изолационна кора на голф 4

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Vask0
Мнения: 524
Регистриран на: Сря 17 окт 2007 15:03
Автомобил: VW Arteon
Двигател: CUAA
Местоположение: София

Re: изолационна кора на голф 4

Мнениеот Vask0 » Нед 04 апр 2010 16:35


hitman0013 написа::да: питам защото ми попадна една дизелова коричка и мисля да я взема

взимай :applause:) освен ако искате аз да си снимам моята за вскеи случйа и някой колега да снима бензинка , ама съм на 99% сигурен че са еднакакви :!:




Потребителски аватар
Dead man
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 9978
Регистриран на: Съб 27 окт 2007 11:02
Автомобил: Hyundai Sonata 2007
Двигател: 2.0 16V 145HP
Местоположение: София,Дружба 1
Контакти:

Re: изолационна кора на голф 4

Мнениеот Dead man » Пон 05 апр 2010 7:50


hitman0013 написа:В крайна сметка има ли разлика между дизеловия капак и бензиновия-става въпрос за разположение на дупките за щипките и т.н.

Няма разлика... :да:

Взимай я смело.


Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Re: изолационна кора на голф 4

Мнениеот IvoG » Пон 05 апр 2010 10:08


Би трябвало да са еднакви корите.
При сеат ибиза, кордобва - дизел, бензин са еднакви(от към 2006г. моделите)


Потребителски аватар
hitman0013
Мнения: 1865
Регистриран на: Пон 11 май 2009 11:22
Автомобил: GOLF 4
Двигател:

Re: изолационна кора на голф 4

Мнениеот hitman0013 » Вто 06 апр 2010 15:32


вече съм с коричка.Едни и същи са бензин-дизел.Може и да ми се струва но звука утихна още повече, като говорим за скорост около 100-120км/ч.Само сега трябва да се опитам да си направя някакви щипки че 2-3 си отидоха ей така от нищото.Имам чувството че ги правят да държат 1 ден и аре за нови.Няма смисъл да купувам ,ще пробвам да направя метални


Потребителски аватар
Vask0
Мнения: 524
Регистриран на: Сря 17 окт 2007 15:03
Автомобил: VW Arteon
Двигател: CUAA
Местоположение: София

Re: изолационна кора на голф 4

Мнениеот Vask0 » Вто 06 апр 2010 17:09


hitman0013 написа:вече съм с коричка.Едни и същи са бензин-дизел.Може и да ми се струва но звука утихна още повече, като говорим за скорост около 100-120км/ч.Само сега трябва да се опитам да си направя някакви щипки че 2-3 си отидоха ей така от нищото.Имам чувството че ги правят да държат 1 ден и аре за нови.Няма смисъл да купувам ,ще пробвам да направя метални

е определено има файда от кората .честито :)


XmUrF
Мнения: 134
Регистриран на: Нед 13 юли 2008 12:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: изолационна кора на голф 4

Мнениеот XmUrF » Вто 06 апр 2010 21:13


Моята няма, бензин от Италия :roll: . Даже не се бях замислял за това нещо, ладето на времето имаше ама голфа така си дойде - без - мислех, че е нормално.


Zlobomir
Мнения: 991
Регистриран на: Сря 15 ное 2006 10:46
Автомобил:
Двигател:

Re: изолационна кора на голф 4

Мнениеот Zlobomir » Пон 12 апр 2010 16:28


joromnt написа:Бензинов АКЛ от Италия, но нямам гореспоменатата изолация. Но си мисля че на дизелите трябва да има на всички, за да намалява шума от работата на двигателя.
spam На старата семейна лада има такава изолация, на Голфа няма :talk:


Елементарно колега Watson, Ладата е един вид италианка и Голфът е италианка, менкали са ти ги. :Mr Green Fun



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 55 госта