ное 2009 21:09


Ако знаех какво е нямаше да питам.

От зима на зима става по зле АЕК 1.6 95.

Когато е около 0 градуса паля лесно , но оттам нататък - все едно е на три цилиндъра - тресе , пущек от ауспуха и след 1-2 мин всичко се оправя.

Мерих температурния датчик на изводите към компа ( другите два са за таблото и там всичко е 6). При 8 градуса ми показва - 5 200 ома. От Аутодата 0 градуса - 5000 - 6500 ом : 10 градуса - 3350 - 4400 ом. Възможно ли е да е от това , защото не ми се сменя датчик с такъв менте. А може ли да е от свещите.На колко се сменята Бощ 3 електродни.

И още един въпрос - от компа към куплунга за диагностика в купето ми сигнала минава през модул имобилайзер ( не знам каквабе презюнкцията ) , от компа сигнала излиза ,а на куплунга - не. Къде е този модул имобилайзер лесно ли се стига до него и има ли някой схема на него. Кофти е пълна инжекция да няма как да я диагностицираш.




Потребителски аватар
vankatajawa
Мнения: 219
Регистриран на: Пет 15 май 2009 22:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гара Елин Пелин

Re: В студеното притриса и се дави

Мнениеот vankatajawa » Пон 16 ное 2009 23:53


На бензин ли караш или на газ?Провери си дистрибуторната капачка може да е от нея.Също провери и кабелите и свещите ако не си ги сменял възможно и от тях да дава проблем.


Потребителски аватар
toncheff
Мнения: 47
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 7:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: В студеното притриса и се дави

Мнениеот toncheff » Вто 17 ное 2009 8:21


Boko* написа:Ако знаех какво е нямаше да питам.

От зима на зима става по зле АЕК 1.6 95.

Когато е около 0 градуса паля лесно , но оттам нататък - все едно е на три цилиндъра - тресе , пущек от ауспуха и след 1-2 мин всичко се оправя.

Мерих температурния датчик на изводите към компа ( другите два са за таблото и там всичко е 6). При 8 градуса ми показва - 5 200 ома. От Аутодата 0 градуса - 5000 - 6500 ом : 10 градуса - 3350 - 4400 ом. Възможно ли е да е от това , защото не ми се сменя датчик с такъв менте. А може ли да е от свещите.На колко се сменята Бощ 3 електродни.

И още един въпрос - от компа към куплунга за диагностика в купето ми сигнала минава през модул имобилайзер ( не знам каквабе презюнкцията ) , от компа сигнала излиза ,а на куплунга - не. Къде е този модул имобилайзер лесно ли се стига до него и има ли някой схема на него. Кофти е пълна инжекция да няма как да я диагностицираш.


Абсолютно същия проблем имам. Температурният датчик при мен се беше скапал преди около 2год. Показваше някакви ненормални стойности, при подобна проверка като тази, дето ти си правил. Смених го, но тогава симптомите не бяха чак такива, както сега. Освен пак да се е скапал, но поне на таблото темп. е нормално всичко. Не знам дали той датчик дава и на таблото инфо. Аз си мисля за другия датчик, който е за темп. на входящия въздух...дали може той да прави мизерия. Ама едва ли, щото след 1-2 минути всичко изчезва, а какво се променя..тя даже не е загряла колата. не знам... :banghead:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 228 госта