Golf MK4 Проблем с парното (климатроник)
- batkotivalio
- Мнения: 597
- Регистриран на: Съб 12 май 2007 20:56
- Автомобил: VW Golf TDI
- Двигател: AJM
- Местоположение: София
- Контакти:
Golf MK4 Проблем с парното (климатроник)
С климатроник съм по принцип и от скоро като го пусна на Max. след няколко секунди до половин минута бавно спира почти до нула. Много странно четки ли са заминали или нещо по управлението?
- Haralampi
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
- Автомобил: VW Golf 4 - 2002
- Двигател: 1.6 16V - AZD
- Местоположение: София
Re: Проблем с парното (климатроник) на Г-4
Какво ще рече "като го пусна на макс"?
На ръчен или автоматичен режим? Кое даваш на макс - температурата или силата на духане?
(знаеш, че не сме били с теб в колата нали? )
На ръчен или автоматичен режим? Кое даваш на макс - температурата или силата на духане?
(знаеш, че не сме били с теб в колата нали? )
- MKII 1.6EZ
- Мнения: 137
- Регистриран на: Чет 10 май 2007 17:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с парното (климатроник) на Г-4
OFF:
Haralampi нещо лош ли го раздаваш или
Haralampi нещо лош ли го раздаваш или
- Haralampi
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
- Автомобил: VW Golf 4 - 2002
- Двигател: 1.6 16V - AZD
- Местоположение: София
Re: Проблем с парното (климатроник) на Г-4
MKII 1.6EZ написа:OFF:
Haralampi нещо лош ли го раздаваш или
Опитвам се да помогна, ама за целта човека трябва първо сам да си помогне като опише проблема по подобаващ начин.
Може и единствен да съм ама вече ми идва до гуша от теми със съдържание "Абе нещо от някъде трака... какво да правя?"
Не разбрахте ли, че форумнатат врачка излезе в пенсия? Ако някой желае да я замести - CV-та и препоръки пращайте на админа.
- batkotivalio
- Мнения: 597
- Регистриран на: Съб 12 май 2007 20:56
- Автомобил: VW Golf TDI
- Двигател: AJM
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с парното (климатроник) на Г-4
Силата на духане на Max в режим "ECON" на различни градуси(от 23 до HI), без значение (поне според мен) дали е включен компресора или не. Започва силно да духа и постепенно отслабва почти до спиране и почва да се мъчи. Съмнявам се в четките на мотора, но нека някой ако се е сблъсквал да каже.Странното е че на средно положение си работи.
Може ли да сканирам с VAG...?
Може ли да сканирам с VAG...?
- Haralampi
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
- Автомобил: VW Golf 4 - 2002
- Двигател: 1.6 16V - AZD
- Местоположение: София
Re: Проблем с парното (климатроник) на Г-4
batkotivalio написа:Може ли да сканирам с VAG...?
Не само, че може, а и е първото нещо, което трябва да направиш! Казваш го прави дори и при нормална темп (т.е. 20-23)?
Re: Проблем с парното (климатроник) на Г-4
За колко време почва да "се мъчи" Понеже ако загрее въздуха в купето до посочените градуси, би трябвало да намали/спре скоростта на въздушния поток сам. Нали за това е климатроник.
- batkotivalio
- Мнения: 597
- Регистриран на: Съб 12 май 2007 20:56
- Автомобил: VW Golf TDI
- Двигател: AJM
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с парното (климатроник) на Г-4
joromnt написа:За колко време почва да "се мъчи" Понеже ако загрее въздуха в купето до посочените градуси, би трябвало да намали/спре скоростта на въздушния поток сам. Нали за това е климатроник.
Да прав си, но при мен не е така до 10-15 сек. почва да намалява и за още десет е почти спряло...
и при нагласена нормална температура 23-24гр. - външна да речем 5-6гр.(ако има значение).
Re: Проблем с парното (климатроник) на Г-4
Ами не го усилвай до края тогава? А на някакво средно положение. Тогава прай ли проблем?
- batkotivalio
- Мнения: 597
- Регистриран на: Съб 12 май 2007 20:56
- Автомобил: VW Golf TDI
- Двигател: AJM
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с парното (климатроник) на Г-4
Ами не праи май, или поне по дълго кара. Утре ще сканирам.
Даам, ето я и грешката(до колкото може да му се вярва де):
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Control Module Part Number: 3B1 907 044 C
Component and/or Version: CLIMATRONIC C 0.7.0
Software Coding: 01000
Work Shop Code: WSC 01317
1 Fault Found:
01273 - Fresh Air Blower (V2)
37-10 - Faulty - Intermittent
Май, май отиваме сваляне на табло...
Не знам дано да има и друг начин.
Даам, ето я и грешката(до колкото може да му се вярва де):
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Control Module Part Number: 3B1 907 044 C
Component and/or Version: CLIMATRONIC C 0.7.0
Software Coding: 01000
Work Shop Code: WSC 01317
1 Fault Found:
01273 - Fresh Air Blower (V2)
37-10 - Faulty - Intermittent
Май, май отиваме сваляне на табло...
Не знам дано да има и друг начин.
- Haralampi
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
- Автомобил: VW Golf 4 - 2002
- Двигател: 1.6 16V - AZD
- Местоположение: София
Re: Проблем с парното (климатроник) на Г-4
Не бързай...:
Коя година е колата ако не е тайна?
If your car is equipped with an automatic climate control system, the blower motor control is mounted on top of the evaporator housing which is under the plastic drip shield at the base of the windshield in the engine compartment.
Sporadic blower fan operation is usually a sign that the brushes in your blower fan motor are worn out and need replacement. If the fan either won't run at all, and then runs sporadically at low speed or high speed during turns, thats another sign of a bad blower motor. Usually it's best to replace the motor with an OEM new unit since they all eventually wear out between 7 to 10 years depending on how much the climate control is used.
Коя година е колата ако не е тайна?
- batkotivalio
- Мнения: 597
- Регистриран на: Съб 12 май 2007 20:56
- Автомобил: VW Golf TDI
- Двигател: AJM
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с парното (климатроник) на Г-4
Haralampi написа:Не бързай...:Коя година е колата ако не е тайна?If your car is equipped with an automatic climate control system, the blower motor control is mounted on top of the evaporator housing which is under the plastic drip shield at the base of the windshield in the engine compartment.
Sporadic blower fan operation is usually a sign that the brushes in your blower fan motor are worn out and need replacement. If the fan either won't run at all, and then runs sporadically at low speed or high speed during turns, thats another sign of a bad blower motor. Usually it's best to replace the motor with an OEM new unit since they all eventually wear out between 7 to 10 years depending on how much the climate control is used.
Евала пич, абсолютно ме устройва този отговор, защото просто и аз на там се бях насочил, дано да са четките! Просто вече и на средни обороти не работи добре...
Иначе колата е 2000г. но не ми се вярва че ел.двигателя е в моторния отсек...
Давайте идеи как да стигна до въпросния ел.двигател...
- Haralampi
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
- Автомобил: VW Golf 4 - 2002
- Двигател: 1.6 16V - AZD
- Местоположение: София
Re: Проблем с парното (климатроник) на Г-4
Виж това... за Ауди е но вероятно има голяма прилика. Грешката е малко по-различна обаче, симптомите са същите:
http://www.audipages.com/Tech_Articles/ ... place.html
Виж и това, ако още не си:
http://wiki.ross-tech.com/index.php/01273
http://www.audipages.com/Tech_Articles/ ... place.html
Виж и това, ако още не си:
http://wiki.ross-tech.com/index.php/01273
- batkotivalio
- Мнения: 597
- Регистриран на: Съб 12 май 2007 20:56
- Автомобил: VW Golf TDI
- Двигател: AJM
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с парното (климатроник) на Г-4
Ами, да второто в сайта на ross tech с кода за грешката го гледах...
Но иначе за съжаление ми се струва че голф 4 няма нищо общо с аудито в случая, но нека все пак да каже някой който го е правил или ако имаше и нещо подобно със снимки и за голф-а щеше да е супер!!!
Дали ще има някой които знае как се сваля таблото на голф 4?
В крайна сметка се оказа вентилатора на парното, по точно четки и колектор...
Но иначе за съжаление ми се струва че голф 4 няма нищо общо с аудито в случая, но нека все пак да каже някой който го е правил или ако имаше и нещо подобно със снимки и за голф-а щеше да е супер!!!
Дали ще има някой които знае как се сваля таблото на голф 4?
В крайна сметка се оказа вентилатора на парното, по точно четки и колектор...
-
- Мнения: 297
- Регистриран на: Сря 12 юли 2006 11:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Проблем с парното (климатроник) на Г-4
Съжалявам, че използвам темата на колегата, но моят проблем е подобен. Пускам го на Ауто да си духа и като мина 10-20 кмра и струята направо спира. Усилвам го на макс, чува се бучене откъм вентилатора, но нищо... няма струя - няма студ. Изключвам климатроника напълно за 4-5 мин макс и после като го пусна - няма проблем. Работи си перфектно, докато не го направи пак. Това с клапата и на мен ми го дава като грешка, но други грешки няма. На теста с VCDC всичко си изглежда перфектно, пуска си компресори, мести си клапите... няма проблем.
Много ще съм благодарен, ако някой колега откликне с решение на този проблем. До миналото лято не съм го имал, а колата я имаме от 2008г.
Много ще съм благодарен, ако някой колега откликне с решение на този проблем. До миналото лято не съм го имал, а колата я имаме от 2008г.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Pavkata_gti и 68 госта