Аербег на Голф4

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
minchev1
Мнения: 29
Регистриран на: Пон 15 юни 2009 21:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: kazanlak

Аербег на Голф4

Мнениеот minchev1 » Нед 13 дек 2009 20:03


Здравеите колеги.Може ли да ми кажете как да си сменя волана на Голф4 2000г. заради гръмнал аербег.Десният го смених,ще сменя и коланите но волана не мога да разбера как да го извадя.Моля помагаите ,ако някой е сменял.




Потребителски аватар
kiril_k83
Мнения: 47
Регистриран на: Сря 24 дек 2008 10:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сапарева баня

Re: Аербег на Голф4

Мнениеот kiril_k83 » Нед 13 дек 2009 20:32


Дано да съм бил полезен колега. :beer


minchev1
Мнения: 29
Регистриран на: Пон 15 юни 2009 21:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: kazanlak

Re: Аербег на Голф4

Мнениеот minchev1 » Нед 13 дек 2009 21:34


Тази схема за голф4 ли е или за друг голф?


Потребителски аватар
pedalchobaba
Мнения: 1430
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Аербег на Голф4

Мнениеот pedalchobaba » Нед 13 дек 2009 22:07


Минчев, колегата го е дал точно за Четворка.
Отзад на волана има две дупки:
Изображение
Бъркаш в тях с една отверка:
Изображение
Самият еърбег се щипва със зъбите /оградени в червено/
Изображение
На волана ей тук:
Изображение
Отверката ти идва някъде, където е червената точка и трябва да отвориш пружината по посока на зелената стрелка.
Изображение
Е по подробно от това няма накъде.
Не забравяй преди манипулацията да откачиш акумулатора, за всеки случай.


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Аербег на Голф4

Мнениеот Vladko » Нед 13 дек 2009 22:12


Ех тоя Марио супер подробно го е обяснил.То така с това огледалце отверката сама ще го отщипе еърбега mhihi mhihi
Майтапа настрана има вариант при който не е на щипки а е на болтове-развиваш и вадиш. :wink:


Потребителски аватар
pedalchobaba
Мнения: 1430
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Аербег на Голф4

Мнениеот pedalchobaba » Нед 13 дек 2009 22:50


Смей се ти, смей се, ама огледалото е с подгряване ....
Колега, има вероятност и модула за управление на възглавниците да е натрупал crash data, така че ако не можеш да я изчистиш ще ти трябва и читав модул.


minchev1
Мнения: 29
Регистриран на: Пон 15 юни 2009 21:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: kazanlak

Re: Аербег на Голф4

Мнениеот minchev1 » Нед 13 дек 2009 23:24


Благодаря за снимките и за точното обеснение,утре ще пробвам и ще ви кажа резултата.


minchev1
Мнения: 29
Регистриран на: Пон 15 юни 2009 21:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: kazanlak

Re: Аербег на Голф4

Мнениеот minchev1 » Пон 14 дек 2009 17:22


Колеги извадих аербега точно както казахте и го смених.Сега да попитам трябва ли да се сменя нещо друго като пиропатрони или или те се намират в самият аербег,по предницата на колата само датчици ли има и трябва ли и те да се сменят.Колата беше одарена от дясно и за това са се включили аербеците.


Потребителски аватар
pedalchobaba
Мнения: 1430
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Аербег на Голф4

Мнениеот pedalchobaba » Пон 14 дек 2009 19:50


Отпред няма датчици. Нито отстрани. Има само модул за управление и две джуджавки под седалките.
Не бързай да купуваш. Първо нареди новите възглавници и пусни един тест с VAG COM. Опитай да изчистиш грешките и виж дали ще изгасне контролната лампа. Ако не стане, няма да се плашиш. Сменяваш модула защото ремонта му е по-труден, отколкото да намериш друг.
Само гледай да не е от ударена кола, щото ти такъв си имаш.
viewtopic.php?f=5&t=169999&p=1985331#p1985331
За подробности се обърни към Владко.


koleca1
Мнения: 81
Регистриран на: Вто 15 дек 2009 9:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Аербег на Голф4

Мнениеот koleca1 » Чет 10 юни 2010 15:52


колеги,този кабел между аирбега и волана ли е лентовия?


Потребителски аватар
dragozow
Мнения: 920
Регистриран на: Нед 02 ное 2008 8:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Аербег на Голф4

Мнениеот dragozow » Сря 02 мар 2011 20:35


Аз пак ще питам за да съм сигурен че съм разбрал. Махам минуса на акумулатора, свалям внимателно еърбега, след това волана и слагам новите по обратния ред? Накрая закачвам пак минуса. Възможно ли е да свети нещо по таблото след това или не?


Потребителски аватар
van4ooo
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 13 юли 2008 19:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Аербег на Голф4

Мнениеот van4ooo » Сря 02 мар 2011 22:46


Лентовия кабел е вътре във волана(навит като пружина)в него се вкл. тая жълта букса.
За Г3 предполагам и Г4 е достатачно да не даваш контакта преди да си залачил бега защото ще набие грешка която се изчиства само чрез подходяща апаратура.А се препоръчва да откачиш "-" на АБ в случаи,че огелпиш нещо(малко вероятно) да не думне бега.


Потребителски аватар
dragozow
Мнения: 920
Регистриран на: Нед 02 ное 2008 8:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Аербег на Голф4

Мнениеот dragozow » Чет 03 мар 2011 11:23


Добре, а волана вътре се държи само на трите торкса или има и нещо друго? Питам щото ще сменям моя обикновен с трилъчев и искам да съм сигурен дали и как ще стане.


Христо Стайков
Мнения: 224
Регистриран на: Пет 05 ное 2010 16:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: казанлък

Re: Аербег на Голф4

Мнениеот Христо Стайков » Чет 03 мар 2011 11:34


Тези трите не се пипат,развива се в средата,това което е като шлици,аз стигнах дотам и като не намерих такъв ключ се отказах.http://i49.tinypic.com/6jq8ft.jpg


Потребителски аватар
dragozow
Мнения: 920
Регистриран на: Нед 02 ное 2008 8:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Аербег на Голф4

Мнениеот dragozow » Чет 03 мар 2011 13:26


Не се вижда много добре какъв трябва да е въпросния ключ.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 222 госта